MuscleMeat

Van Fatboy naar muscleboy (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nog in leven?
 
Dit is een mooi voorbeeld waarom je niet moet gaan kuren, als je totaal nog geen basis hebt. Ga eerst flink trainen, en let op je voeding ipv allerlei gear te nuttigen zonder enige trainingsachtergrond.
Veel kun je namelijk ook bereiken zonder Gear te nemen. Verder heb je op een lager vetpercentage betere resultaten, en minder sides.
 
Nog in leven?
Zeker, geen klachten meer gehad sinds ik de masteron heb laten vallen. Holter onderzoek wees niks raars uit. Wel versnelde hartslag wanneer ik de problemen ervaarde maar meer niet. Nu op 400 test en 200 npp. Maandag bloedonderzoek.
 
Dit is een mooi voorbeeld waarom je niet moet gaan kuren, als je totaal nog geen basis hebt. Ga eerst flink trainen, en let op je voeding ipv allerlei gear te nuttigen zonder enige trainingsachtergrond.
Veel kun je namelijk ook bereiken zonder Gear te nemen. Verder heb je op een lager vetpercentage betere resultaten, en minder sides.

-totaal geen basis
-zonder enige trainingsachtergrond

Je mag gerust zeggen dat ik een te kleine basis of te weinig trainingsachtergrond heb om gear te gebruiken, maar je hoeft niet te overdrijven he.
 
-totaal geen basis
-zonder enige trainingsachtergrond

Je mag gerust zeggen dat ik een te kleine basis of te weinig trainingsachtergrond heb om gear te gebruiken, maar je hoeft niet te overdrijven he.
Maar eerlijk is eerlijk, met de hoeveelheid gear die je gebruikt/ hebt gebruikt had je echt serieus veel meer resultaten kunnen behalen indien je echt 100% op je voeding lette en training on point was.

Niet op jou te bashen ofzo, maar vaak word door onkunde gear gebruikt en denkend dat dat het geheim is voor spiermassa te maken terwijl je voeding/training gewoon foutloos moet zijn en icm gear worden de resultaten dan ook extremer.

Uiteraard heeft iedereen een eigen keuze hierin, maar ik had persoonlijk nog ruim 1 misschien zelfd 2/3 jaar gewacht en als je er echt niet van af kunt blijven dan had ik gewoon 250mg test pw gepakt en meer niet.
 
Maar eerlijk is eerlijk, met de hoeveelheid gear die je gebruikt/ hebt gebruikt had je echt serieus veel meer resultaten kunnen behalen indien je echt 100% op je voeding lette en training on point was.

Niet op jou te bashen ofzo, maar vaak word door onkunde gear gebruikt en denkend dat dat het geheim is voor spiermassa te maken terwijl je voeding/training gewoon foutloos moet zijn en icm gear worden de resultaten dan ook extremer.

Uiteraard heeft iedereen een eigen keuze hierin, maar ik had persoonlijk nog ruim 1 misschien zelfd 2/3 jaar gewacht en als je er echt niet van af kunt blijven dan had ik gewoon 250mg test pw gepakt en meer niet.
Kijk jij zegt ook waar het op staat, maar komt al heel anders over. Ik kan je ook zeker gelijk hierin geven hoor. ik kom er zelf ook achter dat ik met training nog flinke stappen kan maken. Vandaar ook mij keus om het roer om te gaan gooien. Is verleidelijk als je al een kuur hebt gedaan de volgende kuur weer wat toe te voegen. Dan verwacht je extra dikke gains, wat ik mijn geval aardig tegen valt. Ik had veel beter na mijn eerste kuur bijv een half jaar minimaal rust te pakken en dan weer de zelfde dosis aanhouden. Ik denk dat ik daar meer resultaat mee had kunnen halen. Eerste kuur reageerde ik ook veel beter op dan de kuren die erna volgden. Ik denk door te weinig rust tussendoor.

Anyway, ik leer beetje bij beetje
 
-totaal geen basis
-zonder enige trainingsachtergrond

Je mag gerust zeggen dat ik een te kleine basis of te weinig trainingsachtergrond heb om gear te gebruiken, maar je hoeft niet te overdrijven he.
Ik las dat afvallen door rennen je enige achtergrond is, en totaal geen KT ervaring. Toen begon je met RAD-140 enz..
 
Ik las dat afvallen door rennen je enige achtergrond is, en totaal geen KT ervaring. Toen begon je met RAD-140 enz..
Ik heb toen ik vrij jong was wel een paar jaar getraind. Maar kan niet zeggen dat ik daar veel kennis heb opgedaan. Maar zodra ik begon met krachttraining deed ik niks anders dan filmpjes kijken over oefeningen, schema's en voeding. Is een half jaar aardig een obsessie geweest. Daar heb ik wel aardig wat kennis opgedaan. Theoretisch dan.. Ik dacht ook dat je met je opmerking deze laatste kuur bedoelde
 
Vandaag bloed geprikt. Even wachten op uitslag. Ook huidplooimeting gehad. Quads waren niet te meten omdat het vet daar verkleefd zit, dus hebben we de meting van de vorige keer gebruikt. Alle plekken waar gemeten weer wat er af. Zijn op de goede weg in ieder geval. Vandaag ook nog uur personal training gehad. Benen helemaal naar de tering getraind.
 

Bijlagen

  • IMG_20220411_174523.jpg
    IMG_20220411_174523.jpg
    136,7 KB · Weergaven: 125
  • Like
Waarderingen: ak
Vandaag bloed geprikt. Even wachten op uitslag. Ook huidplooimeting gehad. Quads waren niet te meten omdat het vet daar verkleefd zit, dus hebben we de meting van de vorige keer gebruikt. Alle plekken waar gemeten weer wat er af. Zijn op de goede weg in ieder geval. Vandaag ook nog uur personal training gehad. Benen helemaal naar de tering getraind.
Onder 10% bf, heb je wellicht ook een actuele foto van je fysiek.
 
Onder 10% bf, heb je wellicht ook een actuele foto van je fysiek.
Ik kan binnenkort wel eens even foto's maken. Maar zit niet ver van de vorige foto's af hoor. Ik geloof ook niet dat ik onder de 10 procent zit. Kom nog niet eens in de buurt. Denk eerder iets onder de 20% als ik kijk naar foto's van anderen. Ik ben ook op bepaalde plaatsen best droog en op andere plaatsen heb ik relatief veel vet.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Met 33j is 65mm 9.8% naar leeftijd.
ik sta met 52j op 14% met 77mm 7-punts meting
(25j 10.6%) als jij denkt dat het 20% is nav foto’s, zal je opnamestaat niet correct zijn.
 
Met 33j is 65mm 9.8% naar leeftijd.
ik sta met 52j op 14% met 77mm 7-punts meting
(25j 10.6%) als jij denkt dat het 20% is nav foto’s, zal je opnamestaat niet correct zijn.
Ik weet het ook allemaal niet meer hoor. Ze is in ieder geval dan wel erg consistent verkeerd met meten aangezien alles wel lager is uit gevallen. Elk punt doet ze netjes uit tekenen in ieder geval en 2x meten en komen eigen elke keer meteen op de zelfde waarde uit. Ik heb er zelf weinig verstand van en ik geloof niks meer als het om vp gaat. Ook die inbody weegschaal geeft ong 12 procent aan. Geloof er geen hol van. Gaat me ook meer over dat ik kan zien dat ik progressie aan het maken ben
 
Ik weet het ook allemaal niet meer hoor. Ze is in ieder geval dan wel erg consistent verkeerd met meten aangezien alles wel lager is uit gevallen. Elk punt doet ze netjes uit tekenen in ieder geval en 2x meten en komen eigen elke keer meteen op de zelfde waarde uit. Ik heb er zelf weinig verstand van en ik geloof niks meer als het om vp gaat. Ook die inbody weegschaal geeft ong 12 procent aan. Geloof er geen hol van. Gaat me ook meer over dat ik kan zien dat ik progressie aan het maken ben
Zolang ze altijd op dezelfde manier meet zie je iig of he metingen dalen en dus leaner wordt. Voor de rest is het maar een getalletje.
 
Zolang ze altijd op dezelfde manier meet zie je iig of he metingen dalen en dus leaner wordt. Voor de rest is het maar een getalletje.
En de spiegel liegt nooit ;)
 
mannen (1).png


Voor een globale schatting
 
MikeAKA Dan zit ik op 35% als dat klopt #zelfspot :roflol:
 
Voor een beginner kan het een tastbaar globale manier zijn om zichzelf in te schatten. Als je totaal geen notie hebt hoe jezelf in te schatten.

Beste is meten natuurlijk!
 
Uitslag van de bloedwaardes zijn binnen. Ik denk zeker geen slechte waardes voor iemand die aan het kuren is. Hdl aan de lage kant, maar ik denk dat dat vrij normaal is tijdens een kuur. Ook testosteron lekker hoog. Oestrogeen niet al te hoog (had ik al gedacht aangezien ik weinig vocht vast hou). Mocht iemand iets raars zien, laat het me weten
 

Bijlagen

  • IMG_20220415_183711.jpg
    IMG_20220415_183711.jpg
    73 KB · Weergaven: 138
  • IMG_20220415_183751.jpg
    IMG_20220415_183751.jpg
    78,1 KB · Weergaven: 140
  • Like
Waarderingen: ak
Back
Naar boven