AndroidHealthClinic

van low carb weer terug naar high carb (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ferdiT

Cool Novice
Lid geworden
23 jul 2014
Berichten
85
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
81kg
Vetpercentage
15%
Mannen,

Mijn bokspartij gaat niet meer door omdat ik geen tegenstander heb. Dus heb ik voor niets een maand lang low carb gezeten met een deficit. Nu wil ik weer normaal eten en op gewicht blijven, maar heb 3-4 weken op -1900 kcal gezeten. Is het dan niet een risico om gelijk naar mijn maintenance behoefte te gaan?(2700 kcal) kom ik dan niet gelijk aan?

Ik ga mijn vetten max 60 gr houden.
 
IRL had je stompen moeten geven

Vetten max 60gr hoeft niet, van vet wordt je niet dik, van teveel kcal wel.

Je kan reversie dieten maar lijkt me overbodig hier. Ga anders op 2500 zitten en kijk wat je gewicht doet voor een week en pas vanaf daar aan.
 
IRL had je stompen moeten geven

Vetten max 60gr hoeft niet, van vet wordt je niet dik, van teveel kcal wel.

Je kan reversie dieten maar lijkt me overbodig hier. Ga anders op 2500 zitten en kijk wat je gewicht doet voor een week en pas vanaf daar aan.

waarom lijkt jou dat overbodig dan ? na 4 weken op maintenance -500/800 te hebben gezeten, om dan opeens datzelfde aantal terug te schieten.. denk dat je dan weldegelijk last van fatgains gaat krijgen.

edit; met 4 weken heb je nou ook weer niet zo verschrikkelijk lang in een deficit gezeten dat je er per week maar 100cal bij op moet doen om rebound te voorkomen, maargoed. als je zeker wilt zijn verhoog dan wekelijks je cals gewoon met 200 ofzo.
 
IRL had je stompen moeten geven

Vetten max 60gr hoeft niet, van vet wordt je niet dik, van teveel kcal wel.

Je kan reversie dieten maar lijkt me overbodig hier. Ga anders op 2500 zitten en kijk wat je gewicht doet voor een week en pas vanaf daar aan.


Zou ik morgen voor de laatste keer een refeed houden? Of carbs rustig opbouwen?
 
Back
Naar boven