AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van Fatty pl-er naar shredded pl-er

Bezoekers in dit topic

:roflol: en dan zeuren over trek lol.

Ik heb er maar 600 meer en wel 20kilo vvm meer ;)

Dus je hebt nog geen reden om te miepen.
Inderdaad niet slecht. Ik zit op 2600 kcals met m'n 1.89 m en 93 kg nu (begon op 102.5 kg).
 
Zit je dan niet bizar veel onder je verbruik O.o?


Ja wat moet dat moet! Is wel te doen hoor, mn kerel ging net koken en heb toen 45 min hard gelopen en daarna stond t eten al klaar:D

Wat is bizar veel? Zo'n 1000 plus cardio.

No time 2 fuck around ;)
 
Mijn langdurige cut in 2015 zat ik lange tijd nog rond de 2400-2500 (viel toen 0.5-1% af per week), maar toen fietste ik nog naar een andere gym op 6.5 km afstand + 6 x trainen. Moet er toch aan geloven dat ik nu minder verbruik:/ Pas de laatste maand moest ik naar 1800 kcal, maar toen woog ik ook nog maar 61 kg.

Deed je toen ook nog extra cardio in de gym?:0
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad niet slecht. Ik zit op 2600 kcals met m'n 1.89 m en 93 kg nu (begon op 102.5 kg).
Wow dan heb je er echt veel af! Mn vvm is 11 a 12 kg minder dan wat ik weeg dus zoveel speling heb ik niet:p
 
Laatst bewerkt:
Vandaag 71 kg dus heel nice:D Is maar een getal, maar goed, wil alsnog richting de 68-69. Dan toch een halve kg eraf sinds vorige week, maar alsnog blijf ik de cardio erbij doen.

Ben al een half jaar niet onder de 70 geweest dus dat wordt wel eens tijd:p
 
Ja dat is wel veel jaah:D Ok ik zal niet meer huilen ;)

Is dat btw incl je epic cheats?


Haha nee, ging al dood van dat stuk fietsen + trainen:p

Nee, mijn cheat tel ik niet. Ik zit elke week tussen 0,7-1 kilo verlies.
 
Nee, mijn cheat tel ik niet. Ik zit elke week tussen 0,7-1 kilo verlies.
Dat is prima dan! Hoop zelf op minstens +0.5 kg te blijven. 1e week was meer, maar is ook logisch.
 
Kunnen we wederom elkaar de hand schudden, zo te lezen beiden het doel om onder die 70kg te komen :rolleyes:
 
Zo weer lekker drukke stressvolle week gehad. Workshops van werk, mn vriend geholpen met zn website, zelf weer aan t ontwerpen geslagen.. heb ook 1 training moeten missen, maar soms lopen dingen nu eenmaal anders dan gepland.

De stress zat m uiteindelijk in mn verdwenen kat. Hij is sinds do avond niet thuis gekomen dus sindsdien nauwelijks geslapen en ook al aardig wat zoektochten achter de rug. Overal gebeld, fb bericht inmiddels 50 x gedeeld en ook in diverse groepen gegooid.. nu 1 bericht gehad van iemand die hem gisteravobd wellicht heeft gezien, maar dan 3 km verderop. Zou natuurlijk kunnen.

We gaan zo hardlopen rond deze plek dus hoop m te vinden.

Helaas stond mn dieet de laatste dagen even op de achtergrond. Niks geks gedaan, maar niet strak volgens plan.

Goed dit was iig mn training vandaag (gisteren heb ik borst/benen-quadfocus/triceps/delts gedaan)

CHINS
5 x
5 x
5 x
4 x

VBAR PULLDOWN
8 x 45
8 x 44
8 x 45

STRAIGHT LAT PULLDOWN
10 x 27
10 x 27
10 x 27

DEADLIFT
7 x 105
7 x 105
7 x 105

RDL
8 x 90
8 x 90
8 x 90

HYPER
10 x 10
10 x 10
10 x 10

BICEPS + ABS (hanging knee raise)
 
Ben je niet al flink voorvermoeid zodra je met die deadlifts begint?

Succes met het vinden van de kat!
 
Wat een week! Die ene training skippen kan vast geen kwaad:) En ik hoop ook inderdaad dat je de kat snel vindt!
 
Ben je niet al flink voorvermoeid zodra je met die deadlifts begint?

Succes met het vinden van de kat!
Ja dl stang was bezet en ben nogal autistisch wat betreft welke stangen ik gebruik:/ Normaal zou ik gewoon wachten, maar had een verjaardag dus dan maar ff de boel om gooien.

Dank je!

Wat een week! Die ene training skippen kan vast geen kwaad:) En ik hoop ook inderdaad dat je de kat snel vindt!
Ben inmiddels ook wel echt aan vakantie toe:p nog 26 dagen te gaan iig!

Hoop ook snel mn kat te vinden. Tot dusver weet ik nog niks:( Tijdens stukje hardlopen kwam ik veel katten tegen, maar niet de mijne
 
Hopelijk vind je jullie kat snel terug of komt hij gauw weer aanlopen.
 
Katten zijn zo eigenwijs.
Ze komen terug wanneer ze zelf willen.
Boeit hun niks dat je in de stress zit.

Mooi balen.

Waarschijnlijk vermaakt ie zich prima en komt ie wel weer aankakken tzt.
 
Hopelijk vind je jullie kat snel terug of komt hij gauw weer aanlopen.
Hij is terug!:D
Katten zijn zo eigenwijs.
Ze komen terug wanneer ze zelf willen.
Boeit hun niks dat je in de stress zit.

Mooi balen.

Waarschijnlijk vermaakt ie zich prima en komt ie wel weer aankakken tzt.
Denk dat je gelijk hebt, want beestje kwam aankakken, gaf wat kopjes, ging wat eten en wou alweer naar buiten???

Hij is wel een beetje mager en loopt ook een heel klein beetje mank dus misschien is er wel wat gebeurd.

Maarrr iig blij dat ie weer thuis is:)
 
Wat fijn dat hij weer terug is!!! Pfff.. dat is (voor mij) één van de ergste dingen die je kan overkomen.. Onze kat is eens een maand lang weggeweest.. Verschrikkelijk!

Ben blij voor je dat ie weer terug is! Kan je focus weer lekker terug op andere dingen!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven