XXL Nutrition

Van Fatboy naar muscleboy (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michaelios

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 apr 2013
Berichten
200
Waardering
147
Lengte
1m89
Massa
91kg
Vetpercentage
20%
**** Ik weet hoe hier gedacht word over het gebruik van AAS en andere middelen als beginnende sporter. Ik ga geen discussie aan over het feit dat ik niet verstandig bezig ben. Deze post is voor mensen die het evengoed interessant vinden mijn progressie te volgen****


Hallo allemaal,

In deze log wil ik mijn hele progressie loggen. Ik ben heel wat jaren een dikke papperd geweest en was het helemaal zat. Ik voelde me zwaar ongelukkig en zat in een depressie. Ik heb besloten het roer om te gooien. In maart 2020 ben ik begonnen met afvallen. Hieronder de foto's van mijn begin gewicht (om en nabij 110 kg) en de na foto's (rond de 85 kilo). Mijn training bestond vooral uit rennen met daarbij natuurlijk een goed dieet. Toen de sportscholen weer open gingen ben ik fanatiek krachttraining er bij gaan doen. Echter at ik dusdanig weinig en rende ik zoveel dat ik in spiermassa niks aankwam en eindigde in een smalle spriet.

Maart 2020:
Screenshot_20210521_070116_com.android.gallery3d.jpg
Screenshot_20210521_070207_com.android.gallery3d.jpg


14 Oktober 2020:
Screenshot_20210521_070328_com.android.gallery3d.jpg


Dit is het moment dat ik toch echt spiermassa wilde gaan kweken en aangezien ik een beetje ongeduldig ben heb ik besloten meteen een kuur te doen RAD-140. Laat ik voorop stellen dat ik vanaf het moment dat ik ben gaan afvallen geobsedeerd ben geraakt door sport en voeding. Ik heb dan ook aardig wat research gedaan voor ik hier aan begonnen ben. In december gingen alle sportscholen weer dicht. Ik heb 8 weken RAD-140 gedaan. Voor volledige log zie: https://forum.bodybuilding.nl/topics/fitness-noob-op-rad-140-log.428284/. Foto's hieronder zijn het resultaat van 8 weken RAD-140 in een bulk:

Screenshot_20210521_070750_com.android.gallery3d.jpg
Screenshot_20210521_070938_com.android.gallery3d.jpg


Aangezien de sportscholen dicht gingen heb ik een fitness bankje gehaald en dumbells had ik nog liggen. Ik vond het lastig om gemotiveerd te blijven met thuis sporten in een klein appartement. Ik denk dat ik gemiddeld 1x per 2 weken een uurtje krachttraining heb gedaan. Ik ben weer een stuk dikker geworden en een hoop spiermassa verloren (91kg). Halverwege maart heb ik een sportschool gevonden die een hoop apparaten in een tent hadden staan en ben ik weer begonnen met trainen. Ik heb besloten meteen een kuurtje te gaan doen. Test E 400 mg elke 6 dagen (12 tot 15 weken, daarna TRT dosis) + 5 weken 50 mg anavar. De reden voor TRT is ook weer een uitgebreid verhaal. In het kort: libido klachten, depressie klachten, stemmingswisselingen. Afspraak dokter-->uroloog-->endocrinoloog. Te hoge test (12 nmol/l, en ja dit is voor mijn eerste RAD kuur) om geholpen te worden. Besloten zelf te gaan testen. Toen dacht ik fuck it, dan ook meteen een kuurtje. Al mijn klachten zijn verdwenen als sneeuw voor de zon dus vandaar dat ik na deze kuur op TRT verder ga met uiteraard de nodige bloedonderzoeken. Hieronder de foto's van begin kuur tot nu.

1,5 week into kuur:
Screenshot_20210521_071059_com.android.gallery3d.jpg


Biceps en triceps (3 weken into kuur):
Screenshot_20210521_071131_com.android.gallery3d.jpg
Screenshot_20210521_071145_com.android.gallery3d.jpg


Rug 4 weken into kuur:
Screenshot_20210521_071245_com.android.gallery3d.jpg


Biceps triceps nu (7,5 week into kuur)
Screenshot_20210521_071407_com.android.gallery3d.jpg
Screenshot_20210521_071352_com.android.gallery3d.jpg


Rug nu (7,5 week into kuur):
Screenshot_20210521_071442_com.android.gallery3d.jpg


Huidige gewicht is 96kg. Focus ligt nu op vetverlies en mijn skinny stelten. Waar ik sportte hadden ze alleen maar squats als oefening voor benen en dat was ik na 5 setjes ook wel zat. En dit is sowieso al een spiergroep die lastig groeit bij mij. Sinds 1 week clen toegevoegd aan mijn dieet (40mcg per dag). Updates volgen.
 
Laatst bewerkt:
Wat denken jullie trouwens wat mijn vp is op de laatste 3 foto's? Ik weet niet wat ik moet geloven. De weegschaal op de sportschool geeft 17,5% aan, maar de inbody (apparaat van 5000 euro) geeft veel lager aan.
 
Beetje lastig zeggen met de tanktop aan :p
 
Ik zou me niet zo focussen op bodyvet%.

Gewoon in de spiegel kijken en dan bepalen of je er nog iets vanaf wil.
 
Beetje lastig zeggen met de tanktop aan :p
Das waar. En bij mij blijft het merendeel van het vet juist in mijn overtollig vel hangen. Op mijn heupen en buik dus terwijl mijn schouders bijv. harstikke droog zijn. Ik ben voor de rest best tevreden over mijn lichaam maar dat is echt een doorn in mijn oog. Ik wil eerst eens kijken hoe het uit ziet na nog flink wat afgevallen te zijn, wellicht dat ik het nog ooit wil laten corrigeren. Durf de foto's eigenlijk niet eens te plaatsen, maar is wel zo eerlijk.
 

Bijlagen

  • IMG-20210425-WA0017.jpg
    IMG-20210425-WA0017.jpg
    109,7 KB · Weergaven: 583
  • IMG-20210501-WA0004.jpg
    IMG-20210501-WA0004.jpg
    107,9 KB · Weergaven: 582
  • IMG-20210514-WA0014.jpg
    IMG-20210514-WA0014.jpg
    96,8 KB · Weergaven: 578
:roflol:

Ik kan niet wachten totdat jij aan de tren gaat, broer 🤙🏻🤙🏻
Als ik op dit tempo verder ga zal dat niet lang meer duren. Nee grapje. Daar ben ik toch wat te huiverig voor. Ik ben ambtenaar. Moet me wel enigszins netjes gedragen.
 
Ok ik ga ff stoppen met de clen en anavar. Ik heb al een jaar of 10 het gevoel dat er een vuist in mijn rechterzijde word gedrukt. Ok dacht altijd dat dit iets psychologisch was. Maar sinds vanavond is de druk wel heel erg geworden en doet zelfs wat pijn. Ik heb ook ineens samentrekkingen van spieren daar. Van die zenuwtrekjes die je ook wel eens in je ooglid heb maar dan in mijn zij. Zit bij onderkant An mijn ribbenkast en dan iets meer naar de achterkant. Toch maar even laten onderzoeken. Voor nu alleen verder met de test.
 
Ok ik ga ff stoppen met de clen en anavar. Ik heb al een jaar of 10 het gevoel dat er een vuist in mijn rechterzijde word gedrukt. Ok dacht altijd dat dit iets psychologisch was. Maar sinds vanavond is de druk wel heel erg geworden en doet zelfs wat pijn. Ik heb ook ineens samentrekkingen van spieren daar. Van die zenuwtrekjes die je ook wel eens in je ooglid heb maar dan in mijn zij. Zit bij onderkant An mijn ribbenkast en dan iets meer naar de achterkant. Toch maar even laten onderzoeken. Voor nu alleen verder met de test.
Kan zeer zeker psychologisch zijn. Laat het checken, dan kan je zeker zijn.
 
Korte review over mijn week clen ervaring. Degene waar ik dit van gekocht heb gaf aan voorzichtig te zijn aangezien deze sterker is dan de originele clen.

1e dag begonnen met 25 mcg. Holy shit knalde dat ff der in. Voelde me zwaar ongemakkelijk en nerveus op mijn werk. Kon het wel nog dusdanig verbergen dat ik denk dat het niemand is opgevallen. Hart voelde ik flink kloppen. Ik merkte helaas niks van minder honger wat veel mensen wel hebben. Trilde best erg. Vooral als ik mijn kwark aan het lepelen was.

2e dag. 25mcg bijwerkingen al stuk minder. Wel nog beetje nerveus en ongemakkelijk maar al een stuk beter te handelen. Trilde alleen bij eten van kwark.

3e dag. 3 kwart van een pilletje van 40 mcg. Voelde me het zelfde als dag 2

Dag 4. 40 mcg. Bijwerkingen weer iets meer dan dag 3.

Dag 5 t/m 8 40mcg. Alleen op dag 8 had ik het gevoel dat er een klein beetje bij kon.

Het is wel een opoffering. "Hoe veel resultaat wil ik hebben tegenover "hoe veel bijwerkingen ben ik bereid te hebben". Dan het resultaat. Een half tot 3/4 gaatje er bij op mijn riem. Ik las ergens dat je door clen 100-300 extra kcal verbrandde. Voor mijn gevoel wat het wel iets meer. Ik had niet verwacht dat het zo goed zou werken. Ik heb best veel ervaring met afvallen en als ik 300 kcal minder was gaan eten dan de week er voor was ik voor mijn gevoel niet zo veel af gevallen. Resultaat is dus meer dan prima, maar de bijwerkingen zijn zeker niet mild! Als je ooit stackers met efidrine hebt gehad dan kom je aardig in de buurt met hoe dit voelt. Of een hoge dosis ADHD medicatie zoals Ritalin of concerta.
 
In! Snap alleen niet wat sommige mensen in clen zien? Als ik de bijwerkingen tegenover de resultaten zet, trekt het mij totaal niet aan doe zelf liever elke dag een uur cardio voor de zelfde resultaten. Ook heeft na mijn mening niemand er echt wat aan. Enigste senario waarin ik het kan begrijpen is als wedstrijdbodybuilder het laatste beetje vet te verbranden. Maar los daarvan wens ik je veel succes en ben ik wel benieuwd wat het je gaat brengen en of je het de volgende keer weer zou gaan gebruiken.
 
In! Snap alleen niet wat sommige mensen in clen zien? Als ik de bijwerkingen tegenover de resultaten zet, trekt het mij totaal niet aan doe zelf liever elke dag een uur cardio voor de zelfde resultaten. Ook heeft na mijn mening niemand er echt wat aan. Enigste senario waarin ik het kan begrijpen is als wedstrijdbodybuilder het laatste beetje vet te verbranden. Maar los daarvan wens ik je veel succes en ben ik wel benieuwd wat het je gaat brengen en of je het de volgende keer weer zou gaan gebruiken.
Idd clen suckt
 
In! Snap alleen niet wat sommige mensen in clen zien? Als ik de bijwerkingen tegenover de resultaten zet, trekt het mij totaal niet aan doe zelf liever elke dag een uur cardio voor de zelfde resultaten. Ook heeft na mijn mening niemand er echt wat aan. Enigste senario waarin ik het kan begrijpen is als wedstrijdbodybuilder het laatste beetje vet te verbranden. Maar los daarvan wens ik je veel succes en ben ik wel benieuwd wat het je gaat brengen en of je het de volgende keer weer zou gaan gebruiken.
Ja luister, het werkt natuurlijk wel.. maar tis wel een behoorlijke opoffering. Ik kan best wel een half uurtje cardio doen 5x per week, maar een uur per dag? Dat doe ik ook maar kort voor het mijn neus uit komt. Ik denk dat ik het in de toekomst vast nog wel ergens op een tactisch moment ga inzetten.
 
Ik ben bij mijn zusje op bezoek geweest. Daar heb ik de fout gemaakt een kinder bueno te eten. De rest is geschiedenis😭
 

Bijlagen

  • IMG-20210524-WA0009.jpg
    IMG-20210524-WA0009.jpg
    127,5 KB · Weergaven: 416
  • IMG-20210524-WA0011.jpg
    IMG-20210524-WA0011.jpg
    138,2 KB · Weergaven: 410
Back
Naar boven