MuscleMeat

Van cardio word je vet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

carbonfibre

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 jun 2009
Berichten
1.711
Waardering
57
Lengte
1m66
Massa
79kg
Vetpercentage
10%
Van cardio word je vet, je verbrand bij een goede cardio sessie vet maar ook wat spier. Stop je met cardio komt het vet weer aan maar niet zo snel je spier. Dan word je door cardio dus vet! Klopt he? :D
 
cool story
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Van cardio word je vet, je verbrand bij een goede cardio sessie vet maar ook wat spier. Stop je met cardio komt het vet weer aan maar niet zo snel je spier. Dan word je door cardio dus vet! Klopt he? :D

daar ga je al fout.

slaap lekker
 
Vandaag was er een hardloop wedstrijd bij mij in het dorp. de afstand was 10 miles. Er waren een paar duizend deelnemers. Voorop liepen een paar etiopiërs, en daarna nog een stuk of 50 blanken die er goed afgetraind uitzagen. van degenen die daarna kwamen was bijna de helft mollig en sommigen zelfs een beetje vet, dus ik denk dat er best een kern van waarheid in kan zitten.
 
Ben geen fan van lange cardio sessies.

Liever ietjes onder de onderhoud eten en hard trainen. Ben je wel langer bezig, dat wel....
 
Yep:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vandaag was er een hardloop wedstrijd bij mij in het dorp. de afstand was 10 miles. Er waren een paar duizend deelnemers. Voorop liepen een paar etiopiërs, en daarna nog een stuk of 50 blanken die er goed afgetraind uitzagen. van degenen die daarna kwamen was bijna de helft mollig en sommigen zelfs een beetje vet, dus ik denk dat er best een kern van waarheid in kan zitten.


En mijn opa at elke dag 4 kilo patat en rookte dagelijks een baal shag maar is toch 250 geworden.............---------> ergo, in de stelling dat roken en patat eten gezond is zit een kern van waarheid...........
 
Vandaag was er een hardloop wedstrijd bij mij in het dorp. de afstand was 10 miles. Er waren een paar duizend deelnemers. Voorop liepen een paar etiopiërs, en daarna nog een stuk of 50 blanken die er goed afgetraind uitzagen. van degenen die daarna kwamen was bijna de helft mollig en sommigen zelfs een beetje vet, dus ik denk dat er best een kern van waarheid in kan zitten.

Hahahaha epic dit. Ik hoop dat je aan het trollen bent.
 
Ik heb vandaag hardgelopen met een zak friet met mayo in de hand en 5 frikandellen in m'n broekzak. Opgegeten tijdens het hardlopen, maar na de cardio sessie was ik niet vetter maar had ik wel meer spiermassa. Dus het klopt niet. :trollface:
 
De beste marathonloper die ik ken heeft gewoon een bierbuik. Echt stereotype skinnie-fat.
 
sinds ik cardio doe, maak ik de gains van me....... wait, wut?
 
hahaha
 
Not sure if serious.. :scratch:
 
Klopt wel hoor, een hardloper heeft ook niet veel spier meer over...
 
Back
Naar boven