MuscleMeat

Van alle Galliërs zijn de Belgen het dapperst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Er is niks prive op een openbaar forum, vergeet dat niet. Ook in logs gelden de regels gewoon en als blijkt dat er in logs openlijke aanvallen plaatsvinden op het beleid dan wordt daar op gemod. Zeker als deze aanvallen van provocerende aard zijn.

Dit is het laatste wat ik er hier over zeg, logs zijn geen vrijplaats om je frustraties te uiten op de crew. Wie daar een probleem heeft mag me een pm sturen.
 
Ik zag een log altijd als een stukje 'privé-board' waar je wat kunt dollen met bekenden. Waar mensen je aan kunnen moedigen, feedback kunnen geven, je digitaal onder je reet kunnen schoppen maar ook gewoon een beetje kunnen k*tten. Als je dat als mods gaat tegenhouden kun je inderdaad je log beter op pen en papier gaan opschrijven. Probleem is dan dat het geen flikker aan is.

Je weet dat je moet gaan modden in een log zodra de eigenaar ervan je op de hoogte stelt van misbruik van zijn log. Als hij ZIJN topic lekker vindt lopen en geen last heeft van berichtjes die niet specifiek over zijn training gaan, wat is dan het probleem? Het doel is alles gezellig en leuk te houden toch? Dingen deleten of aanpassen wanneer daar geen behoefte aan is, helpt daar niet bij mijns inziens.

Ik volg je log wel op dat andere forum als je hier stopt :)

Dat is natuurlijk complete onzin. Lanfeust heeft in een ander topic een overtreding gekregen, waar hij hier in z'n log melding van deed, inclusie PM met daarin de reden van de overtreding etc. Hij heeft dit dus zelf in zijn log geplaatst, mods hebben dit niet gedaan. Dit soort zaken worden verwijderd, of het nou in Chat & Conversatie is of in de Log sectie, dat maakt helemaal niks uit. Mods zijn ook totaal niet verplicht iemand op de hoogte te stellen als er gemodereerd wordt in iemand z'n log.

Verder dient vanaf nu dit topic weer als log gebruikt te worden. Andere off-topic zaken horen hier niet thuis. Move on with the show.
 
Lanfeust
Banned

Is dan wel een beetje moeilijk om door te gaan met deze log :p
 
Weer een beestenlog minder:sad:
 
Permban, klonen tijdens weekban.
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven