AndroidHealthClinic

Van gedachten wisselen met Chrisk 🙂 -> Steks heeft een vrije rol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoeveel onbekende mensen is jouw leven waard.
 
Sandell gebruikt vaak een voorbeeld met een trein, met een wissel omhalen, of met een knopje van afstand een wissel omhalen, met een dikkertje op de rails gooien, dat werk.

Zeer de moeite als je daar eens over bij jezelf te rade wilt gaan, zijn openbare colleges, ook bij de BBC, ook een serie bij de EO dacht ik.
Ja hallo, niemand vroeg jou iets eh. Het is gedachten wisselen met Chris en niet mMmmmentat!
 
Je klinkt als iemand die graag op zich zelf werkt en leeft maar toch mensen om zich heen wil hebben.
 
Is de warming up van groot belang?
 
Wie zou je eerder doen:

Christina Aquilera in Dirrty

Of

Angelina Jolie in Tomb Raider

Of

Tatjana Simic in Flodder
 
Wie zou je eerder doen:

Christina Aquilera in Dirrty

Of

Angelina Jolie in Tomb Raider

Of

Tatjana Simic in Flodder
Tatjana, nu ook wel.

Maar er zijn denk ik niet echt beroemde vrouwen van mijn type. De meeste zijn klein en mager :dunno:
 
Laatst bewerkt:
chrisk twee vragen:
- Als je een meisje was geweest, hoe zou je dan geheten hebben?
- Als je zou kunnen reïncarneren als een dier. Welke zou het dan zijn, en waarom?
 
chrisk twee vragen:
- Als je een meisje was geweest, hoe zou je dan geheten hebben?
- Als je zou kunnen reïncarneren als een dier. Welke zou het dan zijn, en waarom?
Dit soort dingen weet ik niet hoor, daar ga ik niet over. Ik weet niet wat m'n ouders anders hadden bedacht. En wil toch gewoon mezelf zijn? Noch een meisje, noch een dier. Reïncarnatie gaat overigens tegen m'n geloof in. En ik hoop niet dat het bestaat want dan moet je zoveel duizend levens allerlei karmische shit verwerken. :angstig:
 
  • Sad
Waarderingen: LM
Fantaseer je soms over Lilian Marijnissen?
 
Zet je weleens Nickleback op?
Neen.

Fantaseer je soms over Lilian Marijnissen?
Geen idee wie dat is, nee.

Wat vind je het leukst aan Almere?
Dat als het sociale experiment te ver gaat het makkelijk onder water gezet kan worden. Dat er aan de rand wel wat groen en water is te vinden. Heb me in het verleden ook wel hier en daar met vrienden kunnen vermaken; het poolcentrum buiten het stadscentrum, wat cafe's en uitgaansgelegenheden, plekken in parkjes en langs het water. Je moet er wat van maken.
 
Voor zowel chrisk als Steks : wat zijn jullie doelen op het gebied van de krachtsport?
 
Back
Naar boven