XXL Nutrition

Road to INBA Dutch Championships 2018 (1 bezoeker)

Welke klasse draaien op inba dutch nationals

  • Bodybuilding

    Stemmen: 4 28,6%
  • Map

    Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

Vandaag 6x 70 gram rijst 100 gram vis en groente zoals verwacht. max 4 liter drinken en niet meer trainen helaas. vanaf morgen ook geen zout meer.
 
Gister 420 gr rijst op. 600 gr Koolvis 1 kg bonen, 50 gr Brinta 30 gr Whey, 20 gr pinda kaas en nu 600 gram lichter

76.5 kg
 
Gister 420 gr rijst op. 600 gr Koolvis 1 kg bonen, 50 gr Brinta 30 gr Whey, 20 gr pinda kaas en nu 600 gram lichter

76.5 kg
Shape wel harder al?
 
IMG_4021.JPG
IMG_4024.JPG
IMG_4025.JPG
IMG_4026.JPG
Eerste laag tanning erop vandaag 6 *100 rijst lekker
 
Tering wat nice!:cheer: Mooie ab-symetrie ook:bow:
 
Tering wat nice!:cheer: Mooie ab-symetrie ook:bow:

Thnx ja buik ben ik wel tevreden over.
Tanning is nu nog beetje rommelig moet nog goed in trekken en dan over 3 uur nog een laagje. morgen ziet het er past echt goed uit met tanning en wat voller door carbs, over 30 min eerste bak rijst nu al zin in alleen wel zonder zout is jammer
 
Wel al een stuk voller en harder man. Zie je dat gewicht niks zegt. Wat je nu weegt woog ik vorig jaar op het NK
 
Van hoe ver ben je nu gekomen qua gewicht en %? Voordat je de prep begon? Zoek niet terug te bladeren :o

Ziet er in ieder geval goed uit man!
 
Van hoe ver ben je nu gekomen qua gewicht en %? Voordat je de prep begon? Zoek niet terug te bladeren :o

Ziet er in ieder geval goed uit man!

Haha lekker lui

Uhm vakantie 90 kg ongeveer denk 18 % ofz 3 weken Italië liep uit de hand haha
Toen in 5 weken rustig naar 12,5 gegaan.
Bij Jeff begonnen op 85 kg ongeveer niet gewogen eigenlijk.
Nu vanochtend 76,5 kg vet tja weinig
 
Wel al een stuk voller en harder man. Zie je dat gewicht niks zegt. Wat je nu weegt woog ik vorig jaar op het NK
Tnx man ja vooral wat vocht eruit scheeld nu veel onderkant buik is beter armen rug enz voelen wel ontzettend leeg nog nu tijd voor bakje 3 rijst
 
IMG_4055.JPG


Vandaag 40 rijstwafels en 30 gr pindakaas op na 4 uur hoor ik van Jeff wat ik nog mag ondanks mega weinig eten vandaag staat rug er beter bij nu
 
Bekijk bijlage 85722

Vandaag 40 rijstwafels en 30 gr pindakaas op na 4 uur hoor ik van Jeff wat ik nog mag ondanks mega weinig eten vandaag staat rug er beter bij nu
Heel mooi dit! Tanning zit er goed op (ga je nog donkerder?). Mag je niks op de rijstwafels verder (jam/honing)?
 
Staat goed hoor !
 
Heel mooi dit! Tanning zit er goed op (ga je nog donkerder?). Mag je niks op de rijstwafels verder (jam/honing)?
Ga nog toplaag doen dit is net te licht
En mag er niks op nee lekker droog weg gekauwd dus
 
Netjes man! Aardig ingevallen koppie ook al :)

Wel weinig lijnen op benen, maar is ook niet van belang nu.
 
Back
Naar boven