AndroidHealthClinic

Van alle Galliërs zijn de Belgen het dapperst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Lanfeust

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
1.021
Waardering
0
Ik heb er lang over getwijfeld of dat ik hier een log zou openen, maar dan is de kogel toch door de kerk. Ik ga tot jan/feb zwaar powerlifting sT gaan om vooral zwaarder en allround sterker te worden. Vanaf februari wordt dit volop voorbereiding voor het stronman seizoen (Sterkste man van Vlaanderen en België). Mss do ik nog een powerliftingwedstrijd in februari en ik wil mijn oly lifting toch ook niet verwaarlozen, alhoewel het nu niet echt prioriteit heeft. Oh ja, nog effe dit meedelen: 1m70, 91-92kg ('s avonds)

17/09

Squat +chains:
5x60
5x60
5x60
5x100
3x100
3x120
2x140
1x160
1x180
1x190 (naar het schijnt was dit 230 topspanning :D)

Cambered bar squat (safety bar):
5x70
5x70
5x70
5x110
5x110
5x130
5x130
in superset met extreem lichte pullover

Speed deadlift:
5x120
5x160
5x160
5x160

V-squat:
2x10reps

Parallel chins:
2x8reps
 
Succes, ennuh dikke squat!
 
Tof dat je hier een log bij gaat houden. Ik ga het zeker volgen want je bent lekker veelzijdig bezig.
Nou alleen die Highland games nog een keer he! Je komt naar de weiland games toch?
 
Dag zus van me !

Welkom hier, lees misschien eerst eens de stickies en als je vragen hebt kan je altijd de mods pm'en !

Trouwens, ik zie dat je ook chain squats hebt gedaan, da's toevallig !
 
Tof dat je hier een log bij gaat houden. Ik ga het zeker volgen want je bent lekker veelzijdig bezig.
Nou alleen die Highland games nog een keer he! Je komt naar de weiland games toch?

yep. ik kom kamperen in Friesland. Ik neem de vrijdag en de maandag verlof. Ik zal dan de donderdagavond vertrekken. Het plan is om dan vooral (naast die Highland games)te fietsen en eens naar 1 van de waddeneilanden te gaan.
 
Nice dat ge hier een log opent :)
Goeie squats btw
 
Leuk dat je een log bijhoud! Je bent aardig sterk, alleen jammer van je lengte als je serieus strongman wedstrijden wilt gaan draaien. Achja, Fouad Hsaini kan met zijn 1m72 ook aardig meedraaien bij de big boys, dus dan kan jij dat ook! ;)
 
yep. ik kom kamperen in Friesland. Ik neem de vrijdag en de maandag verlof. Ik zal dan de donderdagavond vertrekken. Het plan is om dan vooral (naast die Highland games)te fietsen en eens naar 1 van de waddeneilanden te gaan.

Dat is mooi, dan gaan we eindelijk het Belgische beest ontmoeten, haha!
Ik denk dat het je wel zal bevallen om de onderdelen eens mee te doen.
 
Lekker getraind en toch effe paar reppies meer gepakt op de chins dan je broer!:D
 
cool dat je een log bijhoudt hier!
 
Nice squats... weer verder bulken nu merchtem is geweest?
 
Lekker bezig, kerel!
 
Nice squats... weer verder bulken nu merchtem is geweest?

yep

18/09

Lopen: 1km (van thuis naar Locust)

@ H8000 Barbell Club:

Circuit 1 (2sets):
Kettlebell hand to hand swings: 20reps
jumpsquats (zonder gewicht): 20reps
leg raises: 20reps:
push ups: 20reps
mountain climbers: 20reps
TOTAAL: 200 reps

Circuit 2:
one-arm dumbbell snatches en burpees in piramidevorm (elk 1, dan elk 2, ...): tot 5

Circuit 3:
Deze oefeningen: squat (zonder gewicht), crunches, mountain climbers maar met benen samen. Het gaat als volgt: je behoudt deze volgorde en je legt een spel kaarten naast je. Je draait de kaart en doet het aantal herhalingen voor squat volgens het cijfer op de kaart. Je draait er nog 1 en dan doe je dat voor crunches enz. Bedoeling is: volledig spel kaarten omdraaien. Boer, Dame, Heer en Aas waren 11. De joker betekende een sprint waarna het circuit hervat werd.

Lopen: 1km (terug naar huis)

EDIT: 2 reps leg raises is belachelijk, moest 20 zijn
 
Laatst bewerkt:
hoe lang rust je dan met die kaarten? Je werkt 3 kaarten per keer af, dat zijn dus 18 setjes als je 2 jokers gebruikt? En hoe lang rust dan? Minuutje ofzo? Lijkt me ****ing brilliant om een keer bij de basketball-training met z'n allen te doen.
 
Hmm, even nadenken?? Zelfde commentaar als bij Locust;)
 
Leuk log:thumbs:

img52-1.gif

(ik weet dat ze engels praten, maar ik vond niet meteen wat anders :p)
 
hoe lang rust je dan met die kaarten? Je werkt 3 kaarten per keer af, dat zijn dus 18 setjes als je 2 jokers gebruikt? En hoe lang rust dan? Minuutje ofzo? Lijkt me ****ing brilliant om een keer bij de basketball-training met z'n allen te doen.

rust? gewoon kaart na kaart draaien
 
oh, dacht dat je het per drie deed.

Shit dat is behoorlijk bikkel, denk dat ik na een kaart of 20 inéén stort. Ga dit zeker bijhouden, strong dude _O_
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven