AndroidHealthClinic

Van oude telefoon tot Porsch

Bezoekers in dit topic

Tja, als je tijd over hebt zijn dit best lonende praktijken...echter zijn wij enkel met bodybuilding bezig en hebben hier dus geen tijd voor;)
 
als een model 20ste eeuw boxster al wereldnieuws is...

Hoe gaat die gast dat onderhouden? Want dat kost met Porsche meer dan de auto zelf.
 
Ach, die jongen is dik. Met zijn porsch en verhaal probeert hij de dames te imponeren, die wel iets in hem kunnen zien, omdat hij best slim is. Oftewel: hij mag blijven vreten, omdat hij zo kan nken.
 
haters :roflol:

cool toch dat ie het voor elkaar krijgt?
 
Tja, als je tijd over hebt zijn dit best lonende praktijken...echter zijn wij enkel met bodybuilding bezig en hebben hier dus geen tijd voor;)

bodybuidling???
 
hahaha, mooie deal.
ik zou er het geduld niet voor over hebben, maar mooie manier om zo aan een luxe item te komen.

misschien toch maar eens wat meer geduld kweken en het ook proberen.

Ik heb hier nog een goed werkende fiets, net nieuw van het station gehaald. Wie wil deze ruilen tegen zijn lamborghini?
 
Zie het al voor me in bureaucratisch Nederland, komt de fiscus met een naheffing op je "winst uit onderneming".....
 
Wie wil mijn xbox + laptop ruilen voor een audi? type maakt niet uit..als ie maar rijdt
 
Rechter voorpinker mist wel een oranje kapje
En natuurlijk wat zou een (zwarte) amerikaan zijn moest hij geen custom rims onder zijn bolide hebben..

Overigens wel erg nice gedaan
 
heeft die goed gedaan!
 
Met zo´n kop heb je idd wel een porsche nodig om chickies te hosselen.
 
Met zo´n kop heb je idd wel een porsche nodig om chickies te hosselen.
Hem kun je makkelijk omtoveren tot een mooiboy. Hij moet gewoon een jaar lang trainen en leren handschoenen dragen in de winter:cool:
 
vette porsche man, hahahahahaha
 
Hij is dik. Wij zijn gespierd en hebben geen porsche!
 
**** porsche,

Echte mannen rijden in deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
**** die porsche, heb bijna 2 jaar in een suzuki alto gereden.
heb er veel mee gelachen, vaak zitten racen met dat ding en zelfs voor de stoplicht af en toe een bmw eruit rijden omdat die auto zo licht was :D

en zomers harde muziek met alle ramen open en door de stad rijden.

gegarandeerd aandacht van de wijffies want die vinden het allemaal grappig en leuk een grote kerel in zo'n klein k*t autotje :D
hij mag die porsche hebben ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
**** die porsche, heb bijna 2 jaar in een suzuki alto gereden.
heb er veel mee gelachen, vaak zitten racen met dat ding en zelfs voor de stoplicht af en toe een bmw eruit rijden omdat die auto zo licht was :D

en zomers harde muziek met alle ramen open en door de stad rijden.

gegarandeerd aandacht van de wijffies want die vinden het allemaal grappig en leuk een grote kerel in zo'n klein k*t autotje :D
hij mag die porsche hebben ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lol wat een lelijk autotje.
 
Zakenman instinct, hij komt er wel.
Niet haten jongens.
 
Back
Naar boven