AndroidHealthClinic

van droog naar massa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lees de stickies goed door.
 
Dat is ook iets goeds dat hij meldde dat je lichaam anders raar gaat worden.
In plaats van allemaal zo de stoere uit te hangen zou je beter behulpzaam kunnen zijn zoals hem.

Dieet is maar een klein punt zei de fitnescoach van bij mij op de gym dus ook jij zit er naast!
Het gaat om de aantal herhalingen.
Mensen die altijd zeiken over het dieet vind ik persoonlijk kwakzalvers.

mensen hier zijn ook behulpzaam, maar als je zelf de mongo gaat uithangen kan je weinig hulp terug verwachten he;)
+1 haha :haha:

Kerel. Je zit op een BB forum. Dan ga jij hier zeggen dat mensen die "zeiken" over een dieet, kwakzalvers zijn? Haha. Ga een zandkasteel bouwen! Denk je dat voeding er niet bij hoort? :eek!:

PS: Wat versta jij onder het raar worden van een lichaam?

Owja, nog 1 tip. Probeer eens duidelijk te typen. Ik moet je tekst soms 3x lezen voordat ik het snap. :trollface:
 
Ok maar ik hang niet de mongo uit.
Ik wil gewoon wat meer duidelijkheid en al de meningen zowat op een rijtje zetten en dan tot een besluit komen.
Maar als 1 iemand zo zegt en de andere zo ja dan is dat moeilijk om iets deftig te begrijpen.
Nu ondertussen 8 weken en mijn vetpercentage wil maar niet naar beneden gaan terwijl ik toch dagelijks cardio doen.
Voedingsschema is goed!!
 
mogelijkheden:

- je voert cardio niet juist uit.
- je voedingsschemaklopt niet
 
Ten eerste ieder lichaam is anders. Wat voor een ander werkt hoeft niet perse voor jou te werken.

Houd het gewoon simpel.

Voeding is 1. Reken je Kcal behoefte uit en ga daar ongeveer 20% boven om onder zitten naar gelang je wilt bijkomen of juist wilt afvallen

2. Goed schema uitzoeken wat voor jou het beste werkt. Zal dus even duren gezien je nog weinig ervaring hebt en niet weet wat voor je werkt. Zou dus met een simpel fullbody schema beginnen of een simpel 3 of 4 daags splitschema. En je traint alles niet enkel je borst en biceps.

Starting Strengths is wellicht ook wat voor je.

3. zorg voor voldoende rust.

4. Blijf gemotiveerd en blijf experimenteren.

5. (wellicht had dit nr. 1 moeten zijn) Lees alle stickies voordat je met vragen komt.
 
Back
Naar boven