Fitness Seller

Van moddervet naar ....?!

Bezoekers in dit topic

josephson

Novice
Lid geworden
23 feb 2012
Berichten
18
Waardering
2
Lengte
1m96
Massa
107kg
Vetpercentage
18%
Hallo Allemaal..:D!!

Aangezien ik aardig vaak op dit forum aan het rondneuzen ben vond ik het wel zo netjes om mij even voor te stellen, dit leek mij een geschikte plek omdat echt bodybuilden er nog niet in zit voor mij natuurlijk..

Ik ben 10 maanden geleden begonnen met afvallen omdat het vet echt de spuigaten uit begon te lopen, letterlijk en figuurlijk.
Als ik de trap op liep was ik buiten adem en alles hing er lekker bij zeg maar..:eek:!!

Inmiddels zijn we dus 10 maanden verder, tussendoor heb ik 1 maand een dipje gehad wegens beeindiging relatie! Ik begon met 2 a 3 keer in de week cardio op de sportschool en wat krachttraining van de grote spiergroepen, inmiddels doe ik 5 a 6 dagen in de week cardio en ben ik ook begonnen met Krachttraining 3 a 4 keer in de week!

Voor de duidelijkheid, en ik schaam me echt kapot, waren dit mijn begin stats..

1.96, 22j, 157.1kg, 49 vet%

Inmiddels zit ik op

1.96, 23j, 121kg, 27 vet%

Ik ben dus 36,1 kg afgevallen en mijn vet% is afgenomen met 22 % :D

Maandag word er een 4-split schema opgesteld voor mij die zal bestaan uit

Ma -- Borst triceps
Wo -- Bovenrug biceps
Vr -- Buik schouders
Zo -- Benen onderrug

Ik hoop dat ik aan het eind van dit jaar ergens tussen de 100-110 kg zal zitten en mijn vet% ergens rond de 15 zal zitten!

Foto's lijken me nog niet echt nodig aangezien het nog steeds niet echt een prettig gezicht is!

Ik weet dat ik nog steeds veel ste dik ben, maar de motivatie is er en met mijn aanmelding op dit forum heb ik natuurlijk weer een stok achter de deur zodat ik hier mijn vooruitgang bij kan houden..

Echt een einddoel heb ik niet, zo droog mogelijk zullen we maar zeggen..;)

Handige tips en tricks zijn natuurlijk altijd welkom..

Keep you posted, mvg..:cool:!
 
nice! Goed bezig!
Let je al goed op voeding enzo?
Vind je 4x KT leuk en wil je ook wat spier aankomen? of is het echt vooral afvallen het doel? Dan zou ik namelijk eerder 2 a 3x per week KT doen en wat meer cardio'en.
Succes!
 
Thnx jiep!
Ik heb vanuit de sportschool een compleet voedingsschema , dus dat zit wel goed..
KT vind ik indd harstikke leuk om te doen, het liefst bereik ik een zo gespierd mogelijk lichaam met een zo laag mogelijk vet%,, een mix van spier aankomen en vet afvallen zou ik dus ideaal vinden..!!
Ik moet alleen van heel heel erg ver komen dus ik heb er verder geen haast bij ofzo..
 
Goedemiddag allen..!!

Bij de weging vanmorgen stond ik op 119 met een BF van 26%, gaat nog steeds langzaam de goeie kant op, meestal een kilo per week!:cool:

Ook is mijn KT schema afgerond, het is toch een 3-split geworden zodat ik toch de nadruk voorlopig op cardio kan houden!

Mijn weekschema ziet er nu zo uit:

Ma. borst/triceps en 60 min cardio
Di. 45 min cardio + 20 min interval
Wo. bovenrug/biceps/schouders en 60 min cardio
Do. 45 min cardio + 20 min interval
Vrij of Zo. Benen/onderrug/buik en 60 min cardio

We hebben ook een aantal dingen opgemeten zodat we de progressie goed bij kunnen houden,, voor wat het waard is zal ik het posten..

Bovenarmen - 42 cm
Borst - 127 cm
Buik - is al afgenomen van 134 ---> 109 cm nu
Bovenbenen - 67 cm

Alles in aangespannen staat

Verder heb ik mezelf wel een doel gesteld, ik wil voor september op de 100 kg staan, dit om te zorgen dat ik toch gemotiveerd blijf, zonder doel is dat nog wel eens moeilijk..:D

Tips en tricks mbt mijn KT/Cardio schema of om te zorgen dat ik mijn doel haal zijn natuurlijk van harte welkom..:)!!

Grtn
 
Laatst bewerkt:
60minuten cardio na KT lijkt mij iets te veel + je verbrand je spieren dan..
 
60minuten cardio na KT lijkt mij iets te veel + je verbrand je spieren dan..

Hoeveel zou je dan aanraden..? Ik heb er niet echt last van namelijk na de training..
 
Zolang jij er geen last van hebt moet je het blijven doen, maar hier word altijd 20-30(40)min aangeraden na KT
 
Okee bedankt voor de tip,, ik zal het eens proberen met 40 min., kijken wat voor uitwerking dat heeft voor mij..:thumb:
 
Yeah, weer een goeie update..:D!!

Inmiddels ben ik de 40 kilo grens gepasseerd..

De weegschaal gaf op mijn wekelijkse meting 116.2 aan, dat betekent dat ik 41 kilo kwijt ben, nog 17 te gaan en dan ben ik wel klaar met afvallen..:)!!

Mijn vetpercentage was ook afgenomen van 26 naar 24% dus ook dat gaat nog steeds de goeie kant op..

Dit weekend heb ik 2 verjaardagen gehad en heb ik me een keer een heel weekend niet aan mijn voedingsschema/dieet gehouden, dat had ik wel een keer verdient vond ik zelf haha..:D!!
 
Zoo, nadat ik 2 weken stil kwam te staan met afvallen heb ik mijn dieet maar eens omgegooit..

Inmiddels sta ik op 110.8 met een verpercentage van 21.8, het is dus weer op gang gekomen..!

Ik heb wel een ****ed up leefritme, dus let niet zozeer op de tijden waarop ik eet..!

Mijn nieuwe voedingsschema is als volgt:

15.00 -> 3 sneetjes volkorenbrood met 40 gram kipfilet
17.00 -> 45 gram cashewnoten
19.30 -> 250 gram kipfilet en 150 gram rauwe sla,, of wokgroenten
22.30 -> 1 pakketje droge crackertjes
24.00 -> 1 banaan
1.30 -> 2 sneetjes volkorenbrood met 15 gram kipfilet
3.30 -> 1 pakje droge crackertjes
5.30 -> 400 mililiter magere yoghurt
7.30 -> 60 gram pistache nootjes

Inmiddels gaat er meestal weer een kilo per week af dus het gaat weer de goeie kant op,, nog 10 kilo te gaan..:D!!!
 
ga zo door!

euhm..heb jij een avond baan? Als je op staat kan je ook brinta of havermout eten.
En je eet alleen kipfilet..je kan bijv ook een eitje eten of tonijn
 
Thnx!!

Ik werk savonds en snachts ja, meestal van 21.00 tot 7.00 uur, een raar ritme maar ik hou zo wel veel tijd over om te sporten..!

Ik eet inderdaad meestal ook 1 a 2 keer in de week ei op brood, ik heb het brood wel echt nodig anders raak ik enorm verstopt..!
Ik heb ook geprobeert om sochtend's (voor mij 15.00) brinta met eiwitten te eten/drinken, maar ook hier raak ik best wel verstopt van en kwam het afvallen vrijwel stil te staan..!
 
Dat is natuurlijk niet de bedoeling haha, misschien eet je ook wel teveel noten misschien kan je het in een excel bestandje maken.
 
Voor de duidelijkheid, en ik schaam me echt kapot, waren dit mijn begin stats..
**** you. Dit zijn keurige resultaten! Kijk niet naar het verleden, kijk naar de toekomst. Echt heel goed!

Q
 
Lekker bezig jongen! En zoals Qxx zegt: Kijk niet naar het verleden maar naar de toekomst. Ik kan je uit eigen ervaring zeggen, dat je begin stats erger hadden kunnen zijn ;)

Woog 165+ met een BF van boven de 50%. Kan je alleen aanraden dat je niet zo zeer op je gewicht let, maar meer op je BF en vooruitgang is vooruitgang! Zelfs als langzaam gaat. Het is in ieder geval beter dan niets of het omgekeerde.
 
Back
Naar boven