MuscleMeat

Van alle Galliërs zijn de Belgen het dapperst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
PP heb ik al 120 gedaan. Alhoewel, ik kan niet echt push pressen. Ik doe een push press en als de baar mijn hoofd voorbij is, dan duik ik er nog eens onder

Je bent met andere woorden te lui om te push pressen en daarom doe je uit gemakzucht maar een push jerk
 
ik heb een gebrek aan karakter en ik ben ongedisciplineerd.

trouwens van push press word je toch niet sterker. van strict wel
 
Potverdorie, sterke 'rotbelgen'

:thumbs:
 
ik heb een gebrek aan karakter en ik ben ongedisciplineerd.

Ik denk dat een hoop hier nog veel van jullie kunnen leren, dus dat valt wel mee denk :)
 
Ik denk dat een hoop hier nog veel van jullie kunnen leren, dus dat valt wel mee denk :)

Dat zijn eigenlijk Limbo strongman zijn woorden omdat ik een training bij Jimmy thuis heb moeten afzeggen (een reden ivm groepverband, waar ik niet onderuit kon). Dit was eigenlijk een insider tussen mijn broer en mezelf. Maar hij heeft wel gelijk. Ik train slechts 4 keer per week hard en soms 1 lichte conditioning training. Verder behaal ik op training maar 1 PR terwijl ik toch meerdere oefeningen doe... Verder sta ik soms (lees: meestal) de zondag met een kater op om te trainen omdat ik de zaterdag teveel pinten heb gedronken en dan ben ik verwonderd dat ik slechts een bench heb van 2x150 in mijn 9° set nadat ik ook al 2Pr's behaald heb op incline. Dus in feite kan je wel besluiten dat ik evengoed mijn tijd in de sofa en op café kan doorbrengen omdat ik toch geen zier vooruitga. Verder zou het me geen moer kunnen schelen mocht ik morgen een blessure hebben waardoor ik voor de rest van mijn leven niet meer kan trainen.



... :rolleyes:
 
In ieder geval een keer kerel, daar hou ik je aan!

Ik hoop volgend seizoen al, maar dan zou ik wel eindelijk een keer klaar moeten zijn met klussen, zodat ik weer eens fatsoenlijk de tijd en energie heb om hard te trainen.
 
mmmmmmmmmmmmm...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat is serieus goed spul ja, Ik gebruik het vooral in mijn postworkout regenerade shake, om de schade aan mijn biceptueuze fibres te voeden na het 21-en (voor de piek).
 
ik vind het gewoon lekker, dus als ik er heb vreet ik in 1 dag de hele pak op (wat nog maar 10 repen is)
 
08/10

Squat + chains:
5xbar
5xbar
5x60
5x60
5x100
5x130
2x150
1x170
1x185
1x200 PR
3x180

Platform speed deadlift:
5x110
5x140
5x140
5x140
5x140

Squat:
8x110
8x130
8x150

Seated row:
3x8reps

Lat pull down:
3x8


toch nog iemand uit het vtik die sterk geworden is!!!

btw goed bezig en als ik je door hhz in roeslare zie lopen is je rug deftig geworden

keep up the good work
 
toch nog iemand uit het vtik die sterk geworden is!!!

btw goed bezig en als ik je door hhz in roeslare zie lopen is je rug deftig geworden

keep up the good work

thx mate!

WTF? ben jij die security man die daar rondloopt?
 
12/10

Samen met Monstergirl and monsterstrength

Deadlift:
5x70
5x70
5x120
5x150
3x180
5x200
5x200
5x200
5x200
10x200 Rep PR en volume PR

Squat met fatbar:
5xbar
5x65
5x95
5x115
5x145

kettlebell swings hand to hand:
20reps
2min lang

kettlebell achtjes maken (zoals dribbelen met een basketbal, maar dan zonder botsen :p)
1xnen hoop

Atlas stone 95kg:
back to back met Monsterstrength. ik denk ongeveer elk 15reps

kettlebell achtjes maken:
1x10reps

Lat pull down met mini bands:
2x10reps
 
de volgende keer moet er wel meer op die baar voor deadlift. Als je in de vijfde sets nog 10 reps kan maken, was het iet zwaar genoeg.

maar zoals reeds gezegd. geen karakter en ongedisciplineerd
 
de volgende keer moet er wel meer op die baar voor deadlift. Als je in de vijfde sets nog 10 reps kan maken, was het iet zwaar genoeg.

maar zoals reeds gezegd. geen karakter en ongedisciplineerd

luiaard
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven