AndroidHealthClinic

Van grote buik naar sixpack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

StartItUp

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 mei 2009
Berichten
2
Waardering
0
ik heb een vraag. Ik weet dat als een buik groot wordt, de vetcellen vermeerderen en bij afvallen het aantal vertcellen niet vermindert.

Nu is mijn vraag of er iemand is die van een grote zwemband (zeg bv minimaal 5kg vet om de middel, maar hoe meer hoe belangrijker het antwoord) terug is gegaan naar een sixpack. Is dat mogelijk? ???

Ik heb het idee dat als iemand erg zwaar is, er dus altijd minimaal een (dun?) laagje lege vetcellen zal blijven bestaan. Heeft iemand hier persoonlijk ervaring mee of weten jullie een bekendheid (iig iemand waar foto's van te vinden zijn, zowel voor als na) die dat voorelkaar heeft gekregen? En dan uiteraard zonder het vet chirurgisch te laten verwijderen.

Alvast bedankt voor jullie input. :)
 
vetcellen kunnen er wel bij komen, maar ze gaan nooit meer weg. Wel worden ze kleiner (of eigenlijk minder gevuld met vet) zodat het ook met een grote zwemband (5 kilo vind ik nog niet zo veel hoor) het heel goed mogelijk is om een six-pack te krijgen.

google maar op transformation contest ofzo

jason.jpg
 
Je zal zeker wat buikspieren te zien krijgen als je ze al goed hebt ontwikkeld en dan je vetpercentage kan verlagen, is je percentage te hoog zal je ze bijna nooit zien.

Op onderhoud eten en dan veel cardio doen, zo kom je er wel!
 
nette transformatie van die gast op die pic van wazzup
vraag me af in hoeveel tijd ie dat heeft klaargespeeld
 
Thanks!

Dank je voor jouw overduidelijke post Wazzup! Dat geeft de burger moed :D

Mooi gedaan hoor, respect! Jouw zelfvertrouwen ziet er ook veel beter uit zo.

Groeten
 
Dank je voor jouw overduidelijke post Wazzup! Dat geeft de burger moed :D

Mooi gedaan hoor, respect! Jouw zelfvertrouwen ziet er ook veel beter uit zo.

Groeten

Is dat wazzup zelf???
 
Wat moet wazzup nu met een buitenlandse krant ??? Tuurlijk is hij dat niet. Wazzup is al kalend check zn avatar :D
 
Nu nog niet echt na foto's van mijzelf omdat ik dat mijzelf beloofd heb pas te doen als ik er ben, maar mijn voor-broeken zakken al direct van mijn kont af en het bovenste stukje rechte buikspieren vertonen al een tweetal "kadetjes" en sommige plekjes op mijn lichaam zijn al bijna droog te noemen. Doel is vergelijkbaar met bovenstaan de foto's van wazzup. :P

Stats:
1 januari 2009 86,00kg @ 24%
vandaag 70,11Kg @ 11,7% en ik sta al drie weken stil.
 
Laatst bewerkt:
ja, best stupid. bewijst absoluut niks

Dacht precies hetzelfde, gewoon de zaterdageditie van de week erop bewaren en wat een prestatie heb je dan neergezet..:cool:
 
wat is dat altijd met die krant in hun handen?

Om de werkelijke grootte te laten zien lijkt mij, op een foto kunnen dingen wel eens groter/kleiner lijken dan dat ze werkelijk zijn...
 
Om de werkelijke grootte te laten zien lijkt mij, op een foto kunnen dingen wel eens groter/kleiner lijken dan dat ze werkelijk zijn...


Hmmm..., zo heb ik er nog niet over nagedacht. Goed punt
 
De krant bewijst dat de before foto niet 10 jaar eerder is genomen. Anders kan iedereen beweren dat ze op 5 dagen met de abs pro 15% vetmassa zijn verloren he.
 
nette transformatie van die gast op die pic van wazzup
vraag me af in hoeveel tijd ie dat heeft klaargespeeld
Was een avatar weer haha ik heb het idee dat ze zo een ruft gaat laten over mijn toetsenbord.:rolleyes:
 
Back
Naar boven