MuscleMeat

Nieuws Van hetero naar homo door hersenbloeding

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Chris Birch (26) was een typische hetero jongeman. Hij werkte bij een bank, was verloofd met het meisje waar hij al jaren mee ging en in zijn vrije tijd keek hij het liefst sport met een pint bier en zijn vrienden in de kroeg. Dan krijgt hij een beroerte en wordt wakker als een ander mens, met ook een andere coïtusuele voorkeur.

Chris is nu homo. Hij nam ontslag en haat sport. 'Ik lijk niet meer op de oude Chris', laat hij weten aan het Engelse Mirror. Hij is nu kapper en woont met een jongen boven de salon waar hij werkt.

Even wennen
Het is algemeen bekend dat mensen die een beroerte krijgen daarna kunnen veranderen. Voor Chris gaat dat zeker op, na maanden van revalidatie is hij een compleet ander mens. Van de gezellige sportliefhebber met bierbuik, is hij nu een slanke en gevoelige homo die een creatiever leven leidt.

Voor zijn familie is dit ook wennen. 'Mijn broer heeft me altijd gesteund, voor de rest was het wel moeilijk. Dat begrijp ik ook wel.'

Volgens zijn neuroloog zou het kunnen zijn de beroerte een ander gedeelte van zijn hersenen heeft geactiveerd. Dit zou zijn veranderde persoonlijkheid, uiterlijk en coïtusuele voorkeur verklaren.

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/a...-sportliefhebber-wordt-homo-na-beroerte.dhtml

Niet alleen zijn hersens zijn gaan bloeden dus.
 
Niet alleen zijn hersens zijn gaan bloeden dus.

i-see-what-you-did-there.jpg


http://www.mirror.co.uk/news/top-stories/2011/09/22/having-a-stroke-made-me-gay-115875-23436853/

Zijn uitstraling is idd van lolbroek naar prancing buttpony gegaan...
 
nu weet wel dat ik natuurlijk mateloos populair ben, maar als dat zo doorgaat ga ik wel royalties beginnen vragen.
 
Sure, ook een manier om uit de kast te komen... en meteen de attention van media erbij om er financieel nog wat aan over te houden.
 
Sure, ook een manier om uit de kast te komen... en meteen de attention van media erbij om er financieel nog wat aan over te houden.

Idd, was gewoon al homo voor de bloeding en ziet dit als gelegenheid er voor uit te komen.
 
Idd, was gewoon al homo voor de bloeding en ziet dit als gelegenheid er voor uit te komen.

of we kunnen gewoon zeggen dat homofilie komt door neurologische schade, en het dus een ziekte is...
 
Laatst bewerkt:
of we kunnen gewoon zeggen dat homofilie komt door neurologische schade, en het een ziekte is...
En ziektes genezen wij door te bidden naar God!
 
Sure, ook een manier om uit de kast te komen... en meteen de attention van media erbij om er financieel nog wat aan over te houden.

Dit.
 
What the **** :roflol:
 
Chris Birch (26) was een typische hetero jongeman. Hij werkte bij een bank, was verloofd met het meisje waar hij al jaren mee ging en in zijn vrije tijd keek hij het liefst sport met een pint bier en zijn vrienden in de kroeg. Dan krijgt hij een beroerte en wordt wakker als een ander mens, met ook een andere coïtusuele voorkeur.


Gay
 
Sure, ook een manier om uit de kast te komen... en meteen de attention van media erbij om er financieel nog wat aan over te houden.

Dit dus, kan ook gewoon een goed excuus zijn om er voor uit te komen heheheheh
 
Word je geaardheid niet door je hypofyse bepaald? Dit zou dan niet kunnen lijkt me?
 
of we kunnen gewoon zeggen dat homofilie komt door neurologische schade, en het dus een ziekte is...

In China is het net een paar jaar geleden van de geestziekten lijst gehaald, hadden ze misschien beter even mee moeten wachten.
 
Back
Naar boven