Fitness Seller

Van cut naar leanbulk

Bezoekers in dit topic

Wekelijkse update

Gewicht weekgemiddelde: - 100
gram
Buikomtrek: gelijk
Nu in 5 weken dus 980 gram bijgekomen.

Dus 100 gram afgevallen :( !
Komende week kan ik op 3 dagen ontbijt/lunch/diner, 1 dag lunch en 1 dag diner niet afwegen. Uiteraard doe ik wel een beste schatting, maar dus niet de beste week om wat te veranderen.

Heb verder besloten om naar 4 dagen trainen te gaan waarbij ik een aparte benen en borst dag pak, en daarnaast zoals nu een rug/triceps en schouders/biceps. Merk namelijk na benen en borst zo op te zijn dat de spiergroep erna er teveel last van heeft.

Laatste weken erg druk geweest met gezin/werk/trainen dat ik weinig actief hier ben geweest. Vanaf volgende week weer rustiger ;)

Nog steeds elke training sterker!

IMG_0934.jpeg

Weekje wat afgevallen is zeer normaal als je kcal overschot laag is, wat tevens ook het slimste is. Niet denken dat je geen spiermassa hebt aangemaakt, zolang je krachtoutput in de gym stijgt word je ongetwijfeld sterker en dit kan alleen doordat je meer spiermassa hebt.

Vergroot het beeld naar een maand en daar moet je rond de 1 a 2kg aangekomen zijn en repje hier en daar meer vooral op de compounds sterker geworden zijn.

Als je 2/3 weken achter mekaar stagneert of afvalt zou je kcal kunnen uppen OF die week erop 1 goeie cheat doen zodat je motivatie weer stijgt. Dagelijks 200 kcal meer of 1 goede cheat meal vervangen voor een andere meal die dag streept mekaar namelijk af en voordeel vd een cheatmeal is dat je weer wat sociaal leven hebt. Beide aanpakken leiden naar hetzelfde resultaat, het is net waar iemand de voorkeur naar legt.

De update een dag eerder dan normaal, want heb deze week maar 2x kunnen wegen en qua eten bijna niks kunnen afwegen. Wel zo goed mogelijk ingeschat en op 2650Kcal gestuurd. Gewicht vandaag ook gelijk aan afgelopen week idem voor buikomtrek.

Overigens wel gewoon mijn trainingen gedaan, hetzij op andere dagen.

Ik ga vanaf maandag langzaam ophogen met 700Kcal/week.

IMG_0958.jpeg

De update een dag eerder dan normaal, want heb deze week maar 2x kunnen wegen en qua eten bijna niks kunnen afwegen. Wel zo goed mogelijk ingeschat en op 2650Kcal gestuurd. Gewicht vandaag ook gelijk aan afgelopen week idem voor buikomtrek.

Overigens wel gewoon mijn trainingen gedaan, hetzij op andere dagen.

Ik ga vanaf maandag langzaam ophogen met 700Kcal/week.

IMG_0958.jpeg
Ophogen met 700 calorieën is te veel

Wekelijkse update

Gewicht weekgemiddelde: +479
gram
Buikomtrek: +0,1 cm

In 7 weken 1.5 kg bij.

Nog steeds sterker in trainingen:

IMG_1006.jpeg

Hoe behoud jij zoveel mogelijk je droge shape tijdens je lean bulk?
Misschien doordat ie niet elke week 1kg aankomt en zijn kcal overschot zeer minimaal houd waardoor die tot volgend jaar kerst kan bulken en massive AF gaat worden.

Het is allemaal zo simpel maar men denkt straks dat het komt door de tomaten die ts elke dag wellicht eet.

Misschien doordat ie niet elke week 1kg aankomt en zijn kcal overschot zeer minimaal houd waardoor die tot volgend jaar kerst kan bulken en massive AF gaat worden.

Het is allemaal zo simpel maar men denkt straks dat het komt door de tomaten die ts elke dag wellicht eet.
Ik ga hetzelfde doen kan niet wachten

AK gaf het antwoord al.

Enige nadeel is dat kleren langzamerhand te krap beginnen te worden. Denk nog max een kilo of 5 erbij en dan toch echt grotere maat/nieuwe garderobe.
Duur grapje :D

AK gaf het antwoord al.

Enige nadeel is dat kleren langzamerhand te krap beginnen te worden. Denk nog max een kilo of 5 erbij en dan toch echt grotere maat/nieuwe garderobe.
Duur grapje :D
Dit wil ik dus ook, kleren beginnen echt losser te zitten bij mij maar moet nog zeker een aantal weken voor droog

Back
Naar boven