Fitness Seller

Van Basten haalt van bommel terug (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

och guttegut... de spelertjes moeten een keertje buiten het veld blijven en nu is hun poeziewoezie egotje beschadigd...



(stelletje kleinzielige zeikerds die voetballers)
 
och guttegut... de spelertjes moeten een keertje buiten het veld blijven en nu is hun poeziewoezie egotje beschadigd...
(stelletje kleinzielige zeikerds die voetballers)
:rolleyes: Volg jij het überhaupt wel?
 
Ze hebben gewoon gelijk Wazzup. Ajax lover van Basten moet gewoon realistische opstellingen maken. Niet afserveren en dan weer terugvragen enz enz.
Hij mot gewoon vertrekken!
 
och guttegut... de spelertjes moeten een keertje buiten het veld blijven en nu is hun poeziewoezie egotje beschadigd...



(stelletje kleinzielige zeikerds die voetballers)


Ik ben het ermee eens dat voetballen in veel gevallen kleinzielige jankertjes kunnen zijn maar in dit geval vind ik het juist sterk Van Bommel dat hij bedankt heeft. Je hoeft niet met je te laten sollen zoals Van Basten heeft gedaan met z'n circusopstellingen en merkwaardige argumenten.


Stel een elftal samen van alle gepasseerden en laat ze tegen het circus elftal van San Marco spelen en we zullen zien wie er gelijk heeft. Davids, Bommel, Nistelrooy, Makaaij, Seedorf etc maken gehakt van het speeltuinexperiment van Van Basten.
 
Als van Basten nu had gespeeld had hij zichzelf zeker ook niet geselecteerd? Hij heeft een slechter gemiddelde dan van Nistelrooy in Oranje, heeft ook minder doelpunten gescoord dan Ruud. Wazig, arrogant kereltje is het, hoop dat meerderen het voorbeeld van Van Nistelrooy en van Bommel volgen.
 
:rolleyes: Volg jij het überhaupt wel?

nee, zo weinig mogelijk. Dat gezeik altijd. Als die voetballers nu een keer zouden presteren. Maar neem nou zo'n van Nistelrooij.. beledigd omdat hij niet mee mag spelen, maar als ik hem zie spelen (afgelopen zomer) dan presteert hij geen deuk.

Vreemd genoeg heeft de KNVB het vetrouwen in van Basten uitgesproken, en je zou toch zeggen dat daar mensen rond lopen die verstand van voetbal hebben, dus zo slecht zal het toch wel niet gaan met dat selectie-beleid van van Basten. Ja hij is op zoek naar een beter elftal, want het is duidelijk dat er een aantal dingen niet goed gaan... door te wisselen met spelers kun je kijken of je een goed draaiend elftal kunt samenstellen afgesteld op je komende tegenstander.

Wat de **** is er nou mis dat ze een keertje buiten de selectie moeten staan...
 
Stel een elftal samen van alle gepasseerden en laat ze tegen het circus elftal van San Marco spelen en we zullen zien wie er gelijk heeft. Davids, Bommel, Nistelrooy, Makaaij, Seedorf etc maken gehakt van het speeltuinexperiment van Van Basten.
Lijk me een geweldig initiatief! Inzet: als het team van de afgeserveerden wint, vertrekt Marco. :D Marco ontslaan zullen ze in Zeist niet zo gauw doen :( Haal gewoon Guus hier naartoe; das pas een trainer!
 
hoop dat meerderen het voorbeeld van Van Nistelrooy en van Bommel volgen.

Nou dat hoop ik nou net niet, van Basten heeft erg veel steun van de knvb, ik denk niet dat een paar spelers het voor elkaar kunnen krijgen dat hij ontslagen wordt. Het zou erg vervelend zijn dat in een kwalificatiereeks allerlei problemen ontstaan tussen de spelersgroep en de coach. Vind wel dat van Bommel het heel netjes doet, hij heeft zich in ieder geval nooit laten verleiden tot denigrerende uitspraken over van Basten
 
nee, zo weinig mogelijk. Dat gezeik altijd.
Tsja, hoe kan je nou een inhoudelijk antwoord geven als je het amper volgt?

Vreemd genoeg heeft de KNVB het vetrouwen in van Basten uitgesproken, en je zou toch zeggen dat daar mensen rond lopen die verstand van voetbal hebben, dus zo slecht zal het toch wel niet gaan met dat selectie-beleid van van Basten.
Dat heeft niks met de kwaliteiten van de bondscoach te maken, maar met het feit dat ze hem niet eruit durven te kicken vanwege zijn staat van dienst als speler![/QUOTE]

Wat de **** is er nou mis dat ze een keertje buiten de selectie moeten staan...
Daar is niks mis mee! Die kans is altijd aanwezig! Het gaat echter om de manier waarop!
 
nee, zo weinig mogelijk. Dat gezeik altijd. Als die voetballers nu een keer zouden presteren. Maar neem nou zo'n van Nistelrooij.. beledigd omdat hij niet mee mag spelen, maar als ik hem zie spelen (afgelopen zomer) dan presteert hij geen deuk.

Van Nistelrooij presteert voor geen meter?

Als je het hebt over het EK dan was hij zeker niet de enige. Met een paar uitzonderingen (welke ook niet briljant waren) speelde het hele elftal matig op zijn best, heel verkrampt en volgepropt met allerlei aanwijzingen, te voorzichtig, te geprogrammeerd. Van Nistelrooy kreeg door dit geweldige systeem geen fatsoenlijke ballen aangespeeld. Het argument van Marco dat hij dan meer had moeten bewegen slaat nergens op. Ruud is een bepaald soort spits, als je hem opsteld weet je wat voor aanvoer er dient te komen. Kennelijk wisten ze bij PSV, Manchester United wel hoe ze ervoor moesten zorgen dat de spits bruikbare ballen kreeg. Ook Bij Real Madrid doet Ruudje het niet onaardig, mocht je het gemist hebben.

Vreemd genoeg heeft de KNVB het vetrouwen in van Basten uitgesproken, en je zou toch zeggen dat daar mensen rond lopen die verstand van voetbal hebben, dus zo slecht zal het toch wel niet gaan met dat selectie-beleid van van Basten. Ja hij is op zoek naar een beter elftal, want het is duidelijk dat er een aantal dingen niet goed gaan... door te wisselen met spelers kun je kijken of je een goed draaiend elftal kunt samenstellen afgesteld op je komende tegenstander.

Hij is al een paar jaar bezig met wisselen van z'n elftallen. Ik ben het ermee eens dat er best oude circels doorbroken mogen worden en dat het niet vanzalfsprekend hoeft te zijn dat bepaalde vaste waardes opgeroepen worden maar Van Basten maakt zichzelf totaal belachelijk door mensen als Boateng, Mendes, Heitinga, Babel, Jansen en nog wat leuke subtoppers de voorkeur te geven. Dit is geen project of experiment, mensen willen resultaten zien. Dit kan vaak niet zomaar in een paar weken, natuurlijk moet er gesmeed en gebouwd worden maar het lijkt er steeds meer op dat Marco maar wat aankloot en een subjectieve voorkeur heeft voor spelers van een bepaalde komaf qua club, afkomst en karakter.

Wat de **** is er nou mis dat ze een keertje buiten de selectie moeten staan...

Helemaal niets, maar je hebt het kennelijk niet goed gevolgd. Er speelt iets meer dan 'gewoon een keer' buiten de selectie gelaten worden. Als zelfs weloverwogen politiek correcte mannen als Van der Sar zich hier negatief over uitlaten dan zegt dat wel iets lijkt me.


Hulde voor van Bommel, en sterk van Van Nistelrooy want die weet nu helemaal zeker dat hij nooit meer in aanmerking komt ook al is hij verreweg de meest effectieve spits van Nederland (Huntelaar lijkt wel een waardige opvolger maar heeft nog veel te bewijzen). Die gaan (zoals in voorgaande seizoenen..) net als Makaay, Seedorf en Davids met voetbalkwaliteiten laten zien bij hun clubs dat het selectiesysteem van Van Basten kant nog wal raakt.


Ik was overigens zwaar entousiast over Van Basten, zelfs nog toen hij van Bommel voor het eerst passeerde maar merkwaardige argumenten (hij liet z'n man lopen. Volgens mij had hij toen wel een half elftal kunnen passeren) maar het slaat gewoon nergens meer op.
 
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat Van Basten geen slechte clubcoach hoeft te zijn. Hij is standvastig en heeft de flair om een topclub te coachen/trainen. Het lijkt erop dat hij hiervoor veel beter geschikt is, kan die lekker bouwen aan een toekomstig topteam. Als hij de tijd en ruimte krijgt bij een ambitieuze club zie ik hem nog wel groot worden.
 
Bij het Nederlands elftal ook. Maar met zo'n onzinnige hetze als nu gecreëerd wordt is het last natuurlijk.
 
Hoe zou van Basten hebben gereageerd als hij na het wk '90 of de gemiste penalty op ek '92 niet meer zou worden opgeroepen. tjah nieuwe fase...

hij is ook gewoon te trots om een vervanger op te roepen. hij moet bijna wel seedorf of mackaay nemen. had hij niet ooit gezegd dat hij een keuze maakte tussen bommel en seedorf?
 
van Basten is een toptrainer. Was hij maar pro Ajax, dan had hij Huntelaar meegenomen naar het WK. Dat was een foutje. Dat gedoe met van Bommel verdient ook niet de schoonheidsprijs. Maar aan de andere kant: wie is van Bommel? Ik heb hem nooit goed zien spelen voor Oranje of in topwedstrijden van PSV (CL en dergelijke). Nu gaat het eindelijk goed bij munchen (hmmm, verloren van wolfsburg) en hopelijk houdt hij dat vast.
 
Volg voetbal niet zo,...alleen kampioenschappen.
Maar wat is er mis met van Basten?, wat heeft hij gedaan?

Ik vindt van Bommel een beetje verwent, net als de rest. :)
 
van Basten is een toptrainer. Was hij maar pro Ajax, dan had hij Huntelaar meegenomen naar het WK. Dat was een foutje. Dat gedoe met van Bommel verdient ook niet de schoonheidsprijs. Maar aan de andere kant: wie is van Bommel? Ik heb hem nooit goed zien spelen voor Oranje of in topwedstrijden van PSV (CL en dergelijke). Nu gaat het eindelijk goed bij munchen (hmmm, verloren van wolfsburg) en hopelijk houdt hij dat vast.

Volgens mij heb je het hele CL seizoen dat psv de halve finale haalde gemist of niet?
als hij toen al niet goed was waarom had Barcelona hem dan gehaald? En in oranje is hij nooit een van de mindere geweest.
 
Daar is niks mis mee! Die kans is altijd aanwezig! Het gaat echter om de manier waarop!

ok, leg uit.. wat is daar mis gegaan... hoe moet een bondscoach dan een speler vertellen dat hij een keertje niet mee kan doen ?
 
ok, leg uit.. wat is daar mis gegaan... hoe moet een bondscoach dan een speler vertellen dat hij een keertje niet mee kan doen ?
Nou, om een voorbeeld te geven: de speler dient (alvorens de pers ervan op de hoogte wordt gebracht) eerst zélf ingelicht te worden...
 
Back
Naar boven