MuscleMeat

Van buikje naar lichte blokjes... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

D-U-N-K

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 okt 2003
Berichten
889
Waardering
0
Ik snap dat dit per persoon verschilt maar is het mogelik als je vrij stevig bent om dan na hard trainen enigzins een droge buik te krijgen?
nu zal men zeggen natuurlijk als je maar hard genoeg traint maar ik bedoel dan wel binnen laten we zeggen 2 jaar.

Als men wil zal ik ook wel een foto posten ervan om een idee ervan te krijgen.

Wilde t gewoon ff weten misschien dat iemand enige indicatie kan geven
 
post inderdaad maar even een pica!! :)

ik probeer altijd met het trainen zo min mogelijk te drinken.
Misschien een idee..
 
moeilijk te zeggen.
Je genetische voorkeur voor vetopslag zal meespelen, en de efforts die je in je training legt. Maar heel belangrijk is natuurlijkook je voeding (what else is new:D). Op bepaalde voedingsmiddelen 'ga' je beter als andere. Sommige hebben bijv. moeite met melkproducten. Dat zul je voor jezelf uit moeten zoeken. (sticky's lezen bla bla bla etc)

succes :thumbs:
 
Dat zou ik toch niet doen, niet drinken terwijl je traint.
Dorst = katabool
 
Peoples zei:
post inderdaad maar even een pica!! :)

ik probeer altijd met het trainen zo min mogelijk te drinken.
Misschien een idee..

zo min mogelijk drinken? Gast, je spieren schreeuwen om water tijdens de training.

waarom denk je dat dit goed zal zijn voor de definitie in je abs?
 
ik drink 2-3 liter per dag omdat ik basketbal, zal vandaag wel ff foto posten

ben 192cm en iets meer dan 100 kilo, van nature wel brede bouw en me armen zijn wel oke gespierd maar heb wel buik!!! snik


ga trouwens deze vakantie een dieet proberen wat ik paar weken gelden ook 2 weken heb geaan maar t is erg saai en heb er honger van want wil graag 10 kilo afvallen en dan vind ik t prima. kan ook het dieet posten als iemand dat wil, maar dat dieet heb ik van bodybuild kampioen vrouwtje dus t zal wel kloppen, is al cutting dieet bedoelt
 
Peoples zei:
post inderdaad maar even een pica!! :)

ik probeer altijd met het trainen zo min mogelijk te drinken.
Misschien een idee..


???
 
builderB zei:
zo min mogelijk drinken? Gast, je spieren schreeuwen om water tijdens de training.

waarom denk je dat dit goed zal zijn voor de definitie in je abs?

Ik krijg, als ik veel water (liter of 1,5 a 2) tijdens het trainen drink een enorm zwaar gevoel in mijn buik waardoor hij een beetje gaat opzwellen.
Ik dacht omdat het om zijn abs gaat dat je dan beter iets minder water tijdens je training kunt nuttigen.
 
fout gedacht :D

je moet telkens kleine slokjes nemen. tussen de sets door nip ik altijd aan mien flesjen. Het drinken iig zo goed mogelijk spreiden over de training.

maar zeker wel GENOEG drinken tijdens je training hoor. Ikzelf heb meestal wel goed 1,5 liter nodig. (60 min)
 
oke, zal het zelf eens proberen!

@ D-U-N-K vergeet die post van mij maar :)
 
D-U-N-K zei:
ik drink 2-3 liter per dag omdat ik basketbal, zal vandaag wel ff foto posten

ben 192cm en iets meer dan 100 kilo, van nature wel brede bouw en me armen zijn wel oke gespierd maar heb wel buik!!! snik


ga trouwens deze vakantie een dieet proberen wat ik paar weken gelden ook 2 weken heb geaan maar t is erg saai en heb er honger van want wil graag 10 kilo afvallen en dan vind ik t prima. kan ook het dieet posten als iemand dat wil, maar dat dieet heb ik van bodybuild kampioen vrouwtje dus t zal wel kloppen, is al cutting dieet bedoelt

Met zon groot lichaam (want je bent wel een big mofo denk ik) mag je best wel wat meer drinken imo.
een vuistregel is 1 liter per 1000kcal. Iets meer is beter voor mij, maar ik moet wel zorgen dat ik dit ook goed verdeel. te veel in een keer drinken kan hoofdpijn veroorzaken.
Verder is veel drinken goed voor het afvoeren van onderhuids vocht. het lichaam merkt dat het genoeg krijgt en heeft minder de neiging om vocht vast te gaan houden. (maar je wordt niet knetter ripped als je 30 l water drinkt!)
 
haha nee oke dat snap ik.

het dieet wat ik ga doen mocht ik het volhouden is een cutting dieet wat ook door een vriendin van mijn neef is gebrukt en die is 3e gewordne bij europees kampioenschappen bodybuilden voor vrouwen. nauurlijk enigzins aangepastomdat ik een man ben.

deze week eet ik nog ff lekker vet want heb geen zin om zon zwaar dieet te doen maar goed volgende week moetik er echt aan geloven. en dan wil ik binnen 8 weken 10 kilo kwijt en dat heb ika l vaker gedaan maarja zal toch wel 2 kilo vocht zijn. maar goped hopen dat ik t volhoud.

Maar daarom zou ik geowon willen weten of zoiets mogelijk is. Iks port zoiezo 1-2 uur basketbal per dag en dan 7 dagen per week:) drink dan metgemak 3-4 liter water weg
 
ik zou afbouwen met vet. (maar ik hoef dan ook nog lang niet te gaan cutten....) En 8 weken is redelijk krap met cutten geloof ik. Spierbehoud is ook belangrijk!
 
jah maar ik wil ook wle langer door maar zolang duurt mijn vakantie en dan heb ik alle tijd om te proberen te cutten, mahja mijn doel is ook niet echt heel breed te worden maar juist smaller

WTF doe je hier dan?
ja weet ik oook niet...:p
 
Dunk, volgens mij is je al 20 keer uitgelegd wat je moet doen om je buik te verliezen in de afgelopen jaren. Ik ben blij dat je eindelijk bereid bent te doen wat nodig is. Ik hoop maar dat het je lukt deze keer, want informatie en wilskracht is alles. Als het je deze keer niet lukt kan je het net zo goed opgeven.
 
Jah heel veel drinken is idd belangrijk. Trade off is dat je vaak naar de plee moet....


ohja :rolleyes: NARF :rolleyes: (zie vorige signature) :cool:
 
ajah krijgt me derde been ook wat beweging...
 
heeft het eigenlijk zin om elke dag dat ab shaper apparaat te gebruiken en dan bv 200 keer per dag 5 keer per week ofzo?
 
Back
Naar boven