XXL Nutrition

van droog naar massa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

joseppe10

Cool Novice
Lid geworden
16 mrt 2011
Berichten
142
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
85kg
Hey allemaal,

ik train nu bijna 6 weken droog zullen we maar zeggen.
Dus train maar slecht 3maal inde week en de meer herhaingenmet minder gewicht en ga 5 maal in de week cardio doen.
Ook bpak ik niets dus zelfs geenproteine shakes,dit om vocht kwijt te raken.
Nu binnen een paar weken wil ik terug massa trainen nwil4keer gaan in de week.
Iemand een voorstelwelke spieren ik kan trainen als ik maandag,woensdag,vrijdag en zondag ga trainen. Graag wil ik niet te vol worden dus moet ik eventueel nog cardio doen en welke dagen dan????
Borst had ik liefst 2 maal getraind per week en bicep ook maar de rest hoeft niet.
Danku voor de goede reacties alvast.
 
neem eens een kijkje op een fitness forum want je bent post slaat echt nergens op.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
images?q=tbn:ANd9GcTWRECtWVrmK6ZlLTZ6l23ZpKLYjC9hK_ok3mHvFb9MS9t-V94AXg.jpg
 
Krijg ik hier eigenlijk een serieuze reactie of is mijn vraag niet duidelijk????
 
Je vraag is dat wij een schema voor je moeten maken? Ain't gonna happen bro. Maar zoek op het forum eens rond naar 4 splits.
 
Nee dat niet ik vraag enkel hoevee dagen ik caardio moet doen als ik massa train en niet te vol wil worden.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk heb jij die begeleider al gehad dan want hoeveel topicas ik ook maak om iets wijzer te worden,telkens opnieuw zegt iemand iets anders.
Ik hoop op een dag is iemand te vinden die effectief niet steeds iets anders zegt of wat is nu werkelijkheid. Dieet is maar een klein punt zei de fitnescoach van bij mij op de gym dus ook jij zit er naast!
Het gaat om de aantal herhalingen.
Mensen die altijd zeikenover het dieet vind ik persoonlijk kwakzalvers.
Een vriend van mij eet 2 maal per week frieten en heeft nog nooit een kuur aangeraakt en hij is toch mooi gespierd.
Uitleg hiervoor?????!!!!! Denket niet.
 
Nee dat niet ik vraag enkel hoevee dagen ik caardio moet doen als ik massa train en niet te vol wil worden.

met een perfect dieet hoef je geen cardio te doen.

is je dieet zo dat je er vetter van wordt, of kan worden, zou ik elke keer na je krachttraining 15-20min cardio doen.

/thread
 
Een vriend van mij eet 2 maal per week frieten en heeft nog nooit een kuur aangeraakt en hij is toch mooi gespierd.
Uitleg hiervoor?????!!!!! Denket niet.

Waarschijnlijk eet hij hiernaast niks op een dag waardoor hij niet boven zijn caloriën behoefte uit komt. Kan je misschien een foto posten wat jij ziet als mooi gespierd zodat we een beter zicht hebben op jou doel? (om misverstanden te voorkomen)

Naast borst en biceps trainen zou ik ook zeker je triceps en schouders er bij pakken dit omdat je lichaam er anders niet meer geballanseerd uit ziet. Als je dit licht pakt met cardio erbij zal je niet groot worden denk ik maar je krijgt dan geen rare verhoudingen.

cardio gewoon 2keer in de week op 60-80% van je max hartslag (220 min je leeftijd) zodra je merkt dat je te "groot" word gewoon cardio opvoeren naar 4 keer.
 
Waarschijnlijk heb jij die begeleider al gehad dan want hoeveel topicas ik ook maak om iets wijzer te worden,telkens opnieuw zegt iemand iets anders.
Ik hoop op een dag is iemand te vinden die effectief niet steeds iets anders zegt of wat is nu werkelijkheid. Dieet is maar een klein punt zei de fitnescoach van bij mij op de gym dus ook jij zit er naast!
Het gaat om de aantal herhalingen.
Mensen die altijd zeikenover het dieet vind ik persoonlijk kwakzalvers.
Een vriend van mij eet 2 maal per week frieten en heeft nog nooit een kuur aangeraakt en hij is toch mooi gespierd.
Uitleg hiervoor?????!!!!! Denket niet.

Please let's all stop trying to help.
 
Waarschijnlijk heb jij die begeleider al gehad dan want hoeveel topicas ik ook maak om iets wijzer te worden,telkens opnieuw zegt iemand iets anders.
Ik hoop op een dag is iemand te vinden die effectief niet steeds iets anders zegt of wat is nu werkelijkheid. Dieet is maar een klein punt zei de fitnescoach van bij mij op de gym dus ook jij zit er naast!
Het gaat om de aantal herhalingen.
Mensen die altijd zeikenover het dieet vind ik persoonlijk kwakzalvers.
Een vriend van mij eet 2 maal per week frieten en heeft nog nooit een kuur aangeraakt en hij is toch mooi gespierd.
Uitleg hiervoor?????!!!!! Denket niet.

:roflol:

Als hij het zo goed weet, waarom vraag je hem niet om een schema....
 
Eindelijk eens een goede uitleg van SKY blazer.
Dank je hiervoor.
Dat is ook iets goeds dat hij meldde dat je lichaam anders raar gaat worden.
In plaats van allemaal zo de stoere uit te hangen zou je beter behulpzaam kunnen zijn zoals hem.
 
mensen hier zijn ook behulpzaam, maar als je zelf de mongo gaat uithangen kan je weinig hulp terug verwachten he;)
 
Waarschijnlijk heb jij die begeleider al gehad dan want hoeveel topicas ik ook maak om iets wijzer te worden,telkens opnieuw zegt iemand iets anders.
Ik hoop op een dag is iemand te vinden die effectief niet steeds iets anders zegt of wat is nu werkelijkheid. Dieet is maar een klein punt zei de fitnescoach van bij mij op de gym dus ook jij zit er naast!
Het gaat om de aantal herhalingen.
Mensen die altijd zeikenover het dieet vind ik persoonlijk kwakzalvers.
Een vriend van mij eet 2 maal per week frieten en heeft nog nooit een kuur aangeraakt en hij is toch mooi gespierd.
Uitleg hiervoor?????!!!!! Denket niet.

Gast bodybuilding bestaat grotendeels uit je voeding..
En hoe meer reps je maakt des te meer je verbrand dus kun je net zo goed cardio doen en gewoon KT erbij doen???

Maar het is maar welk advies je ofcourse zelf op wil volgen een friet etend advies of advies wat mensen je hier bieden op het forum?
 
Back
Naar boven