MuscleMeat

Van nickname tot merknaam: www.dbc01.com (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Eindelijk is het zover: Muscle Opa heeft z'n site aangepast en het resultaat is ernaar:

DBC01.com


Tests, Logs & Reviews

Met o.a. kuurlogs (1e week van mijn MedRequest cuttingkuur), AAS-gallery, the return of the nudes gallery en tutorials.
Chat: msn@dbc01.com
Email: info@dbc01.com

 
Laatst bewerkt:
mooi :bow: was dat de bewuste site dat in je sign stond ?


de verbetering zit hem in de eenvoud . weg met die k*tballetjes en die java zooi
het is wel mooi maar niet gebruiksvriendelijk
 
idd leuk. hoeveel cm meten je armen nu?
 
Juh khad em lekker al gezieeeeeeeeen :coolnana:

Ik sluit me volledig bij koe aan. Extra pluspunt; Verscheidenheid en afwisseling aan informatie en amusanterie. Bouw dat nou maar groot uit dan word je misschien nog ooit de Nr1 steroiden site van de Benelux. Verademing vergeleken met de gemiddelde onoverzichtelijke saaie incomplete AAS-info-site.

Genoeg veren nu anders heb ik er geen meer over. Ik zal nog eens op fouten en belachelijkheden gaan controleren :D
 
Grappige site zo op het eerste gezicht,vader.

Wat was dat ook alweer met die lay-out? :D
 
Ik weet het niet lieverd, die is prima in orde, duurde alleen even voordat het php scriptje kon draaien op de juiste server :D
 
Goed werk opa...alleen die text op de home pagina is wel weer een beetje egostrelend he? :thumb:
 
Centaur zei:
Goed werk opa...alleen die text op de home pagina is wel weer een beetje egostrelend he? :thumb:

Vervelend voor je hè? En dan te bedenken dat ik hem niet eens zelf heb geschreven, in een notendop! :cool:
 
Een site over jezelf maken....
Je doet je sig eer aan.
 
Ziet er stukken beter uit :thumbs:
 
huckfinn zei:
Een site over jezelf maken....
Je doet je sig eer aan.

Je snapt er weer bar weinig van. Iets meer inlezen, misschien in wat oudere posts van DBB duiken.....dan kom je erachter dat ik een steroiden-profielen site had met heldere uitleg over gebruik en schema's, voor mensen die weinig hebben aan semi-wetenschappelijke taal en ook graag duidelijke logs lezen.

Die site is geheel aangepast en de naakten-gallerij is geintegreerd.

Kortom een helder licht in de duisternis der kuren. :cool: :D
 
Nice nice, design skills verbeteren er echt op moet ik zeggen,
leuk siteje, check ik af en toe zeker eens!
 
DBC01 zei:
Je snapt er weer bar weinig van. Iets meer inlezen, misschien in wat oudere posts van DBB duiken.....dan kom je erachter dat ik een steroiden-profielen site had met heldere uitleg over gebruik en schema's, voor mensen die weinig hebben aan semi-wetenschappelijke taal en ook graag duidelijke logs lezen.

Die site is geheel aangepast en de naakten-gallerij is geintegreerd.

Kortom een helder licht in de duisternis der kuren. :cool: :D
Ik mis er anders nog een stuk of 8? ;)
 
Goed werk DBC, die ga ik zeker regelmatig checken. :thumbs:
 
maar heb je het deze keer nou zelf gemaakt of weer van een tempate?
en wat meten je armen?
 
Je schrijft vermakelijk DBC :thumbs:
 
Het was een grapje. Tuurlijk is het een coole site (uiteraard de naakten-gallerij).
Niemand snapt dat je een grapje maakt als je geen smilies gebruikt?
 
Back
Naar boven