AndroidHealthClinic

Van alle Galliërs zijn de Belgen het dapperst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
was eigenlijk wel leuk vanmorgen. Er was daar zo'n kerel (en je zag het meteen...) met armen dubbel mijn dikte en niks van benen curls doen met 60kg en andere oefeningen die volgens mij geen nut hebben en allemaal met kinderachtige gewichten. Je ging hem moeten zien toen ik van die flat bench rolde. niet te schatten moment :roflol:

Is het een nogal grote gast die altijd superstrakke t-shirtjes aanheeft? Die zit daar bijna iedere dag en ik heb hem nog nooit een beenoefening zien doen.
 
was eigenlijk wel leuk vanmorgen. Er was daar zo'n kerel (en je zag het meteen...) met armen dubbel mijn dikte en niks van benen curls doen met 60kg en andere oefeningen die volgens mij geen nut hebben en allemaal met kinderachtige gewichten. Je ging hem moeten zien toen ik van die flat bench rolde. niet te schatten moment :roflol:

Die curls waren het enige wat er nog redelijk uit zag, afin toch iets pittiger dan die extensions met 12kg of die pushdowns met 25kg. Soit, het is bijna grappig om zo'n dopehead naar huis te trainen, ware het niet dat het triestig is.
 
Die curls waren het enige wat er nog redelijk uit zag, afin toch iets pittiger dan die extensions met 12kg of die pushdowns met 25kg. Soit, het is bijna grappig om zo'n dopehead naar huis te trainen, ware het niet dat het triestig is.

:roflol:
 
5/11

Squat + chains:
5x60
5x60
5x60
5x100
3x130
1x150
1x170
1x190
0x210 teveel hulp om aan te rekenen
0x190 bollocks

Box squat (onder parallel):
5x60
5x100
5x130
5x150
5x170

Platform speed deadlift:
5x110
5x150
5x150
5x150

Reversed hypers:
3x8reps

Lat pull down:
8x8reps

Seated row:
3x5reps

Abs:
3x20reps

We beginnen op ons einde te zitten in deze WSB conjugate squat. Vanaf volgende week terug Russian style. Tijd om er opnieuw wat volume door te jagen
 
De gewichten op je squat zijn zonder de chains toch? Lekker traininkje!
 
Is het een nogal grote gast die altijd superstrakke t-shirtjes aanheeft? Die zit daar bijna iedere dag en ik heb hem nog nooit een beenoefening zien doen.

zou wel kunnen dat het hem is
 
Hoeveel kilo aan chains hadden jullie ook alweer aan de bar hangen?
 
In hoever is een box-squat anders dan een normale squat?
Je gaat dan toch ff zitten op het laagste punt? Maar waarom is dat?
 
In hoever is een box-squat anders dan een normale squat?
Je gaat dan toch ff zitten op het laagste punt? Maar waarom is dat?

De start is moeilijker omdat je op je laagste punt eventjes pauzeert en dan pas opnieuw omhoog gaat
 
In hoever is een box-squat anders dan een normale squat?
Je gaat dan toch ff zitten op het laagste punt? Maar waarom is dat?

Je gaat idd zitten op een box. Dit is zwaarder dan een normale squat, aangezien je geen profijt hebt van de stretch-reflex, je begint onderin weer met spanning opbouwen. Voordeel is dus, dat je sterker wordt onderin de squat.

edit: hij was me voor ;)
 
sterk man!vooral die bench pr's nadat je ook al incline had gedrukt!
 
07/11

Squat:
8x60
8x60
8x60
8x100
8x100
was eigenlijk moeilijker om naar beneden te geraken :D Mijn benen waren redelijk stijf (vooral binnenkant) en zodoende... (anders krijg ik kramp tijdens het neerleggen bij overhead press)

Overhead press:
5x40
5x40
5x60
5x60
8x85
8x85
8x85
3x95
3x95
1x105 PR

Bench press:
5x60
5x60
5x60 vanaf hier + chains
3x80
3x100
3x120
3x110 ****, vergeten te veranderen
3x120
3x120
3x120
3x120
3x120

Narrow bench + chains:
8x60
8x80
5x90
5x100

Lying french press:
10-8-6-3 reps
 
Monsterlijke squats.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven