XXL Nutrition

Contest Log (v) Van snack naar sixpack - Home edition

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekkere workout zo te zien. :flexbiceps:

Heb je een band van 60kg? Netjes!

Helaas niet, maar leg de banden op elkaar en dat werkt ook wel goed om de weerstand te verhogen. Of je precies op die aantal kg weerstand komt weet ik niet, maar het is meer om aan te geven wat ik heb gedaan ;)
 
Ik denk dat ze de twee bands van 25 en 35 kg combineert.

Yep..en met die banden weet je nooit exact hoeveel kg je krijgt, maar even ter indicatie voor het loggen
 
Yep..en met die banden weet je nooit exact hoeveel kg je krijgt, maar even ter indicatie voor het loggen
Dat vind ik wel het nadeel van bands. Hoe verder je ze uitrekt, hoe hoger de spanning. Bij sommige oefeningen, rows bijvoorbeeld, doe je dat dus op gevoel en ik houd meer van meten = weten.
 
Ik ook...maar ik moet ff 'rowen' met de banden die ik heb :roflol:

Dat vind ik wel het nadeel van bands. Hoe verder je ze uitrekt, hoe hoger de spanning. Bij sommige oefeningen, rows bijvoorbeeld, doe je dat dus op gevoel en ik houd meer van meten = weten.
 
Ik ook...maar ik moet ff 'rowen' met de banden die ik heb :roflol:
:roflol: Uiteraard. Ik row nu door op te trekken liggend onder het tafelblad, maar met de rode (35 kg) Action band kun je zeker ook al zwaar genoeg rowen.
 
20200323_091518.jpg

Heerlijk weertje en enorm rustig! Sprintsnelheid een stuk lager vandaag door spierpijn in mijn bovenbenen. Op zich wel een goed teken: ik kan met de weerstandsbanden dus goed belasten met squatten.
Morgen nog een afspraak voor de voedingsbegeleiding en aansluitend een uurtje PT (afhankelijk van of en hoe de maatregelen vanavond uitpakken).
 
Het mooie weer is een wel lichtpuntje met het thuis train mprovisatie gebeuren. Maar je gaat lekker ! Ook leuk dat je samen met je dochter sport.
 
Vanmorgen weer even mijn voeding doorgesproken: die blijft de komende weken op 2000 kcal, dan kijken we even verder voor de komende periode. Aansluitend een uur PT gedaan, da's een hele rare gewaarwording in een lege sportschool, maar wel lekker dat ik nu de ruimte had ;)

Gelijk ff een schema opgesteld (vanaf volgende week) waar ik (met hetgeen ik nu in huis heb/krijg) oefeningen bij ga zoeken.

Maandag Borst/schouders/triceps
Dinsdag Benen / Rug / Biceps / Buik
Woensdag Lopen (Hiit training buiten)
Donderdag Borst / schouders / triceps
Vrijdag Benen / Rug / Biceps / Buik
Zaterdag Rust
Zondag Lopen (Hiit training buiten)
 
Het mooie weer is een wel lichtpuntje met het thuis train mprovisatie gebeuren. Maar je gaat lekker ! Ook leuk dat je samen met je dochter sport.

Jazeker! Zij mist nu ook haar gymlessen en ze vindt het stiekem wel stoer om wat met gewichten (lees: 2 kg) aan de slag te gaan.
 
Vanmorgen weer even mijn voeding doorgesproken: die blijft de komende weken op 2000 kcal, dan kijken we even verder voor de komende periode. Aansluitend een uur PT gedaan, da's een hele rare gewaarwording in een lege sportschool, maar wel lekker dat ik nu de ruimte had ;)

Gelijk ff een schema opgesteld (vanaf volgende week) waar ik (met hetgeen ik nu in huis heb/krijg) oefeningen bij ga zoeken.

Maandag Borst/schouders/triceps
Dinsdag Benen / Rug / Biceps / Buik
Woensdag Lopen (Hiit training buiten)
Donderdag Borst / schouders / triceps
Vrijdag Benen / Rug / Biceps / Buik
Zaterdag Rust
Zondag Lopen (Hiit training buiten)
Als je elke dag all out gaat is dat best wel zwaar lijkt me.
Wat zegt je coach? Ma en Di heavy en Do en Vrij light? Gelukkig is zaterdag een totale rustdag das wel weer fijn..
 
Als je elke dag all out gaat is dat best wel zwaar lijkt me.
Wat zegt je coach? Ma en Di heavy en Do en Vrij light? Gelukkig is zaterdag een totale rustdag das wel weer fijn..

Het is zelf even uitvinden waar ik me goed bij voel. Hij kan niet inschatten (en ik ook nog niet) hoe de uiteindelijke belasting zal zijn met het thuis trainen: echt heavy zal het sowieso niet worden..
 
Strap handles, deuranker en springtouw zijn ook binnen! Verder even wat gepuzzeld en ben tot een lijst met 55 oefeningen gekomen die ik zeker kan doen met het spul dat ik nu bij elkaar heb. Kijken wat het kan brengen :)
 
Strap handles, deuranker en springtouw zijn ook binnen! Verder even wat gepuzzeld en ben tot een lijst met 55 oefeningen gekomen die ik zeker kan doen met het spul dat ik nu bij elkaar heb. Kijken wat het kan brengen :)
Doe ze alle 55 achter elkaar en je hebt een flink circuit :roflol:
 
Doe ze alle 55 achter elkaar en je hebt een flink circuit :roflol:

Je brengt me op ideeën...op zich heb ik daar wel de ruimte voor in mijn tuin en tijd zat nu in de ww :rolleyes:
 
Training vanochtend:

Front squat band
2 x 15 x 25
2 x 15 x 35

Lat pull down band
3 x 15 x 35

Db lunges
3 x 2 x 10 x 8

Ss leg push out
3 x 15

Seated row band
3 x 15 x 35

Ss Glute bridge bw
3 x 15

Db one arm row
3 x 10 x 8

Ab roll out
3 x 10

Db bicep curls
3 x 8 x 8
 
jij vroege vogel jij....het is nog geen 09.00?? ??? :pressing:
 
Vroeger, toen ik nog naar de sportschool kon was ik daar ook altijd om 8 uur...dat verander ik niet ;)
ik voel me wat prettiger met wat voer in mn body dus vanmiddag weer LB/BBB :)
 
Vanmorgen erg rustig in de sportschool, zelfs de enige gast die er was liep weg dus alles voor mezelf (ok, mijn dochter liep naar boven :roflol: )...

Dislocations
25 x groene band

Db press
2 x 10 x 8
2 x 10 x 10

Cable tricep pushdown (rode band)
3 x 15

Push up / shoulder taps
3 x 5 en 3 x 20

Chest expender
Weerstand op 15,5 kg gezet
3 x 10

Seated side raises
3 x 12 x 2

Ss dips (bank)
3 x 12

Vanavond thuis 'uit eten' dus dat wordt mijn cheatmeal van deze week ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven