Fitness Seller

Van nickname tot merknaam: www.dbc01.com

Bezoekers in dit topic

boogie zei:
zozo zeker niet verkeerd ouwe brompot!
nu niet naast je schoenen gaan lopen hè, met je eigen .com, injectienaalden en een 20-jarige parel (tis idd een gouden generatie :D ) ;)

Koud 45,5 Boogmans, net gemeten.
 
Goed bezig ouwe!

Beter als de buurtbingo's afkleppen of niet? :p :D


Lauw: Een pluim voor jouw uiterst vermakelijke openings monoloog op DBC's stekkie!

Doet me denken aan de tijden van weleer waarin wij samen verbaal en vol humor gebroederlijk de strijd aangingen met onze overzeese nationalistische mede-aardkloot bewoners, ook wel de Amerikanen genoemd.
 
Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Ik vind het 3 keer niks kerel, ben ik nu rijp voor therapie?
Zal ik je eens pesten? Zal ik?? :D Ach, waarom ook niet: Opaatje, ik heb koud 41 cm, en heb nog nooit gekuurd. :p Sterker nog, ik train nu pas weer 3 maanden achter elkaar.
 
zolang je de realiteit niet uit het oog verliest imo niet (dus gewoon je doelstelling blijft verhogen). Zodra je je lichaam echt bijna altijd helemaal niks vindt is het mss wel eens handig. Maar volgens mij is dat laatste niet geval daar je de laatste tijd aardig tevreden met jezelf lijkt te zijn, of is dat schijn?

Anyway; niks mis met een btje praten met een psycholoog of iets dergelijks, heb er zelf best baat bij, al is het al om eens met iemand anders over de voor jou bekende problemen te praten.
 
thumbs up - Mr J style

Centaur zei:
Zal ik je eens pesten? Zal ik?? :D Ach, waarom ook niet: Opaatje, ik heb koud 41 cm, en heb nog nooit gekuurd. :p Sterker nog, ik train nu pas weer 3 maanden achter elkaar.
ja maar jij bent ook een freak, eet zo 3 hamburgers achter elkaar op !
 
boogie zei:
ja maar jij bent ook een freak, eet zo 3 hamburgers achter elkaar op !
:thumb: Die kon ik verwachten natuurlijk, alleen had ik hem dan wel van dbc verwacht, maargoed, droog ben ik niet, maar aders worden al weer goed zichtbaar op de bovenarmen dus het is toch echt geen 41 cm vet. :D

Maar ok, ik wil geen topic hijacken, dus terug naar opa z'n site maar weer.
 
Lieve Centaur,

Weleens van genetische voorkeuren gehoord? ;)

Mijn voorkeuren liggen niet bij m'n armen, (ik ben nog steeds op zoek naar die pic op het strand waar je van zou schrikken en waar het al duidelijk is) maar meer bij m'n schouders en borst, en zo heeft iedereen bepaalde zaken die eruit knallen. Ik zou het iig nooooit zover laten komen zoals jij je vol kunt vreten, genetiscch ervoor aangelegd of niet :cool: :D
 
DBC01 zei:
Ik zou het iig nooooit zover laten komen zoals jij je vol kunt vreten, genetiscch ervoor aangelegd of niet :cool: :D

Oe! De spanning loopt hoog op! Intense emoties komen los! Wat gaat Centaur hierop antwoorden? Komt er wel een antwoord? Volgt er een heete strijd? U ziet het..... morgen, want ik ga slapen. Welterusten allemaal!
 
Neenee niks slapen :D :roflol:

Wacht even, hier is DBC's Story: (serieus achterbaks stemmetje:)

'Mijn verhaal....in een notendop.'

Ik ben gewoon vroeg na mijn eerste jaar hard trainen met AAS begonnen, dus op m'n 28ste.
Ik vertrouwde vol op mijn trainingspartner en voorbeeld van 115kg.
Ik was daarnaast ook al aardig oud voor een 'beginner' dus over m'n lichamelijke piek heen, en dat zijn allemaal factoren die hebben meegeteld voor wat ik nu aan fysiek heb. Kuurtjes zo ontzettend licht dat je je virginreceptors slechts platgooit maar niet activeert; ik wist er niets van. Internet leefde toen nog niet zo sterk als informatiebron.

Het kon allemaal anders en beter maar om dát nou iedere keer te moeten herhalen, daar word je te moe van.

Als je goeie tips wilt hebben hoe dingen in BB aan te pakken dan kun je mij aanschieten want ik heb alle stadia met drempels doorlopen en alles gedaan wat anders en beter kon. Daar kun je van leren.

Om daarover door te mauwen heeft geen zin, tenzij je hardnekkig ongelovig bent.

(De blikken van derden in het openbaar zeggen iig dat het niet verkeerd is afgelopen :D )
 
In het kader van het nieuwe beleid: Ik hap niet meer! :D Weer lekker on-topic verder gaan. :thumb: (wel jammer dat ik bij opa niet een keer een geintje kan maken die met een smile wordt beantwoord en verder niet meer op in wordt gegaan, een goeie leer voor de volgende keer)
 
nice bro, hoeveel betaalde je voor ruimte en .com etc?
ik wil namelijk zelf ook een .com starten ( nee, geen site over mijzelf)

nb - waar heb je die template van geripped en bewerkt met wat?
 
Back
Naar boven