AndroidHealthClinic

Van Fatboy naar muscleboy

Bezoekers in dit topic

Heb ik indd over zitten nadenken.. ken alleen geen coach die ook ondersteunt in het gebruik van aas.
Kijk wat rond in de coach zijn portofolio voornamelijk op sociale media en dan contacteer er een. Je hebt niets te verliezen. Je kunt ondertussen aardig inschatten dmv van atleten onder begeleiding van coach x of ze natty or not zijn lijkt me.
 
Moet je wel net de goede hebben want velen geven geen fuck om je gezondheid.
Met wat ie nu doet lijkt het of ie zelf ook geen kut om zijn gezondheid geeft dus weinig te verliezen. Maar deze gast heeft oprecht heel veel baat bij een coach die hem ondersteunt.
 
Vandaag 7 punts huidplooimeting gedaan door een personal trainer. Over 4 weken opnieuw. Kan me niet voor stellen dat ik echt op 11,16% vet zit maar goed. Gaat meer om het verschil straks over 4 weken. Ook een uur personal training gedaan. Serieus goede tips gehad over houding en uitvoeringen. Ik zie waarde hier wel van in. Volgende week weer een uurtje gepland. Vandaag enorm veel last van "overslaan" van mijn hart. Pauzeert 1 slag en pomp dan de volgende keer extra hard. Komt wel vaker voor maar vandaag is echt extreem. Even aankijken morgen, maak me eerlijk gezegd wel een klein beetje zorgen om mijn gezondheid. De discussie hier heeft me best wel aan het denken gezet.
 

Bijlagen

  • IMG_20220318_125827.jpg
    IMG_20220318_125827.jpg
    135,5 KB · Weergaven: 111
  • Wow
Waarderingen: ak
Vandaag 7 punts huidplooimeting gedaan door een personal trainer. Over 4 weken opnieuw. Kan me niet voor stellen dat ik echt op 11,16% vet zit maar goed. Gaat meer om het verschil straks over 4 weken. Ook een uur personal training gedaan. Serieus goede tips gehad over houding en uitvoeringen. Ik zie waarde hier wel van in. Volgende week weer een uurtje gepland. Vandaag enorm veel last van "overslaan" van mijn hart. Pauzeert 1 slag en pomp dan de volgende keer extra hard. Komt wel vaker voor maar vandaag is echt extreem. Even aankijken morgen, maak me eerlijk gezegd wel een klein beetje zorgen om mijn gezondheid. De discussie hier heeft me best wel aan het denken gezet.
Huisarts doorverwijzing halen voor de cardioloog. Je hart is wel ff iets anders dan je cholesterol die waarschijnlijk ook gigantisch is, maar die prijs betaal je pas over paar jaar. Problemen met je hart kan je morgen de prijs al betalen!

Kan trouwens al te maken heeft met je misbruik van gear, want jarenlang met een te hoge cholesterol lopen is niet bevorderend voor je hart.
 
Huisarts doorverwijzing halen voor de cardioloog. Je hart is wel ff iets anders dan je cholesterol die waarschijnlijk ook gigantisch is, maar die prijs betaal je pas over paar jaar. Problemen met je hart kan je morgen de prijs al betalen!

Kan trouwens al te maken heeft met je misbruik van gear, want jarenlang met een te hoge cholesterol lopen is niet bevorderend voor je hart.
In mijn vorige kuur, 500 test en 300 deca was mijn cholesterol nog on point in ieder geval. Ook de verhouden tussen ldl en hdl was prima. Moest toevallig een medische keuring doen voor mijn werk. Als ik morgen de zelfde klachten heb ga ik indd even naar de huisarts
 
  • Wow
Waarderingen: ak
Nou, na mijn vorige bericht stopte de klachten. 2 dagen geen last van gehad. Sinds gister weer erg veel "overslagen". Ik voelde me ook erg slecht tijdens en na het trainen. Misselijk, slap en benauwd. 28 overslagen in 8 minuten geteld vandaag. bij dokter hartfilmpje gemaakt. Uiteraard is dat het moment waarop mijn hart niet over sloeg. De dokter gaf aan dat het filmpje er normaal uit zag. heeft nog even geluisterd maar ook toen sloeg mijn hart niet over. Problemen een uurtje weg geweest en nu weer terug. Morgen krijg ik een holteronderzoek van 48 uur. Ik heb aangegeven dat ik aan het kuren ben. Was ze uiteraard niet zo'n fan van. Ze gaf wel aan dat er niet meteen een indicatie is dat er iets mis is. Wel heb ik besloten om de Masteron weg te laten en naar 500 test e en 300 NPP te gaan en het daar bij te laten. Mits de klachten dan nog steeds niet weg gaan, want dan stop ik helemaal. Ook al is het overslaan van je hart misschien niet gevaarlijk, tis wel bloedirritant en ik ben het ondertussen wel moe eerlijk gezegd. To be continued
 
To be continued
Sure ?
Moest even je eerste post nog een keer lezen, om te weten waar dit log ook al weer over ging.
Kijk je er nu anders tegen aan ? Zou je er anders mee omgaan?
 
Sure ?
Moest even je eerste post nog een keer lezen, om te weten waar dit log ook al weer over ging.
Kijk je er nu anders tegen aan ? Zou je er anders mee omgaan?
Ja ik heb er best veel over nagedacht. Als ik terug kijk naar mijn kuren heb ik op alleen 500 test mijn beste progressie gemaakt. Welliswaar is dit wel mijn eerste kuur geweest en heb ik daarom waarschijnlijk ook meer progressie gemaakt. Moet zeggen dat ik ook niet bepaald vind dat ik een goeie responder ben op AAS. Ook heb ik niet het idee dat meer gebruik niet perse resulteert in meer spiermassa. Nu ik een paar personal training lessen heb gehad merk ik dat ik hier ook veel progressie mee kan maken. En daarbij maak ik me toch wel een beetje zorgen over mijn gezondheid. Als ik hierna nog een kuur doe dan wil ik minimaal 6 maanden rust gehad hebben, goed bloedonderzoek en dan 500 test only
 
Nou, na mijn vorige bericht stopte de klachten. 2 dagen geen last van gehad. Sinds gister weer erg veel "overslagen". Ik voelde me ook erg slecht tijdens en na het trainen. Misselijk, slap en benauwd. 28 overslagen in 8 minuten geteld vandaag. bij dokter hartfilmpje gemaakt. Uiteraard is dat het moment waarop mijn hart niet over sloeg. De dokter gaf aan dat het filmpje er normaal uit zag. heeft nog even geluisterd maar ook toen sloeg mijn hart niet over. Problemen een uurtje weg geweest en nu weer terug. Morgen krijg ik een holteronderzoek van 48 uur. Ik heb aangegeven dat ik aan het kuren ben. Was ze uiteraard niet zo'n fan van. Ze gaf wel aan dat er niet meteen een indicatie is dat er iets mis is. Wel heb ik besloten om de Masteron weg te laten en naar 500 test e en 300 NPP te gaan en het daar bij te laten. Mits de klachten dan nog steeds niet weg gaan, want dan stop ik helemaal. Ook al is het overslaan van je hart misschien niet gevaarlijk, tis wel bloedirritant en ik ben het ondertussen wel moe eerlijk gezegd. To be continued
Heb je last van paniekaanvallen?

Je bent in ieder geval sterk geconcentreerd op lichamelijke gewaarwordingen.
 
Heb je last van paniekaanvallen?

Je bent in ieder geval sterk geconcentreerd op lichamelijke gewaarwordingen.
Nou ja het komt echt zomaar ineens opzetten. Ik stond vanmiddag op. Toen vroeg iemand hoe het ging. Zei ik nog dat ik er geen last van had. Dan denk ik er verder ook totaal niet over na. Pas als het weer komt gaat het opvallen. Paniekaanvallen heb ik zelf verder ook maar 1 keer gehad. Maar dat kwam door teveel spacecake. Verder nooit last van gehad. Enige waar ik wel wat paniekering van word is anavar. Of clen
 
Persoonlijk zou ik stoppen met kuren om te kijken of de klachten verdwijnen…
 
Persoonlijk zou ik stoppen met kuren om te kijken of de klachten verdwijnen…
En dan investeren in leren trainen, je geeft zelf aan dat jou dit helpt. En de voeding op orde brengen en houden. Het is een marathon geen sprint. En daar veranderen roids helemaal niets aan.
 
Respect voor het delen van je log en je eerlijkheid hierover. Dit is ook leerzaam voor andere lezers.

Goed om een pauze te pakken imo
 
Zojuist een bloedwaardetest gekocht. De volgende waardes ga ik laten checken:

  • Leukocyten*
  • Erytrocyten*
  • Hematocriet*
  • MCV*
  • MCH*
  • MCHC*
  • Trombocyten*
  • Hemoglobine* (Hb)*
  • ASAT
  • ALAT
  • Albumine
  • gamma-GT
  • Ureum*
  • Creatinine*
  • Triglyceriden*
  • HDL*
  • LDL*
  • Totaal cholesterol*
  • Cholesterol/HDL ratio*
  • HDL/LDL risico index*
  • TSH, schildklier
  • Creatinekinase (CK)*
  • Testosteron
  • Vrij testosteron
  • SHBG
  • Oestradiol (17-ß-Estradiol, E2)
 
Zojuist een bloedwaardetest gekocht. De volgende waardes ga ik laten checken:

  • Leukocyten*
  • Erytrocyten*
  • Hematocriet*
  • MCV*
  • MCH*
  • MCHC*
  • Trombocyten*
  • Hemoglobine* (Hb)*
  • ASAT
  • ALAT
  • Albumine
  • gamma-GT
  • Ureum*
  • Creatinine*
  • Triglyceriden*
  • HDL*
  • LDL*
  • Totaal cholesterol*
  • Cholesterol/HDL ratio*
  • HDL/LDL risico index*
  • TSH, schildklier
  • Creatinekinase (CK)*
  • Testosteron
  • Vrij testosteron
  • SHBG
  • Oestradiol (17-ß-Estradiol, E2)
Ben benieuwd.
 
Thanks voor het delen. In de basis goeie progressie maar inderdaad wel met hoge doseringen. Benieuwd naar je bloedwaardes. Gebruik je een AI?
 
Goeie pomp tijdens armen trainen vandaag
 

Bijlagen

  • IMG_20220324_182518.jpg
    IMG_20220324_182518.jpg
    126,7 KB · Weergaven: 299
Back
Naar boven