XXL Nutrition

Contest Log (v) Van snack naar sixpack - Home edition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen heb ik gelukkig al 20 minuten gedaan..
 
Nog precies twee weken tot de fotoshoot! Eerst om 8 uur naar de ene gym gegaan, daarna door naar f4f voor wat cardio. Heen en weer fietsen ook 5,5 km lol.

Bench
10 x 20
5 x 30
5 x 35
2 x 40 ineens scherpe pijn in mijn rechterelleboog :(

3 x 10 x 25 small grip

Single arm cable pushdown (Weerstand ipv kg)
2 x 10 x 2
2 x 10 x 3
2 x 10 x 4

Standing cable chest press
2 x 10 x 2
10 x 3

Dips, single leg (bankje)
3 x 10

Ss Abs, schaar
3 x 30

Tricep overhead extension
12 x 6
2 x 12 x 8

Ss decline crunch
3 x 12

Even naar huis voor een bak koffie en toen naar f4f voor een half uurtje cardio.
Kijk Mentat , heb mijn record verbroken :laugh:
20200812_102605.jpg
 
Verjaardag dochter vandaag, dus schade:

Cheesecake
Bossche bol
Grote cornetto
2 kaas uienbollen
Koffiebroodje
8 druivensuikerlollies
Groot McChickenmenu
1 0.0% IPA

Wél 16000 stappen gezet, dus dat is iets lol.

Morgenochtend vroeg weer aan de bak en dan even non-stop tot de shoot :flexbiceps:
 
Training van vanochtend:

Legpress
3 x 10 x 136

Legcurl
3 x 10 x 45

Leg extension
3 x 10 x 32

Glute extension
2 x 10 x 23

Outer thigh
3 x 10 x 64

Inner thigh
3 x 10 x 68

Loopband 20 minuten, helling 6,2 km/u

Net nog 8,5 km gefietst..
 
Mijn planning voor de komende anderhalve week gemaakt. Ondanks dat ik weet dat de knappe koppen (bedoel ik serieus en niet sarcastisch) hier adviseren dat depletie en vochtmanipulatie niets uit zullen halen bij mijn vetpercentage, ga ik toch samen met mijn coach een 'gedeeltelijke' doen (hij denkt dat er bijvoorbeeld op mijn armen wel iets winst te behalen is op die manier). Daarnaast is het ook gewoon een dingetje geworden van mij dat ik echt alles uit de kast wil halen voor een (voor mij) zo goed mogelijk fysiek / foto's. De fotoshoot staat voor mij mentaal ook voor nog veel meer dan de contest alleen. En mocht het inderdaad helemaal niets uithalen, dan ben ik een ervaring rijker ;)

Ma 17 tm zo 23 : training zoals afgelopen week, zoveel mogelijk met 2 x 20 minuten cardio. Daarnaast nieuwe bikini fixen. Haar verven eind vd week.
Ma 24: depletietraining (eerste dag dat mijn dochter weer naar school gaat, kan er dus ook de tijd voor nemen).
Di 25: kapper en nagelstyliste (nagels van een bootwerker zien er nog beter uit dan de mijne nu).
Wo 26: fotoshoot in de avond, bij goed weer in mijn eigen tuin.
 
Mijn planning voor de komende anderhalve week gemaakt. Ondanks dat ik weet dat de knappe koppen (bedoel ik serieus en niet sarcastisch) hier adviseren dat depletie en vochtmanipulatie niets uit zullen halen bij mijn vetpercentage, ga ik toch samen met mijn coach een 'gedeeltelijke' doen (hij denkt dat er bijvoorbeeld op mijn armen wel iets winst te behalen is op die manier). Daarnaast is het ook gewoon een dingetje geworden van mij dat ik echt alles uit de kast wil halen voor een (voor mij) zo goed mogelijk fysiek / foto's. De fotoshoot staat voor mij mentaal ook voor nog veel meer dan de contest alleen. En mocht het inderdaad helemaal niets uithalen, dan ben ik een ervaring rijker ;)

Ma 17 tm zo 23 : training zoals afgelopen week, zoveel mogelijk met 2 x 20 minuten cardio. Daarnaast nieuwe bikini fixen. Haar verven eind vd week.
Ma 24: depletietraining (eerste dag dat mijn dochter weer naar school gaat, kan er dus ook de tijd voor nemen).
Di 25: kapper en nagelstyliste (nagels van een bootwerker zien er nog beter uit dan de mijne nu).
Wo 26: fotoshoot in de avond, bij goed weer in mijn eigen tuin.
Reminder:
Cardio: more is more,
Bikini: less is more,
More Cardio = less bikini.

Succes!
 
Wat een strakke planning Claire, hier ga je sws beter uitkomen, "Haal het beste uit jezelf" zowel fysiek als mentaal :heart:
 
Reminder:
Cardio: more is more,
Bikini: less is more,
More Cardio = less bikini.

Succes!

Cardio blijft een monster... En alhoewel ik zeker ben van het feit dat ik iets van progressie heb gemaakt, is die nog niet dusdanig groot dat de bikini heel erg 'less' kan zijn :roflol:
 
Cardio blijft een monster... En alhoewel ik zeker ben van het feit dat ik iets van progressie heb gemaakt, is die nog niet dusdanig groot dat de bikini heel erg 'less' kan zijn :roflol:
Cardio is a bitch, I intend tot make her mine.

Je hebt een objectief paar ogen nodig...
 
Vanmorgen heerlijk rustig in de gym dus alle ruimte :)

Dislocations
40 x

Ohp
6 x 20
6 x 25
6 x 27,5
6 x 30

Begin nu pas echt wat kracht in mijn schouders te voelen: ohp ging lekker.

Cable lateral raise
4 x 2 x 6 x 2 (weerstand)

Ss Abs (hakken tikken)
4 x 30

TRX high row
4 x 10

Ss decline crunch
3 x 15

Upright row cable (ook met weerstand ipv kg)
6 x 6
2 x 6 x 7
6 x 8

Ss bicep curl db
2 x 6 x 8
2 x 6 x 9
 
Train van heute morgen:

Latpull
3 x 10 x 32

Seated dips
3 x 10 x 50

Seated row
3 x 10 x 27

Back extension
3 x 10 x 59

Shrugs
3 x 10 x 16

Ss tricep overhead extension
3 x 10 x 8

Loopband 20 minuten, helling en 6.2 km/u

Nu ff de zon in om nog wat te kleuren, vanmiddag ws nog ff 20 minuten loopband extra.
 
60 minuten zon, en net nog wat middagcardio.
Nu een hele lange pauze...tot 8 uur morgenochtend ;)
20200816_152439.jpg
20200816_132250.jpg
 
En de laatste week is ingegaan! Weegschaal vanmorgen 68.0 : -1.1 tov vorige week :D

Legpress
6 x 118
6 x 127
6 x 136
6 x 145

Legcurl
6 x 41
6 x 45
6 x 50
6 x 54

Outer thigh
6 x 59
6 x 64
6 x 68
6 x 73

Inner thigh

6 x 64
6 x 68
6 x 73
6 x 77

Leg extension
6 x 27
6 x 32
6 x 36
6 x 41

Glute extension
6 x 18
2 x 6 x 23
6 x 27

Loopband 20 minuten helling, 6,2 km/u

Vanavond nog meedoen met de abtraining + 20 minuten cardio.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven