AndroidHealthClinic

Van gedachten wisselen met Chrisk 🙂 -> Steks heeft een vrije rol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Derksen

Massive Warrior
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
23.461
Waardering
21.203
Ik dacht dat het handig zou zijn als er een topic bestond waar discussies van en met Chrisk konden plaatsvinden. Daardoor drijven andere topics minder af, win win.

Mocht er elders een discussie ontstaan welke duidelijk begint af te wijken van het oorspronkelijke topic, zet 'm hier verder! Op eigen houtje een debat beginnen kan hier ook. Met permissie van Chrisk natuurlijk👍🏻.
 
Trouwens over ad hominems: als je vanwege hoe iemand een discussie voert reageert dat diegene retarded zou zijn, impliceert dat dan niet ook een redenering dat wat diegene zegt verkeerd is omdat hij er retarded door zou lijken? Wat het alsnog als een ad hominem doet tellen, alleen dan niet uitgeschreven zoals het in de tekstboeken staat.
 
Heb het weleens overwogen. Toen hoorde ik het stemmetje van Gijp... "Doe maar niet!"

Voetbal Inside Gijp GIF by veronicainside
 
Je kon het beter "leren van Chrisk" noemen dan komt hij vast wat minder nors over als je hem niet meteen begrijpt en durf je heel misschien nog één wedervraag te stellen.
 
Ik voel me vereerd, toch erkenning voor alle training en ontwikkeling. Maar nog een lange weg te gaan tot het kunnen van een yasmine of Steks
 
Steks kan makkelijker loslaten, ik heb daar zelf ook wat moeite mee, rest is mogelijk nog beter, die kan er gewoon niet aan beginnen.
 
Je kon het beter "leren van Chrisk" noemen dan komt hij vast wat minder nors over als je hem niet meteen begrijpt en durf je heel misschien nog één wedervraag te stellen.
Leren van Chrisk impliceert bij sommige mensen wellicht een vorm van autoriteit. Ik vermoed dat er dan een discussie kan plaatsvinden over appeal to authority. Van gedachten wisselen laat meer ruimte voor een discussie. Bedankt voor de input, empathische bedoelingen worden gewaardeerd.
 
Wat is er voorgevallen, jongens? Vertel het eens aan oom Arminius. Ik zal openlijk vrede stichten, alvorens ik jullie terug tegen elkaar opzet via PMs.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ik voel me vereerd, toch erkenning voor alle training en ontwikkeling. Maar nog een lange weg te gaan tot het kunnen van een yasmine of Steks
Hé, die twee behoor niet in een zelfde zin te noemen.
 
Het staat gewoon in het patent.
Bekijk bijlage 526993
According to science, the correct way to hang toilet paper is "over." Why? Because "under" vastly increases the possibility that food-poisoning bacteria will spread from the restroom to the rest of the workplace.

Anders heb je kans op viezigheid tegen de muur verspreiden.
 
Ik voeg Steks toe in de titel, als Chrisk daarmee akkoord gaat. Gouden duo.
 
Back
Naar boven