Fitness Seller

Van alle Galliërs zijn de Belgen het dapperst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ok, dus niet te ver uitgesteld dan gelukkig. Zou wel erg balen zijn anders. :o
 
Heb je inmiddels al een rode kaart van Big T gekregen?
 
haha we all love urbainke :D
 
ah meneer zijt gij brandweerman...???
 
zitten die klote moderators nu al te deleten in mijn log ook. Krijg verdomme allemaal de klere. ik ga terug mijn log alleen op forza bijhouden. :mad:

Remember mijn eerste post in dit log: "ik heb lang getwijfeld om hier een log te openen..."
 
zitten die klote moderators nu al te deleten in mijn log ook. Krijg verdomme allemaal de klere. ik ga terug mijn log alleen op forza bijhouden. :mad:

Remember mijn eerste post in dit log: "ik heb lang getwijfeld om hier een log te openen..."

Ze hebben zelf mijn post verwijdert waarin ik alleen maar vroeg of je stout was geweest, hahahaha!

Net alsof we daarmee vergeten wat er gebeurt is. :rolleyes:


Vage boel........
 
Urbanus is top!!

Woensdag max feest!
 
zitten die klote moderators nu al te deleten in mijn log ook. Krijg verdomme allemaal de klere. ik ga terug mijn log alleen op forza bijhouden. :mad:

Remember mijn eerste post in dit log: "ik heb lang getwijfeld om hier een log te openen..."

Als er problemen of onduidelijkheden zijn m.b.t. het modereerbeleid kan er via PM om opheldering gevraagd worden. Openlijke aanvallen/commentaren op het beleid zijn zinloos en lopen vaak op niets uit. Voortaan zullen dit soort posts dus verwijderd worden.
 
Als er problemen of onduidelijkheden zijn m.b.t. het modereerbeleid kan er via PM om opheldering gevraagd worden.

Je moet nu ook niet beginnen bleiten omdat de waarschuwingen van je vriendjes geen zeik uithalen en ik toch gewoon mijn ding blijf doen. Feit blijft dat dit mijn log is en dat er hier geen berichten moeten gewist worden. Als mensen hier iets vragen zoals van: "ben je stout geweest?" en hun post wordt gewist, heeft dit niks te maken met moderatorbeleid maar met het uitlokken van een rel. Waar is het moderatorbeleid dan? En waarom zou ik het PM'en? Dit is een open discussie.

In hoeverre mogen mods zich moeien met het wissen van berichten? Je mag iedereen op hun donder geven omdat ze iets stoms zeggen, behalve een moderator?

Ik denk dat anderen hier ook wel interesse in hebben. Daarom doe ik het ook gewoon publiek en niet via PM.
 
Je ding blijven doen is prima, alleen niet als dat tegen de regels is. Of denk je boven de regels te staan?

Wij zoeken de confrontatie niet op maar ondernemen wel actie als sommige leden maar al te graag willen blijven provoceren en ontregelen. Provocerende of ontregelende postings worden verwijderd, zo simpel is het.
 
Je moet nu ook niet beginnen bleiten omdat de waarschuwingen van je vriendjes geen zeik uithalen en ik toch gewoon mijn ding blijf doen. Feit blijft dat dit mijn log is en dat er hier geen berichten moeten gewist worden. Als mensen hier iets vragen zoals van: "ben je stout geweest?" en hun post wordt gewist, heeft dit niks te maken met moderatorbeleid maar met het uitlokken van een rel. Waar is het moderatorbeleid dan? En waarom zou ik het PM'en? Dit is een open discussie.

In hoeverre mogen mods zich moeien met het wissen van berichten? Je mag iedereen op hun donder geven omdat ze iets stoms zeggen, behalve een moderator?

Ik denk dat anderen hier ook wel interesse in hebben. Daarom doe ik het ook gewoon publiek en niet via PM.

Wat snapte je niet aan mijn post? Modereerbeleid wordt niet publiekelijk besproken, als je er problemen mee hebt, mag je dit via PM uiten. Verder ga ik hier dus ook niet op je standpunten in.
 
Wat snapte je niet aan mijn post? Modereerbeleid wordt niet publiekelijk besproken, als je er problemen mee hebt, mag je dit via PM uiten. Verder ga ik hier dus ook niet op je standpunten in.

ik snap alles. ik stel het gewoon in vraag omdat anderen ook wel die vragen hebben. Alleen zijn ze er bij mijn weten nooit mee voor de dag gekomen.

geef me dan eens het modereerbeleid via PM. dan kan ik het doospelen
 
De regels van dit forum zijn duidelijk en zijn hier te vinden: https://forum.bodybuilding.nl/voorwaarden/

Als er naar inzien van de mods/admins een overtreding wordt begaan, zal dit verwijderd en zonodig bestraft worden. Geen enkele topics worden buiten beschouwing gelaten, dus ook de logs niet. Als je niet wilt dat er iemand in je log krast, moet je je log op pen en papier bij gaan houden. Mods zijn hier om te zorgen dat de regels nageleefd worden en dat er orde op het forum blijft, niets meer en niets minder.
 
gezellig hier............:sad:
 
Ik zag een log altijd als een stukje 'privé-board' waar je wat kunt dollen met bekenden. Waar mensen je aan kunnen moedigen, feedback kunnen geven, je digitaal onder je reet kunnen schoppen maar ook gewoon een beetje kunnen k*tten. Als je dat als mods gaat tegenhouden kun je inderdaad je log beter op pen en papier gaan opschrijven. Probleem is dan dat het geen flikker aan is.

Je weet dat je moet gaan modden in een log zodra de eigenaar ervan je op de hoogte stelt van misbruik van zijn log. Als hij ZIJN topic lekker vindt lopen en geen last heeft van berichtjes die niet specifiek over zijn training gaan, wat is dan het probleem? Het doel is alles gezellig en leuk te houden toch? Dingen deleten of aanpassen wanneer daar geen behoefte aan is, helpt daar niet bij mijns inziens.

Ik volg je log wel op dat andere forum als je hier stopt :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven