Fitness Seller

Van Gaal contract voor het leven bij AZ

Bezoekers in dit topic

Anoniem744

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2004
Berichten
4.829
Waardering
0
AZ-voorzitter Dirk Scheringa heeft de intentie om de huidige hoofdcoach Louis van Gaal een contract voor het leven aan te bieden, aldus Hugo Borst. In het programma Studio Voetbal bracht de sportjournalist dit de wereld in.

AZ zou een voorbeeld nemen aan de constructie die Manchester United heeft met Sir Alex Ferguson. De oefenmeester van de Mancunians heeft bij zijn werkgever ook een contract voor het leven, en kan deze opzeggen als hij een punt achter zijn lopende trainerscarrière wilt zetten.

De kans dat Louis van Gaal in gaat op het aanbod van de flamboyante voorzitter lijkt echter sterk. De ex-trainer van onder andere Ajax en FC Barcelona heeft eerder te kennen gegeven dat hij aan het einde van het seizoen 2007/2008 de club vaarwel zou zeggen. Zo zou hij de ambitie hebben om een team te leiden op het WK van 2010 in Zuid-Afrika.
Dirk Scheringa heeft lucide dromen.
 
Is een goede trainer toch van Gaal, alleen jammer dat ie vaak zo arrogant is.


Hij is gewoon eerlijk en dat word vaak verward met arrogantie.
 
Hij is gewoon eerlijk en dat word vaak verward met arrogantie.

Hij is wel eerlijk ja, maar kijk eens naar een gemiddelde persconferentie hij is gewoon erg arrogant. Er kan meestal amper een lach af. Vriendelijk is hij niet volgens mij.
 
Hij is wel eerlijk ja, maar kijk eens naar een gemiddelde persconferentie hij is gewoon erg arrogant. Er kan meestal amper een lach af. Vriendelijk is hij niet volgens mij.

toch vind ik hem sinds zijn terugkeer in Nederland milder en menselijker geworden. Ik kan er van genieten
 
Back
Naar boven