XXL Nutrition

van FB naar Split of Push/Pull Legs

Bezoekers in dit topic

Alpina

Cool Novice
Waardering
489
Lengte
1m75
Massa
75kg
Goedemorgen allemaal,

Nu er licht is aan het einde van de tunnel (bijna einde cut), had ik graag in september mijn leanbulk gestart.
Ik zou ook eens willen omschakelen kwa programma
Momenteel train ik 3x per week Full Body + 2x 30min cardio per week + 12000 stappen per dag (full body in bijlage)
Mijn vader die 70+ is traint mee 2 dagen per week. (ikzelf 41j)

Ik zou eventueel omschakelen naar een spilt schema (borst,biceps, buik / Rug,triceps ,buik/ Benen, schouders, ) + 1 extra optionele dag waar ik samen met mijn vrouw thuis full body zou meepakken
Ofwel Push/Pull/Legs + 1 optionele dag full body
met 2x 30min cardio per week en circa 8000 stappen per dag (moet hier geen extra moeite voor doen)

Alle feedback is welkom

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Is veelal een persoonlijke voorkeur. De fullbody training zou ik niet te intens maken omdat het anders al snel je herstel in de weg gaat zitten. Ik zou één van beiden systemen kiezen en na minimaal 6 weken evalueren.

• Like
Waarderingen: Alpina
Als je naar 4 dagen gaat, zou ik een upper/lower split doen en die 2x per week. Als je 3x per week traint zou je eventueel ook upper/lower/upper in de ene week kunnen doen en lower/upper/lower in de andere week.

• Like
Waarderingen: Vlamm en K82
Als je naar 4 dagen gaat, zou ik een upper/lower split doen en die 2x per week. Als je 3x per week traint zou je eventueel ook upper/lower/upper in de ene week kunnen doen en lower/upper/lower in de andere week.
Dit zou ik ook zo doen.

Terug
Naar boven