Fitness Seller

Contest Log (v) Van snack naar sixpack - Home edition

  • Topic starter Claire
  • Startdatum
  • Reacties 412
  • Weergaven 31K
  • Volgers 38

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf gedaan?
 
Ik mis de gouden randjes of versierselen, of doe je, om met de bikini te matchen, gewoon glitter op?
:roflol:
20200826_150227.jpg
 
Fotoshoot is klaar! :cheer: Onverwacht toch buiten kunnen doen, want droog en storm was weg. Zitten een paar leuke tussen ;)
Morgen krijg ik ze allemaal doorgestuurd en ga ik een collage knutselen.
Nu eerst eten en drinken :eating:
20200826_205335.jpg
 
Fotoshoot is klaar! :cheer: Onverwacht toch buiten kunnen doen, want droog en storm was weg. Zitten een paar leuke tussen ;)
Morgen krijg ik ze allemaal doorgestuurd en ga ik een collage knutselen.
Nu eerst eten en drinken :eating:
Bekijk bijlage 501600
verdient :D :flex:
 
Dat knutselen voor een collage is nog lastiger dan ik dacht :o
5 leukste foto's uitgekozen, maar hoe langer ik kijk hoe meer buik en vet ik zie :roflol:
 
Dat knutselen voor een collage is nog lastiger dan ik dacht :o
5 leukste foto's uitgekozen, maar hoe langer ik kijk hoe meer buik en vet ik zie :roflol:

Jezelf niet gek laten maken. Kies de foto's die op het eerste oog het beste eruit zien, als je alles tot diep in de puntjes gaat bestuderen kom je er inderdaad niet uit.
 
Jezelf niet gek laten maken. Kies de foto's die op het eerste oog het beste eruit zien, als je alles tot diep in de puntjes gaat bestuderen kom je er inderdaad niet uit.

Heb 'm af en doorgestuurd, te lang naar blijven kijken werkt idd niet ;)
 
Eigenlijk had ik als idee om tot het weekend 'pauze' te nemen, maar had alweer teveel energie dus weer begonnen. Vandaag rug/benen, morgen borst/schouders/triceps. Morgen even overleggen met de coach wat ik vanaf volgende week ga doen. Iig de kcal weer aan het ophogen van 1500 naar 1800 kcal.

Latpull
8 x 23
8 x 27
8 x 32
8 x 36

Seated leg curl
8 x 41
8 x 45
8 x 50
8 x 54

Seated row
8 x 23
8 x 27
8 x 32
8 x 36

Leg extension
2 x 8 x 45
8 x 50
8 x 54

Back extension

8 x 50
8 x 54
8 x 59
8 x 64

Loopband 20 minuten, 6,3 km/u, helling variabel.
 
Eigenlijk had ik als idee om tot het weekend 'pauze' te nemen, maar had alweer teveel energie dus weer begonnen. Vandaag rug/benen, morgen borst/schouders/triceps. Morgen even overleggen met de coach wat ik vanaf volgende week ga doen. Iig de kcal weer aan het ophogen van 1500 naar 1800 kcal.

Latpull
8 x 23
8 x 27
8 x 32
8 x 36

Seated leg curl
8 x 41
8 x 45
8 x 50
8 x 54

Seated row
8 x 23
8 x 27
8 x 32
8 x 36

Leg extension
2 x 8 x 45
8 x 50
8 x 54

Back extension

8 x 50
8 x 54
8 x 59
8 x 64

Loopband 20 minuten, 6,3 km/u, helling variabel.
Mooi dat je vooralsnog geen dip hebt na de wedstrijd, al was een vrij weekend helemaal niet gek en welverdiend geweest.
 
Mooi dat je vooralsnog geen dip hebt na de wedstrijd, al was een vrij weekend helemaal niet gek en welverdiend geweest.

Had alleen gisteren een mentale ontlading ;)
Ik heb altijd een gruwelijk energieoverschot, dus langer 'stil zitten' was geen optie :roflol:
 
Had alleen gisteren een mentale ontlading ;)
Ik heb altijd een gruwelijk energieoverschot, dus langer 'stil zitten' was geen optie :roflol:
Een grap maken over een ontlading na het zien van de foto's gaat zelfs mij te ver.

Lekker bezig blijven, niets mis mee, wel iets meer ontspannen?
 
Een grap maken over een ontlading na het zien van de foto's gaat zelfs mij te ver.

Lekker bezig blijven, niets mis mee, wel iets meer ontspannen?

Zelfs dusdanig ontspannen dat ik vrijwillig 20 minuten loopband heb gedaan :roflol:
Nu wel wat rustiger, alhoewel ik wel de combinatie spieropbouw + vetverlies nog even door wil zetten (zij het met een kleiner calorietekort en geen 2 x cardio per dag).
 
Weer lekker rustig getraind bij mijn 'kleine' gym; was bijna niemand :)

Bench
6 x 30
6 x 35
6 x 37,5
6 x 40
3 x 42,5 (+ 3 x fail)

Dips, bankje
3 x 8

Ss abs, schaar
3 x 20

Front raise ss side raise, db
3 x 8 x 3

Ss abs, hakken tikken
3 x 20

Db Bicep curl
3 x 6 x 10

Ss Push ups
3 x 6

Verder relaxed weekend: beetje rommelen in huis / tuin en wat plannen en voorbereiden voor het opknappen van de keuken.
 
oh ja!! nice avatar!! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven