Fitness Seller

Van Basten per direct weg bij Ajax! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die Derksen is best lollig maar is vaak ook niet om aan te horen dat stomme infantiele gelul tussen hem en Wilfred G. elke maandagavond op RTL, tenenkrommend kinderachtig bij vlagen. En maar denken dat het met het tijdstip en de dag van de week te maken heeft dat Studio NOS meer dan twee keer zoveel kijkers trekt..

Studiovoetbal is wat serieuzer, maar daar gaat het 9 van de 10 over Ajax. Bovendien nodigen ze soms gasten uit die niks te melden hebben. Zondag hadden ze Afellay, dat vind ik dus helemaal niks.
 
Studiovoetbal is wat serieuzer, maar daar gaat het 9 van de 10 over Ajax. Bovendien nodigen ze soms gasten uit die niks te melden hebben. Zondag hadden ze Afellay, dat vind ik dus helemaal niks.

Youri Mulder mogen ze voor mijn part ook een keer een enkeltje Duitsland geven.
 
Kun je zien, hij traint liever daar als in A'dam ;)

Wat een ontwetende mensen hier allemaal.

Co wilde vorig seizoen naar Ajax, maar de voorzitter heeft gezegd dat Co niet terug bij ajax komt zolang de huidige voorzitter er zit. Maw ajax moet co niet eens.
 

was net op het nieuws van RTL4..

Die Derksen is best lollig maar is vaak ook niet om aan te horen dat stomme infantiele gelul tussen hem en Wilfred G. elke maandagavond op RTL, tenenkrommend kinderachtig bij vlagen. En maar denken dat het met het tijdstip en de dag van de week te maken heeft dat Studio NOS meer dan twee keer zoveel kijkers trekt..

:roflol: dat is zo..

maar vind die uitspraken zo heerlijk :D
 
Ik heb vaak het gevoel dat al die mensen helemaal geen verstand van voetbal hebben. Die Youri Mulder ook. Hij is coach van Schalke, maar als hem wordt gevraagd om een tactisch begrip uit te leggen, kan hij dat niet.

Zelfde geldt voor Hugo Borst, Johan Derksen en andere gasten. Ik ben zeer geinteresseerd in voetbal tactische en technische details. Looplijnen, tactische patronen, bepaalde verdedigende acties. Het enige wat ik ze hoor zeggen zijn dingen als "Ja, hij laat z'n mannetje uit z'n rug lopen!", of "Hij kapt hem goed uit en schiet hem goed raak". - Joh, echt? Dat kan ik ook wel zien. Ik wil meer weten.

Ze discussieren ook ellenlang over of een speler wel of niet goed is. Maar waarom dan wel of niet? Derksen roept altijd dat een verdediger wel of geen sliding over links/rechts kan maken. En dat is het enige :roflol:

Of is voetbal gewoon echt zo simpel en gaat het gewoon alleen om loopvermogen en balvaardigheid? :roflol:
 
Ik heb vaak het gevoel dat al die mensen helemaal geen verstand van voetbal hebben. Die Youri Mulder ook. Hij is coach van Schalke, maar als hem wordt gevraagd om een tactisch begrip uit te leggen, kan hij dat niet.

Zelfde geldt voor Hugo Borst, Johan Derksen en andere gasten. Ik ben zeer geinteresseerd in voetbal tactische en technische details. Looplijnen, tactische patronen, bepaalde verdedigende acties. Het enige wat ik ze hoor zeggen zijn dingen als "Ja, hij laat z'n mannetje uit z'n rug lopen!", of "Hij kapt hem goed uit en schiet hem goed raak". - Joh, echt? Dat kan ik ook wel zien. Ik wil meer weten.

Of is voetbal gewoon echt zo simpel en gaat het gewoon alleen om loopvermogen en balvaardigheid? :roflol:

Dat lijkt me echt helemaal niks. Een uur lang lullen over tactische en technische details in het voetbal? Misschien is een trainerscursus meer iets voor jou.

Hugo Borst en Johan Derksen zitten erbij om te rellen, dat is juist het leuke van die programma's. Jan Mulder bij studiovoetbal is ook een garantie voor een leuke uitzending. :D
 
Studiovoetbal is wat serieuzer, maar daar gaat het 9 van de 10 over Ajax. Bovendien nodigen ze soms gasten uit die niks te melden hebben. Zondag hadden ze Afellay, dat vind ik dus helemaal niks.


Dat valt best mee, geloof niet dat 90% van de zendtijd over ajax gaat. Misschien iets meer dan over Feyenoord, PSV en AZ maar het is voor mij niet echt storend en dat zeg ik als iemand met een Feyenoord hart. Ik luister liever naar wat gezaag over de interne problemen bij Ajax dan dat ik naar de plichtmatige voetbalvoorspellingen luister van Derksen en die andere malloten voor sponsor Toto. Lekker boeiend hoeveel Derksen er deze week weer fout had voorspeld, en dan ook telkens zo lekker entousiast gebracht terwijl het echt helemaal niemand kan verrotten inclusief de heren zelf.

Wat me wel stoort bij NOS is het politiek correcte gezwam van allemansvriend Van Gelder maar dat maakt Hugo Borst meer dan goed. Borst die ik overigens een stuk scherper en objectiever vind dan zijn clowneske leermeester Derksen.

verder vind ik dat ze bij beide programma's te vaak lui in de uitzending hebben die geen reet te melden hebben.
 
Ik heb vaak het gevoel dat al die mensen helemaal geen verstand van voetbal hebben. Die Youri Mulder ook. Hij is coach van Schalke, maar als hem wordt gevraagd om een tactisch begrip uit te leggen, kan hij dat niet.

Zelfde geldt voor Hugo Borst, Johan Derksen en andere gasten. Ik ben zeer geinteresseerd in voetbal tactische en technische details. Looplijnen, tactische patronen, bepaalde verdedigende acties. Het enige wat ik ze hoor zeggen zijn dingen als "Ja, hij laat z'n mannetje uit z'n rug lopen!", of "Hij kapt hem goed uit en schiet hem goed raak". - Joh, echt? Dat kan ik ook wel zien. Ik wil meer weten.

Ze discussieren ook ellenlang over of een speler wel of niet goed is. Maar waarom dan wel of niet? Derksen roept altijd dat een verdediger wel of geen sliding over links/rechts kan maken. En dat is het enige :roflol:

Of is voetbal gewoon echt zo simpel en gaat het gewoon alleen om loopvermogen en balvaardigheid? :roflol:

Mee eens.
Wat dat betreft was Jan van Halst echt een koning met dat rare apparaatje van hem. Hij kon tenminste uitleggen waarom een actie mislukt en dergelijk.
Al dat gerel, wat bascross zo leuk vind komt me ondertussen ook wel mijn strot uit. Helemaal omdat er inhoudelijk nog nieteens een drol uit komt.
 
Dat lijkt me echt helemaal niks. Een uur lang lullen over tactische en technische details in het voetbal? Misschien is een trainerscursus meer iets voor jou.

Hugo Borst en Johan Derksen zitten erbij om te rellen, dat is juist het leuke van die programma's. Jan Mulder bij studiovoetbal is ook een garantie voor een leuke uitzending. :D

Rene van der Gijp is ook altijd lachen. Van Halst blijft de beste.
 
Wat een ontwetende mensen hier allemaal.

Co wilde vorig seizoen naar Ajax, maar de voorzitter heeft gezegd dat Co niet terug bij ajax komt zolang de huidige voorzitter er zit. Maw ajax moet co niet eens.

Als Co naar Ajax zal gaan of gaat is het een domper voor zijn voetbal loopbaan onder dit bestuur.
dit geld voor de meeste Trainers trouwens.
 
Als Co naar Ajax zal gaan of gaat is het een domper voor zijn voetbal loopbaan onder dit bestuur.
dit geld voor de meeste Trainers trouwens.

Co zou ajax verder de afgrond in helpen.
 
Ajax is Co niet eens waard.
 
Ajax is Co niet eens waard.

Co is een grote grap.


Hij liet de spelers van Az paaseieren zoeken en hij had de spelers van porto opgesloten in hun hotel zonder eten. Vervolgens werd hij daarna ontslagen. Ik denk dat hij vroeger met zn moeder in een zigeunerkamp heeft gezeten.
 
Co Adriaanse zei het al: 'Een goed paard is nog geen goede ruiter'
 
ik denk dat aad de mos de nieuwe trainer word of frank rijkaard:)
 
Marco is een.....
 
wie weet komt hij wel de rode duivels trainen
 
****ing legende! en iedereen die anders beweerd is geen Ajacied

hij is een legende als voetballer, maar een ****ing flop als trainer.

Nederlands elftal heeft hij 2 goede wedstrijden laten voetballen, ajax net zoveel in een jaar tijd.

voor de winterstop ging het goed, na de winterstop geeft hij half jong ajax de kans om te debuteren, hij had het gewoon moeten laten staan, toen het goed draaide.
 
Back
Naar boven