MuscleMeat

Van extreme cut naar clean-bulk

Bezoekers in dit topic

Update

..heerlijk weer eens wat meer eten, merk gelijk dat ik voller raak en een pak sterker wordt. Denk dat ik volgende week ga uppen naar 3200kcal op trainingsdagen en 2800kcal op rustdagen. Mijn TDEE ligt op 3200kcal. Nu ga ik met het mooie weer ook met de fiets naar me werk dus ligt mijn TDEE op mooie dagen iets hoger, zie ik als cardio bonus.

Vandaag verder gegaan met gear van lyy ipv van gg. Wat mij direct opviel bij het optrekken van de tren e is dat deze een heel stuk donkerder is dan die van gg. Wat kan dat betekenen? Is die van lyy beter gedoseerd of is het juist minder zuiver..????
 
..heerlijk weer eens wat meer eten, merk gelijk dat ik voller raak en een pak sterker wordt. Denk dat ik volgende week ga uppen naar 3200kcal op trainingsdagen en 2800kcal op rustdagen. Mijn TDEE ligt op 3200kcal. Nu ga ik met het mooie weer ook met de fiets naar me werk dus ligt mijn TDEE op mooie dagen iets hoger, zie ik als cardio bonus.

Vandaag verder gegaan met gear van lyy ipv van gg. Wat mij direct opviel bij het optrekken van de tren e is dat deze een heel stuk donkerder is dan die van gg. Wat kan dat betekenen? Is die van lyy beter gedoseerd of is het juist minder zuiver..????

Andere olie
 
Update: Begin week 6

Vanwege opkomende gyno sinds vorige week donderdag heb ik de kuur aangepast, zie: (http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/test-trenbolone-gyno-314762/)

Kuur gaat nu zo verder:
1-4 Winny 50mg ED
1-3 Tren E 250mg EW
1-3 Test E 400mg EW
4-8 Tren E 400mg EW
4-5 Test E 500mg EW
6-10 Test E 125mg EW
6-9 Nolva 10mg ED
6-11 Letro 2x1mg EW
2-11 hCG 2x250iu EW
2-11 Proviron 25mg ED
2-5 T3 30mcg ED
2-5 T4 120mcg ED
6-8 T3 langzaam afbouwen naar 7,5mcg ED
6-8 T4 langzaam afbouwen naar 30mcg ED
12-18 Arofixen 1tab ED

Woog gister wel 97,2kg op de weegschaal. Ben maandag meestal het zwaarst, zondag is namelijk me refeed dag. Gister dan ook nog even op 2800kcal gegeten. Ga donderdag op 3200kcal zitten, rustdagen worden dan 2800kcal.

Heb wel het idee dat me vet% licht gestegen is rond m'n middel. Kan met de grote hoeveelheid oestrogeen te maken hebben, vandaar ook die gyno denk ik. Daarnaast heb ik wel goed vooruitgang geboekt in me borts en armen, oog voller en zie meer aderen. Rug is vooral qua kracht met 20-30% omhoog gegaan. Vorige week met benen nog een pr gezet op de leg press van 5x355kg, daarna nog ff afgebrand met 7x12x190kg :D

Ga het allemaal goed in de gate houden wat betreft die gyno. Weet ook niet wat ik nog mag verwachten aan progressie, blijf gewoon hard door trainen en zie wel waar ik uit kom.

Peace out
 
Update

Inmiddels richting einde week 8.

Gyno tepel links
Niet toegenomen, nog steeds formaat en vorm van een rijstkorrel, ook helemaal niet gevoelig of wat dan ook. Bijna niets te voelen.
Gyno tepel rechts
Toegenomen in formaat en vorm van doperwt naar formaat en vorm van een kappertje. Daarbij lijkt het alsof ernaast nog een klein ei-vormig knobbeltje is ontstaan. Vlak ernaast, niet los van elkaar. Als ik er een beweeg, bewegen ze beide. Gevoeligheid is nog hetzelfde.

Het testosteron niveau zou nu wel flink afgenomen moeten zijn, hoop dan ook dat de gyno niet meer verder toeneemt.
Libido is nog helemaal top, denk niet meer elke seconden aan coïtus maar 3x per dag is nog steeds geen probleem.

Zie wel veel meer aderen, vooral armen en schouders. Lijkt ook wel of ze dikker zijn geworden. Qua kracht of gewicht niets veranderd, toch lijk ik iets droger. Op het moment ben ik qua kracht op het zelfde niveau als tijdens mijn test e + bold kuur, alleen was ik toen niet zo droog en at ik +/- 300kcal meer per dag. Maandag tik ik nog steeds de 97kg aan, echter ben ik donderdag vaak alweer 93 a 94kg.

Omdat de gyno niet afnam na alle maatregelen ben ik deze week niet meer verder gegaan met de tren, alleen aanstaande maandag nog 125mg test e en dan is het klaar. Heb het ook wel een beetje gehad met dat zweten en slecht slapen door de tren... dan maar een weekje eerder klaar met de kuur.

Hiermee nog een overzicht van gewicht + maten van heden ochtend en begin cut + kuur:
16-08-2012 - (08-05-2012)
Gewicht: 93kg op +/-13% BF - (96kg op 22%BF)
Nek: 45cm - (41cm)
Schouders: 136,5cm - (128,5cm)
Onderarmen: 32,5cm - (29,5cm)
Bovenarmen: 39cm - (37cm)
Borst: 114,5cm - (106cm)
Middel: 84,5cm - (92cm)
Buik: 85,5cm - (94cm)
Heupen: 101,5cm - (101cm)
Bovenbenen: 61cm - (59,5)
Kuiten: 39cm - (38cm)
Polsen: 18cm - (18cm)

Nu hoop ik dat de gyno helemaal weg trekt tijdens de nakuur, baal echt als het een permanente gyno blijkt te zijn... als dat zo is dan voor mij geen tren meer in de toekomst. Bold, mast en test lijkt me dan beter voor mij en daarbij vond ik tren qua kracht helemaal niet zo bijzonder.

Laat wel weten hoe de komende weken gaan..:thumb:
 
Tering, schouders zijn flink toegenomen in 3 maanden. Mirin hard
 
Tering, schouders zijn flink toegenomen in 3 maanden. Mirin hard

ja die gaan altijd als een tierelier bij mij! ..hoef ik niet eens me best voor te doen:D
 
update begin week 9

Ongeveer 12 dagen na de laatste tren prik kan ik inmiddels zeggen dat er een positieve ontwikkeling is in de gyno aan de rechter kant. Of de omvang kleiner is geworden durf ik niet te zeggen, wel is het weefsel zacht geworden. Het is niet meer hard en stevig, ook de gevoeligheid is flink afgenomen. Ik kan er gerust aanzitten zonder pijn of iets. Ik hoop dat het gewoon helemaal weg trekt. Gister de laatste test e prik gezet, over twee weken lekker beginnen met de nakuur.

Merkte laatst wel dat ik na een ritje met de motor toch wel tientallen haren in me helm aantrof. Maak me nog geen zorgen, heb er genoeg. Op armen, borts en buik heb ik juist licht meer haar groei, dat is wel wat minder..

Gewicht en kracht blijven nog steeds stabiel, hoop dat het goed blijft zitten in de nakuur.
 
Back
Naar boven