AndroidHealthClinic

Van Nistelrooy stopt bij Oranje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ook meteen Ari!,hij heeft al een Nederlandse naam :p
Nee nee, de belgen mogen Ari hebben. We moeten onze zuiderburen ook iets gunnen!:( Dan kunnen ze ook misschien een keer meedoen met een EK of iets dergelijks
 
Nee nee, de belgen mogen Ari hebben. We moeten onze zuiderburen ook iets gunnen!:( Dan kunnen ze ook misschien een keer meedoen met een EK of iets dergelijks

Ga daar maar niet van uit, Belgen hebben zelf alle hoop al opgegeven dat de Rode Mietjes zich voor een eindronde plaatsen, daarom volgen de Vlaamse DBB'ers ook het Nederlandse voetbal :p
 
Allebei prut :P


:D
 
nee, racing is prut, Ajax niet (meer) (hopelijk)
 
Juist, huntelaar is (of word) veel beter! :D
Brutale onderschatting van Van Nistelrooij, maar ik neem het je als Belg niet kwalijk, daar komt al jaren geen goede speler meer vandaan. :D

Jammer, maar hij wordt toch een beetje sloom (Wk 2010 al helemaal), dus nu Huntelaar in de spits! Kan Huntelaar volgend jaar alsnog voor veel geld de deur uit.

Gelukkig moest van Nistelrooij het echt van zijn snelheid hebben. Bovendien, bron dat hij sloom wordt?
 
Nee, maar als hij nog slomer wordt zal hij nooit meer een bal aan kunnen raken....
 
Jij kan gewoon niet logisch nadenken, maar als hij nog slomer wordt, minder explosief dan is de tegenstander altijd eerder bij de bal, hoe goed van nistelrooij ook positie kiest....
 
Gast, die kerel is niet bejaard ofzo. 34 jaar is helemaal niet oud, zeker niet voor een spits. Maldini is 40 en speelt nog steeds bij AC Milan.

En hoezo ''nog'' slomer? Hij werd twee jaar geleden nog topscoorder van Spanje, afgelopen jaar 16 goals in 24 wedstrijden. Hij kan nog makkelijk twee jaar mee met de top en dus ook naar een WK.
 
Je ziet toch dat hij vanaf afgelopen seizoen steeds slomer wordt? of niet soms
 
Is me niet opgevallen. Hoe heb jij trouwens de Spaanse competitie gevolgd? Die werd hier in Nederland dacht ik niet uitgezonden, vanwege gezeik met tv-rechten.

En als hij zo sloom is geworden, knap dat hij der nog 16 inschopt in 24 wedstrijden.
 
Zelfs een slome v Nistelrooy is nog veel en veel beter als Huntelaar. Ik zie het Europees gezien eigenlijk helemaal niet zitten in Huntelaar. Hopelijk gaat Nederland 4-4-2 of zo spelen met v Persie en vd Vaart in de spits.
 
Zelfs een slome v Nistelrooy is nog veel en veel beter als Huntelaar. Ik zie het Europees gezien eigenlijk helemaal niet zitten in Huntelaar. Hopelijk gaat Nederland 4-4-2 of zo spelen met v Persie en vd Vaart in de spits.

Huntelaar scheelt maar weinig met Van Nistelrooy qua voetbal. Huntelaar is zelfs balvaster. Als je de statistieken erbij haalt is Huntelaar op zijn leeftijd zelfs beter dan Ruud.....

Huntelaar is inmiddels 24. Hij heeft ongeveer 130 keer gescoord in 160 wedstrijden bij Agovv,Heerenveen,ajax. Toen van Nistelrooy 24 was, had hij ongeveer 90 keer gescoord in 160 wedstrijden bij Den Bosch, Heerenveen, Psv, en toen werd hij door Manchester United gekocht.
 
Ahja, van Nistelrooy was ook een beetje een laatbloeier natuurlijk, pas bij PSV is hij écht doorgebroken, en ging het ook opeens allemaal heel snel. Maar goed, ik heb wel vertrouwen in Huntelaar als spits van Oranje. Als hij na dit seizoen de stap naar de buitenlandse top maakt wordt hij alleen maar beter en beter.
 
Back
Naar boven