AndroidHealthClinic

Van full body- naar UB/LB schema

Bezoekers in dit topic

Gast 149953

Cool Novice
Lid geworden
4 jan 2016
Berichten
42
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Naar ongeveer half jaar consequent een fullbody te hebben gevolgd wil ik sowieso van 3 dagen trainen naar 4 dagen in de week met het onderstaande schema. Ik hoor graag jullie mening hierover en eventueel tips met betrekking tot de oefeningen, set, reps, volgorde. Ik wil van 7 tot 11 herhalingen gaat, kan ik alle setjes uitvoeren met 11 herhalingen dan gooi ik er 5 KG bovenop om weer te beginnen bij 7 herhalingen, enzovoort.

x9yzovrkcl7vh.png
 
Op zich prima schema, Je zou nog ipv lateral raises een press kunnen doen om wat meer focus op compounds te houden. Daarnaast zou je sws meer afwisseling kunnen doen tussen je beide dagen. Je hebt nu zelfde borstoefeningen bijvoorbeeld. Daarnaast zou ik 1 dag op hypertrofie trainen en 1 dag op kracht. Omdat je krachttoename ook voor betere hypertrofie trainingen zorgt en dus extra massa.
 
Thanks hier heb ik wat aan :) heb nu lateral rais vervangen voor Millitary press

De eerste twee dagen heb in nu zo ingedeeld dat het vooral geschikt is voor massa en de laatste twee dagen voor kracht. Dit is redelijk nieuw voor me, ik heb nu 5 sets waarvan de reps van 3 tot 7 zijn. Zou dit beter kunnen of zal ik met dit gewoon aan de slag gaan?

ps: let niet op aantal KG bij kracht, hier moet ik nog achterkomen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Thanks hier heb ik wat aan :) heb nu lateral rais vervangen voor Millitary press

De eerste twee dagen heb in nu zo ingedeeld dat het vooral geschikt is voor massa en de laatste twee dagen voor kracht. Dit is redelijk nieuw voor me, ik heb nu 5 sets waarvan de reps van 3 tot 7 zijn. Zou dit beter kunnen of zal ik met dit gewoon aan de slag gaan?

ps: let niet op aantal KG bij kracht, hier moet ik nog achterkomen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ziet er goed uit dan. De dagen dat je op kracht traint (5 herhalingen max! Ik zou 3 tot 5 aanhouden) zou ik dit vooral bij compounds houden. Ga niet lateral raises, fly's of leg extensions doen met weinig herhalingen. Pak lekker die zware compounds en verhoog steeds elke week je gewicht iets
 
je bent een beginner dus doe gewoon stronglifts en erna als uw compound oefeningen hoog genoeg zijn in gewicht kun je nog altijd veranderen van trainingschema
 
Back
Naar boven