XXL Nutrition

Contest Log (v) Van Fatty pl-er naar shredded pl-er (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar even lekker doen wat goed voelt idd want burn-out is geen lolletje.

Foto's van vakantie zagen er leuk uit. Mooi hotel/resorts ook zag ik. En nice tan:heart:
 
Maar even lekker doen wat goed voelt idd want burn-out is geen lolletje.

Foto's van vakantie zagen er leuk uit. Mooi hotel/resorts ook zag ik. En nice tan:heart:
Nee zeker niet. Vakantie duurt helaas wat tekort, maar heb wel veel kunnen nadenken (positief iig). Voelde echt wel fijn om zo zorgeloos op vakantie te gaan:)

Haha ja vies bruin:p
 
All inclusiv?
Nu dus 5-8 kilo zwaarder? :D
 
Zo zie je maar dat los gaan en genieten niet altijd alleen maar kilo's opleveren!
Pica ziet er nice uit! *jaloers* :o
 
Zo zie je maar dat los gaan en genieten niet altijd alleen maar kilo's opleveren!
Pica ziet er nice uit! *jaloers* :o
Klopt! Ik at wel pas als we trek kregen, dus redelijk op gevoel.
Ik begon meestal met wat turks eten (bulgur salade, hoop gegrild vlees en gegrilde groente), daarna wat snacks/turkse pizza en als toetje baklava + taart.. dat 3 x per dag :D Daar tussendoor hamburgers/turksepizza/kebab.
Veel vetter dan normaal iig. Moet nu ff mn ritme weer terug vinden:p

Dankjewel:)
 
Je stofwisseling heeft weer aardig wat werk verzet tijdens de vakantie ...wel lekker voor een keer...geen maag/darm klachten gehad?
Toch wel zwaar eten allemaal lijkt me....
 
Je stofwisseling heeft weer aardig wat werk verzet tijdens de vakantie ...wel lekker voor een keer...geen maag/darm klachten gehad?
Toch wel zwaar eten allemaal lijkt me....
Ja die heeft nu een flinke boost gehad. De eerste dagen na de cut had ik constant honger, maar nu totaal niet.

Ja dat wel:p Geen buikpijn, maar we hadden alle 3 last van onze stoelgang:p lol
 
Pf ik weet nog dat ik een week op het toilet heb gewoond na 8 dagen Turkije. Rampzalig was het.
 
Wel zonde om al dat lekkers te laten staan ...het is tenslotte vakansie niet waar :p
 
Ik ga verder met loggen in mn pl log en wellicht blaas ik de vrouwenlog/fotolog ook nieuw leven in aangezien ik een gulden combi wil vinden tussen mn shape en het pl-en.

De contest heeft denk ik mn liefde voor het bb-en weer aangewakkerd, maar ben daarom ook niet helemaal tevreden. Niet dat ik op 19% naar de 10-12% had gekund in zo'n korte tijd, maar nu ligt die wens er wel voor volgend jaar en als dat lukt dan ook een betere shoot. Heb daar 2 jaar terug uiteindelijk spijt van gehad.

Ik zit nu beter in mn vel qua shape dus ben wel blij dat ik mee heb gedaan:) Was al tijden niet meer happy met mn shape namelijk:p Persoonlijk mag het nog wel wat droger, dus miss ga ik over een tijdje nog een minicut er tegenaan gooien (of meerdere).
 
Vakantie progressie lol:p Kan best shape verbeteren en pl:D
Volgend jaar weer 1 huhu

1502012437037.jpg
 
Haha ja komt vast door die mega lading olie die ze gebruiken O.o


Klopt:p

De kenner eet ook altijd brood bij de maaltijd om die olie op te soppen haha

PL en BB is goed te combineren
Ik doe dat zelf ook ...1 dag heavy en 1 dag light met veel volume en assistance...kun je lang volhouden en je werkt ook aan je conditie
 
De kenner eet ook altijd brood bij de maaltijd om die olie op te soppen haha

PL en BB is goed te combineren
Ik doe dat zelf ook ...1 dag heavy en 1 dag light met veel volume en assistance...kun je lang volhouden en je werkt ook aan je conditie
Haha ja klopt

Ik heb muv de maand richting de DRC ook altijd mn rug op hoog volume getraind en delts (wel iets minder ivm het vele benchen). Ook na squats legextension, rev hypers, pull through met een hoger aantal reps.

Bevalt me prima! Squats doe ik wel liever zwaar (1-3 reps). DL vind ik 5 reppers wel fijn.
 
Back
Naar boven