AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van snack naar sixpack - Home edition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou extra rusten :zzz: :P
 
Waarom doe je dan nog extra cardio?

Je kan die tijd ook voor extra oefeningen gebruiken. Of je zou wat intensievere oefeningen kunnen doen.

Swings EMOM?

Kettle bell swings bedoel je? Zou ik bij de kleine gym goed kunnen doen ter afwisseling van het fietsen: thnx voor de tip!
 
Dat zou een uitdaging zijn...als ik ergens een nog grotere hekel aan heb dan aan cardio, is het wel rusten en slapen :roflol:
wat een werkpaard ben jij haha Slapen doe je maar in de hemel dan? :emo:

Wel op tijd de rem erop hoor Claire! aan het einde v d cut gaan de vetjes niet meer zo snel,
 
Kettle bell swings bedoel je? Zou ik bij de kleine gym goed kunnen doen ter afwisseling van het fietsen: thnx voor de tip!
Die bedoel ik!

Je kan dan verhogen door iedere keer je sets met 1 te verhogen tot je er ipv 10 nu 20 doet op iedere minuut.

Kan 2handed, maar ook afwisselend per set links en rechts.
 
wat een werkpaard ben jij haha Slapen doe je maar in de hemel dan? :emo:

Haha zoiets...ik weet dat het belangrijk is (daarom doe ik het ook), maar vind het zó'n zonde van mijn tijd.
 
Ja
Maar hoelang ben je dan aan het fietsen of wandelen? Of bedoel je enkel 150kcal en dan klaar?

Nietzolang.
Dat is mijn opwarming op de cross stepper, minder dan 15 min, en ik begin rustig, iets fanatieker, en eindig rustig.
Mijn vriendin doet 200 kcal in 20 min op zo'n traploopapparaat.

Wist eigenlijk niet dat veel was... naja, wij hier thuis ( vriendin, hond en ik) vinden dat niet veel. Dat is een warming up.
 
Legday...

Squat, ass to the grass + paused
8 x 40
8 x 50
8 x 60

Calf raise, one leg bw
2 x 3 x 10

Ss lying leg raises
3 x 15

Glute kickback, bw
2 x 3 x 15

Ss kettle bell stiff leg deadlift
3 x 10 x 24

Glute bridge, bw
3 x 10

Ss Incline crunch
3 x 15

Walking lunges
4 x 14

Geen cardio gedaan: zodadelijk met mijn dochter naar het bos fietsen en daar een route lopen. En aangezien het voorlopig weer één van de laatste droge dagen is, vanmiddag even bijkleuren in de tuin.
 
Legday...

Squat, ass to the grass + paused
8 x 40
8 x 50
8 x 60

Calf raise, one leg bw
2 x 3 x 10

Ss lying leg raises
3 x 15

Glute kickback, bw
2 x 3 x 15

Ss kettle bell stiff leg deadlift
3 x 10 x 24

Glute bridge, bw
3 x 10

Ss Incline crunch
3 x 15

Walking lunges
4 x 14

Geen cardio gedaan: zodadelijk met mijn dochter naar het bos fietsen en daar een route lopen. En aangezien het voorlopig weer één van de laatste droge dagen is, vanmiddag even bijkleuren in de tuin.
Een mooi meisje under construction :o
 
11,5 km gefietst en een korte route van 2 km gelopen.. toen nog maar een terrasje gepakt bij de lodge :D
Nu ff beetje bakken :cool:
 
Training 5 van 6 deze week.

Chest press, deze hoorde er eigenlijk niet bij vandaag, maar merk dat het (op de machine) een fijne is om mijn schouders los te maken.
10 x 23
10 x 27
10 x 32

Db shoulder press
2 x 8 x 6
2 x 8 x 8

Ss Db bicep curl
2 x 8 x 6
2 x 8 x 8

Db side raise
3 x 5 x 6

Ss Db front raise
3 x 5 x 6

20 minuten helling lopen op de band: met goede muziek viel het dit keer wel mee ;)
 
Ik heb nog een héle lange weg te gaan, maar ergens in de verte komen er een soort van lijntjes :cheer:
Zal voor de meesten nog moddervet zijn, maar mij motiveert het enorm ;)
20200724_110200.jpg
20200724_110033.jpg
 
Laatste training van deze week...

Latpull
6 x 46
6 x 54
6 x 64
6 x 72
6 x 82

Seated dips

6 x 36
6 x 41
6 x 45
6 x 50

Seated row

8 x 18
2 x 8 x 23
8 x 27

Back extension
8 x 45
8 x 50
8 x 54
8 x 59

Shrugs
3 x 8 x 14

One arm tricep overhead extension
2 x 2 x 8 x 4
2 x 8 x 6

20 minuten loopband
 
ook actief op twitter als claire n ?

volgens mij zag ik je langskomen bij Marcus G ziet het Zo of heb je een tweelingzus ,dat kan natuurlijk ook
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven