Fitness Seller

Van CatWoman naar WonderWoman

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
1.15 min.. Tis wel maar 3x per week.



Helpt enorm het niet te ver uit de hand te laten lopen. Hou sowieso wel van volume, met weinig volume ga ik toch zo zwaar mogelijk bij de oefeningen, maar echt leeg en stuk ben ik dan zelden. Nu kan ik amper autorijden en mn jas uitdoen na de training, dus ben best wel stuk. Meer gains?

Dat is natuurlijk ook anders als je deadlifts en squats doet, dan ga je stuk op lage reps.
Kwa voeding merk ik dat je steeds je plan aanpast. Je had wat weegmomenten die meevielen en dan meen je dat je ermee wegkomt. Ik herken dat gedrag, net na een cut lijkt het ook alsof dat zo is, maar ineena ben je weer dik :) Stick to the plan!
 
Dat is natuurlijk ook anders als je deadlifts en squats doet, dan ga je stuk op lage reps.
Kwa voeding merk ik dat je steeds je plan aanpast. Je had wat weegmomenten die meevielen en dan meen je dat je ermee wegkomt. Stick to the plan!
Jij zou moeten gaan coachen...
 
Dat is natuurlijk ook anders als je deadlifts en squats doet, dan ga je stuk op lage reps.
Kwa voeding merk ik dat je steeds je plan aanpast. Je had wat weegmomenten die meevielen en dan meen je dat je ermee wegkomt. Ik herken dat gedrag, net na een cut lijkt het ook alsof dat zo is, maar ineena ben je weer dik :) Stick to the plan!

Ik probeer idd zoveel mogelijk te kunnen eten zonder dik te worden. Je hebt misschien wel gelijk :roflol:. Living on the edge...
 
In
 
1.15 min.. Tis wel maar 3x per week.

Pfoeh, dan train je inderdaad serieus door.
Ik doe er ook zolang over met 8 oefeningen en 3-4 sets (behalve compounds natuurlijk) :roflol: .
Zolang je er plezier in hebt, dat is het belangrijkste!
Ik zou het persoonlijk wat saai vinden om zoveel sets van dezelfde oefening te doen :o.
 
Wil een soort van zig-zaggen gaan doen met kcal, ipv alle dagen bulken.
Hoe ziet dat 'zig-zaggen' er dan uit in de praktijk? Hoog op trainingsdagen en lager op rustdagen?
 
Pfoeh, dan train je inderdaad serieus door.
Ik doe er ook zolang over met 8 oefeningen en 3-4 sets (behalve compounds natuurlijk) :roflol: .
Zolang je er plezier in hebt, dat is het belangrijkste!
Ik zou het persoonlijk wat saai vinden om zoveel sets van dezelfde oefening te doen :o.

Ik geef wel gas, ben ook niet aanspreekbaar. Het is tering saai...

Hoe ziet dat 'zig-zaggen' er dan uit in de praktijk? Hoog op trainingsdagen en lager op rustdagen?

Dat is de bedoeling, nu ben ik meer een flatliner. Cutten is tegen mn principes, waarom honger lijden terwijl er genoeg voedsel voor handen is. Andere mensen moeten honger lijden.

de lekkere dingen bevatten gewoon veel kcal, het is niet eerlijk!

Vaak wel en al helemaal voor een cuisinebeperkte zoals ik.
 
Dat is de bedoeling, nu ben ik meer een flatliner. Cutten is tegen mn principes, waarom honger lijden terwijl er genoeg voedsel voor handen is. Andere mensen moeten honger lijden.
Ehhhh.. Owke :twitch:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven