Fitness Seller

Van buikje naar lichte blokjes... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

oke post opkrikker... is dat een ja?
 
nee. en je hebt al eens eerder threads hierover aangemaakt. Zoek die maar weer eens op en doe wat met de aanwijzingen. Bereken onderhoud, 500kcals eronder, cardio etc. etc. je kent het inmiddels wel. Ik vraag me echter af of je het wel echt wil en de motivatie hebt....
 
Dunk hoe ****ing eigenwijs of blind ben je voor advies?
D'r is idd al zo als boogie aangeeft, al teveel moeite gemaakt, om jouw te helpen met afvallen.
Kom eerst is met een fatsoenlijk voedingsschema, zodat we weten wat jij eet. Dan kan je dat aanpassen en uitproberen. Op die manier zal je afvallen, zonder crash dieet --> jojo effect.
 
en ik heb je nog wel karma gegeven!!!

haha... ik weet ook niet of ik wel echt de wil heb.
voor basketbal without a doubt, 2 uur per dag 7 dagen per weel vanaf mijn 10e, ben eraan verslaafd.

mahja, ik geef je wel gelijk, hiervoor heb ik misschien niet genoeg motivatie maar ik ga t wel proberen!

tjaaaakaaaaaaa
 
Chewie zei:
Dunk hoe ****ing eigenwijs of blind ben je voor advies?
D'r is idd al zo als boogie aangeeft, al teveel moeite gemaakt, om jouw te helpen met afvallen.
Kom eerst is met een fatsoenlijk voedingsschema, zodat we weten wat jij eet. Dan kan je dat aanpassen en uitproberen. Op die manier zal je afvallen, zonder crash dieet --> jojo effect.
ik bood al aan mijn schema te posten...

niet gelijk zo boos doen ik hou van je :rolleyes:
 
D-U-N-K zei:
ik bood al aan mijn schema te posten...

niet gelijk zo boos doen ik hou van je :rolleyes:
:kiss:
 
hey het is nacht
 
Chewie zei:
zonder crash dieet --> jojo effect.

Juist door crash dieet een jojo effect! Crash dieten van 600Kcal en dat soort onzin... dat werkt gewoon NIET (tenzij je anorexia hebt). (of je bedoelde -> doe het zonder crash dieet, anders krijg je een jojo effect ;)).

Beschouw mijn post maar als ter verduidelijk :p.
 
Om eventjes op je beginpost terug te komen: Natuurlijk kan je een strakke buik krijgen in 2 jaar tijd, dat is echt niet zo moeilijk. Als je op je voeding let en een goed cut en bulk regime volgt kan het ook wel ruim binnen 1 jaar.
 
Idd 2 jaar maar moet makkelijk lukken, veel discipline tijdens je voedingsschema in de cut is er echt wel voor nodig !
in 8 weken tijd ga je in ieder geval geen blokjes zien, heb geduld en wees streng voor jezelf, wat is je voedingsschemamomenteel ?
 
binnen 8 weken ga ik ook echt niet voor blokjes, maar dan jist voor afvallen.
Maar ik kan het moeilijk geloven (ben een leek) dat ik blokjes of een echte strakke buik kan krijgen, dat verschil is geoon erg groot, daarom zou ik ookmaar es een foto moeten posten, aangezien mijn probleem gebied echt mijn buik is,

mijn voedingsschema bestaat dit weekend uit pringles en cola:p

maar vanaf volgende week wil ik dus dat dieet gaan volgen wat ik een paar weken geledenook al had gedaan en in die 2 weken had ik ook een goed resultaat, het is alleen erg moeilijk om het vol te houden.

Mijn voedingsschemapost ik zometeen eerst evenlekker douchen
 
DumphuiZ zei:
Juist door crash dieet een jojo effect! Crash dieten van 600Kcal en dat soort onzin... dat werkt gewoon NIET (tenzij je anorexia hebt). (of je bedoelde -> doe het zonder crash dieet, anders krijg je een jojo effect ;)).

Beschouw mijn post maar als ter verduidelijk :p.
Schat ik bedoelde ook afvallen zonder crashdieet, omdat crashen ervoor zorgt dat je gaat jojo-en...

Maar hou nog van je hoor :kiss:
 
builderB zei:
(maar je wordt niet knetter ripped als je 30 l water drinkt!)

Als je in een keer een grote hoeveelheid water drinkt kun je zelfs dood gaan ;) ... volgens mij laatst nog in het nieuws omdat studenten een "gezonde" ontgroening bedacht hadden door ipv van bier een grote hoeveelheid water (dacht 4 l) in korte tijd te laten drinken....
 
off topic maar 4 liter lijkt mij we te doen
 
als je ripped wil worden kan ik je wel zeggen dat het belangrijk is dat je cardio op de juiste momenten doet , sochtends voor ontbijt en half uur voor kt of erna en veel drinken zoals eerder genoemde zeer belangrijk
 
jah oke dankje:) maar ik doe dus (nog) niet aan krachttraining:D
 
foxX zei:
Als je in een keer een grote hoeveelheid water drinkt kun je zelfs dood gaan ;) ... volgens mij laatst nog in het nieuws omdat studenten een "gezonde" ontgroening bedacht hadden door ipv van bier een grote hoeveelheid water (dacht 4 l) in korte tijd te laten drinken....
was 7 liter in een uur geloof ik
 
D-U-N-K zei:
jah oke dankje:) maar ik doe dus (nog) niet aan krachttraining:D

:eek: geen KT???
Schaam je!!!Schaam je diep!!!!:D
 
Back
Naar boven