AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van snack naar sixpack - Home edition

  • Topic starter Claire
  • Startdatum
  • Reacties 412
  • Weergaven 31K
  • Volgers 38

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
En de training van vanmorgen. Vanaf vandaag weer 1800 kcal pd: ik wilde eigenlijk na de contest terug naar 3-4 x pw trainen, maar zolang ik nog aan het oefenen ben voor mijn pensioen heb ik genoeg tijd voor 5-6 x, dus houd ik het schema van de contest nog even aan.

Bench
6 x 30
2 x 6 x 35
6 x 40

Tricep pushdown
8 x 5 (weerstand)
2 x 8 x 6
8 x 7

Push up plyobox
4 x 8

Ss Leg push outs
4 x 20

Flat db press unilateral
3 x 2 x 8 x 10

Ss flat db press
3 x 8 x 10

Dips (bankje, one leg)
3 x 2 x 8

Ss abs; hakken tikken
3 x 20
 
Je bent er weer vroeg bij met je training.. :)
 
Blij zijn met je tricep pomp en dan bedenken dat het verven van de keuken op het programma staat.. :roflol:
Bekijk bijlage 502300
Eerst de pomp en dan de kwast :thinking: of misschien samen of andersom.....kies maar wat bij je past haha :D ( dat rijmt ook nog)
 
Training vanochtend:

Squat
10 x 20
5 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 60
3 x 70

Moet hier echt weer opbouwen richting mijn 1 RM..

Calf raises, bw, one leg, slowmotion
3 x 2 x 8

Decline crunch, slowmotion
3 x 8

Deadlift
5 x 60
2 x 70
2 x 80

RDL
5 x 60

Echt weer een 'blonde' actie: dacht weer even rustig op te bouwen (deadlift al eeuwen geleden voor mijn gevoel) en met 5 x 40 te beginnen. Ik baalde dat het zo zwaar aanvoelde. Kwam er pas bij de 80 achter dat ik de hele tijd was vergeten de stang mee te tellen :roflol:
 
Training van vandaag wordt even verschoven naar morgen: damn wat een spierpijn! Gisteren te snel en te fanatiek weer squat en deadlift gedaan, dus dat wordt straks nog lachen met het witten van het plafond....

Wel heb ik mijn gewicht even in de gaten gehouden en er is na de meting van net voor de shoot gelukkig niets bijgekomen :)
 
Training van vandaag wordt even verschoven naar morgen: damn wat een spierpijn! Gisteren te snel en te fanatiek weer squat en deadlift gedaan, dus dat wordt straks nog lachen met het witten van het plafond....

Wel heb ik mijn gewicht even in de gaten gehouden en er is na de meting van net voor de shoot gelukkig niets bijgekomen :)
Haha ik herkend dit🤣 de dagen erna.. Heel fijn. Vooral naar het toilet gaan. Rustig aan en een fijn weekend alvast. Veel plezier met witten 🤣🙃
 
Mijn quads liggen nog steeds in coma en werd te laat wakker vanmorgen, dus alleen snel een banaan gegeten voor het trainen ipv mijn brinta + whey. Ging dus niet zo lekker... Maar met zeiken bereik ik niets, dus toch maar gegaan ;)

TRX bicep/tricep
3 x 15

Ss TRX shoulder unilateral
3 x 2 x 10

Tricep rope pushdown
10 x 5 (weerstand)
10 x 6
10 x 7

Ss cable side raise
3 x 2 x 8 x 2 (weerstand)

Upright row kettle bell
3 x 8 x 20

Ss bicep curl db
3 x 8 x 9
 
Mijn quads liggen nog steeds in coma en werd te laat wakker vanmorgen, dus alleen snel een banaan gegeten voor het trainen ipv mijn brinta + whey. Ging dus niet zo lekker... Maar met zeiken bereik ik niets, dus toch maar gegaan ;)

TRX bicep/tricep
3 x 15

Ss TRX shoulder unilateral
3 x 2 x 10

Tricep rope pushdown
10 x 5 (weerstand)
10 x 6
10 x 7

Ss cable side raise
3 x 2 x 8 x 2 (weerstand)

Upright row kettle bell
3 x 8 x 20

Ss bicep curl db
3 x 8 x 9

That's the spirit!💪 komt wel goed schatje, kijk wat je er weer van gemaakt hebt ondanks de coma, top
 
Laatste post in deze log... Training van zojuist: nog steeds gevoelige quads (van de domme actie afgelopen donderdag), dus maar rustig aan gedaan vandaag.

Seated legcurl
6 x 45
6 x 50
6 x 54
6 x 59

Seated leg extension
6 x 32
6 x 36
6 x 41
6 x 45

Inner thigh
6 x 68
6 x 73
6 x 77
6 x 82

Outer thigh

6 x 64
6 x 68
6 x 73
6 x 77

20 minuten loopband, helling 4.5 , 6.3km/u

Ik wil iedereen enorm bedanken voor de interesse en het volgen, de mentale steun en de tips. Ongeacht de uitslag ben ik heel tevreden met mijn resultaat en weet ik nu waar mijn zwakke en sterke punten liggen. De afgelopen maanden heb ik veel opgestoken van iedereen en is mijn motivatie sky-high geworden: op naar de contest van volgend jaar :laugh:

Natuurlijk kun je me blijven volgen in mijn andere log ;) Op deze kan een slotje Sanca Saxon (en de andere weer open).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven