Fitness Seller

Contest Log (v) Van snack naar sixpack - Home edition

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ging wel lekker, maar heb zó'n enorme hekel aan cardio hè.... :bang:

Seated dips tricep ss borst
2 x 8 x 32
2 x 8 x 36
2 x 8 x 41
2 x 8 x 45

Chest press
2 x 8 x 27
2 x 8 x 32

Pec fly
2 x 8 x 23
2 x 8 x 27

Tricep overhead extension db
2 x 8 x 8
2 x 8 x 10

20 minuten loopband...
Wat je kan doen als je een hekel aan cardio hebt is.....

10min fiets 10min crosstrainer 10min traplopen.

Pak je toch 30min cardio en 10min zijn om voordat je het weet. :)
 
Wat je kan doen als je een hekel aan cardio hebt is.....

10min fiets 10min crosstrainer 10min traplopen.

Pak je toch 30min cardio en 10min zijn om voordat je het weet. :)

Is misschien wel een idee ter afwisseling!
 
Wat je kan doen als je een hekel aan cardio hebt is.....

10min fiets 10min crosstrainer 10min traplopen.

Pak je toch 30min cardio en 10min zijn om voordat je het weet. :)

Ja, op een toestel 150kcal verbranden en dan de volgende :thumb:
 
Ja, op een toestel 150kcal verbranden en dan de volgende :thumb:
Toch 450 per training en 30min cardio en ze geeft aan een hekel aan cardio te hebben.

Zijn natuurlijk niet allemaal zo als jou he oppergod van dbb
 
Toch 450 per training en 30min cardio en ze geeft aan een hekel aan cardio te hebben.

Zijn natuurlijk niet allemaal zo als jou he oppergod van dbb

Het is een iets concretere doelstelling.
En als je er toch bent .... ;)
 
Het is een iets concretere doelstelling.
En als je er toch bent .... ;)
Neem jij de calorieën serieus dan op de fitness? Dingen zijn totaal niet op jouw ingesteld.
 
Wat je kan doen als je een hekel aan cardio hebt is.....

10min fiets 10min crosstrainer 10min traplopen.

Pak je toch 30min cardio en 10min zijn om voordat je het weet. :)
Topidee, mis wel row erg en loopband.

Eventueel iets van toeval inbouwen welk apparaat en welke volgorde.

Of iedere keer iets meer kcals/meters/snelheid in dezelfde tijd halen, idee van RonnReeves is ook leuk.
 
Neem jij de calorieën serieus dan op de fitness? Dingen zijn totaal niet op jouw ingesteld.
Doet er niet toe op hetzelfde apparaat, alleen om jezelf te vergelijken.
 
Neem jij de calorieën serieus dan op de fitness? Dingen zijn totaal niet op jouw ingesteld.

Nee, maar elke keer 150 kcal is toch elke keer hetzelfde.
De kcal van voeding is maar zo ongeveer :thumb:
 
Doet er niet toe op hetzelfde apparaat, alleen om jezelf te vergelijken.
Ja maar ik zei express 10min omdat dat zo om is al zeg ik het zelf. Luister 3 liedjes en je bent er bijna. Of even iets op youtube kijken en hup 10min zijn om. En omdat je het afwisselend met 3 verschillende oefeningen is het zo voorbij.
 
Ik doe geen bewuste cardio meer, maar ga wel altijd met de fiets naar de sportschool. Is niet voor iedereen praktisch of haalbaar natuurlijk, maar wel zeer efficiënt (qua tijd en milieu).
 
Ja
Nee, maar elke keer 150 kcal is toch elke keer hetzelfde.
De kcal van voeding is maar zo ongeveer :thumb:
Maar hoelang ben je dan aan het fietsen of wandelen? Of bedoel je enkel 150kcal en dan klaar?
 
Topidee, mis wel row erg en loopband.

Eventueel iets van toeval inbouwen welk apparaat en welke volgorde.

Of iedere keer iets meer kcals/meters/snelheid in dezelfde tijd halen, idee van RonnReeves is ook leuk.

Ik hecht idd geen waarde aan de kcal, maar op afstand lopen is ook een goede..

Ik doe geen bewuste cardio meer, maar ga wel altijd met de fiets naar de sportschool. Is niet voor iedereen praktisch of haalbaar natuurlijk, maar wel zeer efficiënt (qua tijd en milieu).

Daar is niet echt winst op te behalen, beide sportscholen luggen al op 3 min afstand :laugh:
Ik heb ook geen rijbewijs, dus doe alles al op het fietsje en zit rond de 15000 stappen per dag.
en loop 2-3 x pw een route met mijn dochter van ongeveer 5 km.
 
Daar is niet echt winst op te behalen, beide sportscholen luggen al op 3 min afstand :laugh:
Ik heb ook geen rijbewijs, dus doe alles al op het fietsje en zit rond de 15000 stappen per dag.
en loop 2-3 x pw een route met mijn dochter van ongeveer 5 km.
Dan wordt cardio in de sportschool toch overbodig met dit mooie weer? Gewoon lekker buiten wandelen en fietsen!
 
Ja maar ik zei express 10min omdat dat zo om is al zeg ik het zelf. Luister 3 liedjes en je bent er bijna. Of even iets op youtube kijken en hup 10min zijn om. En omdat je het afwisselend met 3 verschillende oefeningen is het zo voorbij.
Wat ik bedoelde is dit. Stel jij doet vandaag in 10 minuten 150 kcal op de booty bouncer, dan kan je de volgende keer proberen om dat getal te verbeteren en daarna weer.

Of je daadwerkelijk dat verbrandt maakt niet uit, als je de volgende keer een hoger getal haalt (in 10 minuten) heb je wel net iets meer gedaan.
 
Ik hecht idd geen waarde aan de kcal, maar op afstand lopen is ook een goede..



Daar is niet echt winst op te behalen, beide sportscholen luggen al op 3 min afstand :laugh:
Ik heb ook geen rijbewijs, dus doe alles al op het fietsje en zit rond de 15000 stappen per dag.
en loop 2-3 x pw een route met mijn dochter van ongeveer 5 km.
Waarom doe je dan nog extra cardio?

Je kan die tijd ook voor extra oefeningen gebruiken. Of je zou wat intensievere oefeningen kunnen doen.

Swings EMOM?
 
Dan wordt cardio in de sportschool toch overbodig met dit mooie weer? Gewoon lekker buiten wandelen en fietsen!

Zeker waar! Loop en fiets buiten veel met dit weer; maar op de loopband kan ik helling pakken en op de fiets snelheid. En het is ook gewoon streverig extra, wil alles op alles zetten deze weken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven