XXL Nutrition

Van Fatboy naar muscleboy (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weer lekker negatief en betwetering ben je weer zeg. Hier een linkje naar het schema. Staan zelfs filmpjes bij waar hij zijn hele workout laat zien en dat komt gewoon overeen zoals beschreven : https://revolutionaryprogramdesign.com/jay-cutler/
Het is niet iets voor recreatief BB’er. het gaat er niet om of je het betweterig/negatief vind, maar er lezen meer mensen je topic. Die denken misschien dat dit een normaal/goed schema is. ik geef er mijn mening over uit mijn ervaring(ik ben geen Cutler nee)
 
Is wel een zwaar schema, snap trouwens niet dat na de chest day geen leg day komt.
6 oefeningen schouders 24u na een chest day is overkill. Ofwel doe je schouders tijdens chest day of je laat toch 2 dagen tussen schouders en chest. Dit schema is vragen om injuries imo
 
Is wel een zwaar schema, snap trouwens niet dat na de chest day geen leg day komt.
6 oefeningen schouders 24u na een chest day is overkill. Ofwel doe je schouders tijdens chest day of je laat toch 2 dagen tussen schouders en chest. Dit schema is vragen om injuries imo
Klets, geheel persoonafhankelijk.

Verder eens met bovenstaande, shit kopieren heb je geen mallemoer aan.
 
Klets, geheel persoonafhankelijk.
Misschien recuperen sommigen super snel maar zelfs dan nog zou ik het niet aanraden. Een aanslepende schouderblessure wegens overgebruik is best kut, kan erover meespreken.
Je zou het kunnen doen als je submax hypertrophy trained, maar dat is gewoon mijn klets visie 😂
 
Omdat het een nieuw schema is, andere rusttijden, voor jou nieuwe oefeningen heeft het tijd nodig om écht te weten of het voor jou werkt. Tegen die tijd ben je weken, maanden, kwartalen verder. Dan ga je het bijschaven naar wat voor jou 'werkt'. Al kan je het ook bijschaven naar dingen waar aandachtspunten, het is maar hoe je het ziet.

Daarnaast. Houd ook in je achterhoofd dat hij geld verdiende met video's, supps, sponsoren en weet ik het. Schema's die effectief zijn, zijn soms ook best 'saai'. Waarom zou je zijn schema downloaden/kopen als Influencer X een veel interessanter schema aanbiedt. Kans is aanwezig dat na de video hij weer terug ging naar zijn huidige schema.

En het hele artikel is gemaakt voor affiliate inkomsten trouwens.

Als je het echt gecontroleerd wil doen, neem dan een coach inderdaad. Voor je gezondheid, maar ook oefeningen geselecteerd op jouw lichaam
 
Back
Naar boven