Fitness Seller

Van alle Galliërs zijn de Belgen het dapperst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Die Yoke ziet er goed uit en is nog verstelbaar ook :thumbs:
 
Die Yoke ziet er goed uit en is nog verstelbaar ook :thumbs:

Normaalgezien zou hij laag genoeg moeten kunnen om zercher walks mee te doen (beetje zoals conan's wheel)
 
Mooi laswerk :D! En apparatuur
 
Nice laswerk idd, ziet er stevig uit. Vooral die yoke & bumpers vind ik heel shiek gemaakt. Meepakken die farmers é zondag :D
 
Mooie Yoke!
Die stone is fun, ge moet hem weer beschilderen als strandbal, en dan mee op het strand leggen.
Lachen als iemand hem weg wil trappen :D

Goede rock, vooral Don't care about me klinkt lekker krachtig.
 
thx!

01/10

Front squat:
5x60
5x60
5x60
3x100
3x100
3x120
1x140
1x160 PR
5x140 PR

Bottom position pin squat (nog nooit eerder gedaan):
5x100
5x120
5x140
5x160 voelde zelfs lichter dan vroeger gewone squat

Speed platform deadlift:
5x100
5x140
5x140
5x140
5x140

T-bar rowing:
5x10reps

Reversed hypers:
3x10reps

abs:
1x20
 
Nice FSQ PR !!! Doe je goed man, ik ben retestijf van gistren :p
 
Nice FSQ PR !!! Doe je goed man, ik ben retestijf van gistren :p

ik ook. mijn borst stond geweldig in brand deze morgen, is nu al beter.

Ik ben vooral gelukkig dat mijn squat opnieuw hoger is dan mijn bench :D
 
thx! Ik heb wel de laatste rep van die 5x140 met crossed arms moeten doen omdat de baar begon te verschuiven

Zo doe ik hem ook wel eens maar meestal doe ik straps om de baar zodat ik de losse eindes om mijn handen kan wikkelen want ik kan de baar niet op mijn borst leggen door een gebrek aan flexibiliteit en te dikke biceps. :D
 
Zo doe ik hem ook wel eens maar meestal doe ik straps om de baar zodat ik de losse eindes om mijn handen kan wikkelen want ik kan de baar niet op mijn borst leggen door een gebrek aan flexibiliteit
en te dikke biceps. :D

Daar zeg je zoiets, door die enorme piek op mn biceps zijn clean-grip front squats helaas niet voor mij weggelegd :(
 
Daar zeg je zoiets, door die enorme piek op mn biceps zijn clean-grip front squats helaas niet voor mij weggelegd :(

Het werkt op zich goed hoor want dan kun je je handen gewoon wat hoger houden. Je moet alleen wel goed opletten dat je je bovenarmen goed recht houd want anders glijd de baar over je biceps naar beneden en dat is erg pijnlijk (weet ik helaas uit eigen ervaring). Bij mij had het op beide armen grote bloeduitstortingen tot gevolg.
 
Daar zeg je zoiets, door die enorme piek op mn biceps zijn clean-grip front squats helaas niet voor mij weggelegd :(

ofwel ben je niet lenig genoeg in de polsen ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven