MuscleMeat

Van alle Galliërs zijn de Belgen het dapperst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
thx

ik heb ooit eens dat volume gedaan voor deadlift. Ik heb bijna de hele avond geen woord meer gezegd op dat feestje en de week erna kon ik nog niet deadliften (idem voor mijn broer):D. Net voor dat feestje moest ik nog even binnenwippen in de bank voor wat geld en bij terugkomst lag mijn broer bnijna te slapen in de auto :D

Dus mochten mensen geïnteresserd zijn in "Doug Hepburn"-style : doe dit enkel voor bovenlichaam! Het is trouwens ontworpen voor bench press.

:roflol: priceless!
 
Doug Hepburn is zelfmoord voor deadlift. 10 loodzware werksets en inderdaad tien minuten later lag ik te slapen in de auto, twee dagen later lag ik met griep in bed.
 
Killing dus !
 
sick volume! :D
mss ook een keertje toepassen op mn MP want die trekt op nieveel
 
19/10

LazyDAlpha.gif

moet kunen, training overslaan om vanaf zondag weer wild te gaan.
 
Training overgeslagen? :eek:


Moet ook wel eens kunnen. Gebruik je vrije avond goed!
 
Ben deze week ook begonnen met hepburn op bench. Ben benieuwd wat het oplevert. Voor OH zal het denk ik wel nog weer wat zwaarder zijn?
 
67m

Maar het was dus wel een geslaagde avond?
 
Heel geslaagd. ik lag wel redelijk vroeg in mijn bed, wat ik wss vanavond niet zal kunnen zeggen (bluesoptredens op 50m van huis)

20/10

Highland games event training:

- tossing the caber
- hamerslingeren

Elks een aantal worpen. Het opakken van de caber verliep redelijk vlotjes. Enkele keren mooi kunnen omwerpen. De hamer is echt wel lachen.
 
Heel geslaagd. ik lag wel redelijk vroeg in mijn bed, wat ik wss vanavond niet zal kunnen zeggen (bluesoptredens op 50m van huis)

20/10

Highland games event training:

- tossing the caber
- hamerslingeren

Elks een aantal worpen. Het opakken van de caber verliep redelijk vlotjes. Enkele keren mooi kunnen omwerpen. De hamer is echt wel lachen.

Kijk...zo mogen we het graag zien! Creatieve HG-trainingen!


Dat is wel mooi dat het zo dicht bij huis is want dan hoef je je niet druk te maken hoe je thuiskomt. Desnoods kruipend of rollend. :D
 
6 meter.... hips :D
 
21/10

Incline Bench Press:
5x60
5x60
5x60
5x80
5x80
3x100
3x120
3x120
3x120
1x130
1x130
1x130
5x115
5x115
5x115
8x105
8x105
8x105

Rows (liggend op een bankje):
8x60
8x80
8x100

Bench Press:
5x70
5x100
5x120
3x140

Rows (liggend op een bankje):
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90

Lat pull down:
2x10reps

Lazy sunday:
YouTube - Damian "Jr.Gong" Marley - More Justice
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven