Fitness Seller

Van nolva naar clomid switchen

Bezoekers in dit topic

john123

Cool Novice
Lid geworden
9 apr 2018
Berichten
37
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
90kg
Geachte sporters

Ik heb een kuurtje tren test gedaan voor 12 weken.
Nakuur is 4 weken nolva, beginnen de eerste 2 weken 40mg en darna 20mg.
Ben nu bijna bezig in de tweede week van de PCT.
Ik heb een klein knobbeltje onder tepel waargenomen en er werd me gezegd dat dit door nolvadex is.
Zou ik daarom de nolva ervantussen uitdoen en switchen met clomid?

Sportieve groeten
 
...van nolva krijg je gyno mmmkay:rolleyes:
 
Nooit meer luisteren naar diegene die je dat heeft verteld :D

Nolva kan juist helpen tegen gyno
 
Neen er werd me verteld dat nolva ervoor zorgde dat je kon lacteren nadat je tren had gebruikt ! Of gyno kon krijgen.
Maar sprak indd tegen wat ik al wist, wnt nolva onderdrukt dit indd toch gewoon.
Dus het is absoluut niet waar, als ik zeg dat ik van nolva na of tijdens een trenkuur, gyno van zou krijgen of zou lacteren?
 
Neen er werd me verteld dat nolva ervoor zorgde dat je kon lacteren nadat je tren had gebruikt ! Of gyno kon krijgen.
Maar sprak indd tegen wat ik al wist, wnt nolva onderdrukt dit indd toch gewoon.
Dus het is absoluut niet waar, als ik zeg dat ik van nolva na of tijdens een trenkuur, gyno van zou krijgen of zou lacteren?
Nolva is een middel wat je TEGEN gyno kunt gebruiken dus nee het is niet waar. Je gyno en/of lactatie komt eerder door de tren.

Als je tren neemt en je weet dit niet ben je in mijn ogen best wel een kneus.
 
Nolva is een middel wat je TEGEN gyno kunt gebruiken dus nee het is niet waar. Je gyno en/of lactatie komt eerder door de tren.

Als je tren neemt en je weet dit niet ben je in mijn ogen best wel een kneus.
Wist ik wel hoor !
Maar wist niet dat dit ook nog kon komen tijdens je nakuur, want was al eerste week bezig. Had het eerder verwacht tijdens de kuur zelf....
 
Wist ik wel hoor !
Maar wist niet dat dit ook nog kon komen tijdens je nakuur, want was al eerste week bezig. Had het eerder verwacht tijdens de kuur zelf....

De dag waarop je stopt met injecteren is niet de dag waarop alle gear opeens uit je lijf is verdwenen en je niet meer vatbaar bent voor side effects.
 
De dag waarop je stopt met injecteren is niet de dag waarop alle gear opeens uit je lijf is verdwenen en je niet meer vatbaar bent voor side effects.
Neen dat is me nu duidelijk, dacht dat na 1 a 2 weken alles zo goed uit het systeem ging zijn... mss wat te vroeg gepaniekeerd.
Alles is dik in orde nu...
 
Back
Naar boven