Fitness Seller

Contest Log (v) Van Fatty pl-er naar shredded pl-er

Bezoekers in dit topic

Onze centimeters lijken inderdaad vreselijk veel op elkaar :p

Het cutten gaat goed zo te lezen!
Haha ja vond ik ook al:p Volgens mij zijn we ook nog even lang:p
 
Training van vamdaag was zwaar!!!! Niet qua gewicht, maar was warm/benauwd en volume is dodelijk voor mn slechte conditie.

WIDE STANCE DEADLIFT
12 x 100
10 x 100
9 x 100


SQUATS
5 x 80
5 x 80
5 x 80
5 x 80

SPOTOPRESS
5 x 50
5 x 50
5 x 50
8 x 50 amrap
Schouder zit nog steeds niet lekker. Erg frustrerend, want voel mn borst nauwelijk.

SMALL BENCH PUSHUPS (erg fijn voor de upperchest en tri's:D)
10 x
10 x

REAR DELT FLYS
14 x 2 x 10
14 x 2 x 10
14 x 2 x 10

TRICEP PUSHDOWN SS BICEP CURL
12 x 36 / 10 x 27
12 x 36 / 10 x 27
15 x 36 (amrap) / 12 x 27 (amrap)

LEG EXTENSION SS HYPER EXTENSION
10 x 100 / 12 x 10
10 x 100 / 12 x 10
10 x 100 / 12 x 10

ABS

Morgen focus op rug, zondag benen + armen

Wellicht ga ik volgende week weer over op 5 dagen trainen (aparte dag dan voor de delts/armen). Begin eindelijk weer beetje in te komen, alleen bench voelt niet goed (miss ga ik wel een tijd over op incline bp en dp (dan heb ik namelijk geen last).

Is ook lastig uit te leggen wat er precies mis is. Het is geen pijn, maar het voelt.als een beknelling. Schouderblad knakt soms rechts en draait niet soepel. Zag ook met benchen dat rechts lager hangt. Mn schouder blijft ook niet op zn plek blijven waardoor deze weer overbelast raakt met benchen. Als iemand dit herkent dan hoor ik het graag!
 
Laatst bewerkt:
Volume en dan 5 reps squatten? :p

Nee ff serieus, hoe vaker je volume oefent hoe beter het je afgaat.

Zelfde als met cardio.
 
Volume en dan 5 reps squatten? :p

Nee ff serieus, hoe vaker je volume oefent hoe beter het je afgaat.

Zelfde als met cardio.
Haha ja maar dat zijn clusters sets dus niet met pl rust:D

Ja is ook zo:) Vorige x net zo na de meet. Duurt weer 2 a 3 weken voor mn conditie beetje terug is. Spierpijn zal ook ook wel steeds minder worden. Merkte al een verschil in de hyper, ging al stukken makkelijker!:)
 
Al eens naar fysio of iets dergelijks geweest voor deze klachten?
 
doe je geen mobilisatie voor delts?
lijkt toch op wat onbalans....

zelf heb enorme baat bij YWTL van Alan "mafkees" Trall
voorafgaand de bezemsteel dislocations als WU
 
Al eens naar fysio of iets dergelijks geweest voor deze klachten?
Ja wel voor vergelijkbate klachten, maar niet deze specifiek. Ik ga morgen ff een tennisbal halen en zelf ff de triggerpoints bij langs. Mn vriend lukt t niet zo goed:p Amders maar opnieuw naar fysio :/

doe je geen mobilisatie voor delts?
lijkt toch op wat onbalans....

zelf heb enorme baat bij YWTL van Alan "mafkees" Trall
voorafgaand de bezemsteel dislocations als WU
Zit m in het schouderblad, maar weet niet of daar specifieke oefeningen voor zijn. Wat ik nu doe zijn veel stretches. Dat geeft verlichting, maar helaas is dat tijdelijk.
 
Oja bedacht me wel net iets.. ik zit altijd gedraaid te werken omdat ik met 2 flinke beeldschermen werk. Ook in de trein zit ik altijd naar rechts toe gedraaid.

Moet miss yoga maar weer serieus oppakken, leek toch ff wat beter te gaan met mn rug. Was ook het advies van de fysio + een betere stoel op werk.
 
vaak is het n verkeerde houding
volgens de fysio hebben alle mensen een verkeerde houding
of n disbalans....
 
Yoga of zelf wat oefeningen doen is zeker niet verkeerd :)
 
vaak is het n verkeerde houding
volgens de fysio hebben alle mensen een verkeerde houding
of n disbalans....
Uhu klopt. Merk dat pc werk + 8 uur in de trein per week killing is.

Zag net pas die shoulder dislocation ding.. dat zou wel een idee kunnen zijn om standaard te doen.
 
Ik zou in ieder geval zelf altijd wat prehab oefeningen doen (o.a. yoga en goeie warming up), maar als deze klachten een aantal weken blijven zou ik toch de fysio op gaan zoeken. Je kan altijd zelf oefeningen gaan doen maar schouders zijn heel complex en om daar een gerichte en juiste correctie oefening voor te vinden is lastig, tenzij je professioneel opgeleid bent.
 
Mudita YWTL zijn algemene basics mobiliteit-oefeningen die eigenlijk iedereen in zijn programma moet hebben. Niet alleen sporters
Waarom ? Om niet uit balans te geraken zodat je je prettiger voelt en of beter funktioneert in het dagelijks leven en in de sport zonder allerlei klachten en ongemakken.
De meeste mensen hebben een verkeerde houding ontwikkeld en die is ontstaan door allerlei dagelijkse gewoonten en aktiviteiten wat zich uit in allerlei klachten en ongemakken zoals
hoofdpijn migraine spierpijn en of spierkramp slechte doorbloeding enz

Controleer je houding maar eens heel kritisch...hoe je loopt, zit..achter de pc thuis of op het werk of in de auto

aanbevolen door Alan Trall dus doe er je voordeel mee....
 
Mudita YWTL zijn algemene basics mobiliteit-oefeningen die eigenlijk iedereen in zijn programma moet hebben. Niet alleen sporters
Waarom ? Om niet uit balans te geraken zodat je je prettiger voelt en of beter funktioneert in het dagelijks leven en in de sport zonder allerlei klachten en ongemakken.
De meeste mensen hebben een verkeerde houding ontwikkeld en die is ontstaan door allerlei dagelijkse gewoonten en aktiviteiten wat zich uit in allerlei klachten en ongemakken zoals
hoofdpijn migraine spierpijn en of spierkramp slechte doorbloeding enz

Controleer je houding maar eens heel kritisch...hoe je loopt, zit..achter de pc thuis of op het werk of in de auto

aanbevolen door Alan Trall dus doe er je voordeel mee....

Correct :), ik zou minstens aandacht aan mobiliteit besteden ook al sport je niet. Bewegen gaat het voornamelijk om aangezien iedereen stil zit.
We moeten gewoon bewegen en niet alleen eentonige bewegingen maar ook variatie qua bewegingen als het ware.
 
177 of 178 toevallig? :)

Vervelend van je schouder...
Yup toevallig 177:p

Ik zou in ieder geval zelf altijd wat prehab oefeningen doen (o.a. yoga en goeie warming up), maar als deze klachten een aantal weken blijven zou ik toch de fysio op gaan zoeken. Je kan altijd zelf oefeningen gaan doen maar schouders zijn heel complex en om daar een gerichte en juiste correctie oefening voor te vinden is lastig, tenzij je professioneel opgeleid bent.
Loop al een tijdje bij de fysio en inmiddels bijna geen behandelingen meer over. Ik ga pas weer heen als ik echt veel pijn ervaar, nu maar ff zelf rehab doen:)

Mudita YWTL zijn algemene basics mobiliteit-oefeningen die eigenlijk iedereen in zijn programma moet hebben. Niet alleen sporters
Waarom ? Om niet uit balans te geraken zodat je je prettiger voelt en of beter funktioneert in het dagelijks leven en in de sport zonder allerlei klachten en ongemakken.
De meeste mensen hebben een verkeerde houding ontwikkeld en die is ontstaan door allerlei dagelijkse gewoonten en aktiviteiten wat zich uit in allerlei klachten en ongemakken zoals
hoofdpijn migraine spierpijn en of spierkramp slechte doorbloeding enz

Controleer je houding maar eens heel kritisch...hoe je loopt, zit..achter de pc thuis of op het werk of in de auto

aanbevolen door Alan Trall dus doe er je voordeel mee....
Super toffe gast is dat, kijk altijd graag naar zn vids. Gewoon lekker nuchter ook en niet zo arrogant zoals de meeste lui op yt:)

Correct :), ik zou minstens aandacht aan mobiliteit besteden ook al sport je niet. Bewegen gaat het voornamelijk om aangezien iedereen stil zit.
We moeten gewoon bewegen en niet alleen eentonige bewegingen maar ook variatie qua bewegingen als het ware.
True
 
Loop al een tijdje bij de fysio en inmiddels bijna geen behandelingen meer over. Ik ga pas weer heen als ik echt veel pijn ervaar, nu maar ff zelf rehab doen:)

Dan zou ik die afspraken inderdaad overhouden voor als je echt problemen hebt. Ik heb zelf gelukkig meer dan genoeg afspraken per jaar, zal helaas als ik 18 ben wel weer veranderen :(.
 
Lekker bro dag vandaag. Vind het stiekem hartstikke leuk:D

Met mn rug gaat het weer wat beter
Gisteravond vet veel last in de bios, maar vandaag is die kraak weg. Super vaag!!!!

CHINS
Gym bw 73.8
4 x
4 x
4 x
Ging moeizaam. Miss toch maar 2/3 x per week chins doen, merk dan goede progressie qua kracht (ja ik denk nog steeds niet als een bb-er, I know:p)

VBAR PULLDOWN
10 x 45
10 x 45
10 x 45
10 x 45

INCLINE DP
10 x 2 x 18
10 x 2 x 18
10 x 2 x 18

STRAIGHT ARM PULLDOWN
10 x 27
10 x 27
10 x 27

UPRIGHT ROWS
12 x 32
12 x 32
12 x 32

FACEPULL div varianten geprobeerd
4 sets totaal..

REAR DELT FLYS
15 x 2 x 8
15 x 2 x 8
15 x 2 x 8

Upright rows zijn weer terug van weg geweest!!! Heb enkele maanden terug deze standaard in mn schema gegad en merkte veel progressie qua delts. Ik vond het alleen te belastend in combi met zwaar benchen. Nu wel mega zwaar vergeleken met toen.

Morgen weer benen, borst, armen, abs en maandag een dag rust.
 
Back
Naar boven