AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van snack naar sixpack - Home edition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om en om...same met de db fly en de dips. Maar misschien gebruik ik er de verkeerde benaming voor? Ken na een jaar nog steeds niet het complete jargon: blont hè :roflol:
 
Om en om...same met de db fly en de dips. Maar misschien gebruik ik er de verkeerde benaming voor? Ken na een jaar nog steeds niet het complete jargon: blont hè :roflol:
Nee joh, ligt aan mij, als het simpel is zie ik het niet.
 
Trouwens een goed gesprek bij de gemeente gehad: we kijken voor werk vanaf 1 september ( na de schoolvakantie van mijn dochter), dus heb ik de komende periode nog de mogelijkheid om 6 x per week te trainen. :cheer:
 
En de beentjes....

Legpress
6 x 118
6 x 127
6 x 136
6 x 145

Leg extension

6 x 23
6 x 27
6 x 32
6 x 36

Leg curl

6 x 36
6 x 41
6 x 45
6 x 50

Glute extension

2 x 6 x 18
2 x 6 x 23

Outer thigh
6 x 50
6 x 54
6 x 59
6 x 64

Inner thigh

6 x 64
6 x 68
6 x 73
6 x 77

Vanmiddag beetje bijkleuren, minigolfen, wandelen en een pannenkoek eten.
 
6jes dag vandaag, een leuk dagje dus! :)
 
Gisteren inclusief het pannenkoek eten zelfs nog binnen de kcal gebleven. Ik merk wel dat als ik een tijd op 1500 -1600 kcal zit de ochtend het beste blijft om te trainen; na de nachtrust en een kom Brinta heb ik nog volop energie.
20200731_071750.jpg


Zo weer schouders/biceps bij de kleine gym en vanmiddag chill in de tuin: ik heb alvast met handdoeken een bedje gereserveerd ;)
 
Training vanmorgen zonder cardio (te warm, leeg na het trainen, kortom: geen zin :roflol: )

Cable lateral raise 1 arm
3 x 2 x 8 x 7

Ss TRX high row
3 x 12

Upright row kettle bell 20 kg
3 x 8

Ss Abs crucifix
3 x 10

Bent over db fly
3 x 12 x 3

Ss db shoulder press
3 x 12 x 6

Bicep curl
2 x 6 x 10
2 x 6 x 12

Ss leg push outs

3 x 15

Boodschappen zijn ook in huis, zo de dweil er nog doorheen en dan tuintijd :)
 
Dat mijn haarkleur meer over mijn intelligentie zegt dan mijn IQ blijkt maar weer. Het leek me al vreemd dat ik sterker was op de lat pull dan sommigen die veel langer trainen, dus ik heb ff gekeken hoe het zit met de gewichten... Omdat het apparaat waar ik op train dubbele gewichten heeft, telde ik die bij elkaar op. Maar zo werkt het dus niet :roflol:
De lat pulls uit mijn vorige posts kun je dus lezen als gehalveerd :rolleyes:

Wel heerlijke laatste training van de week, ondanks dat het best benauwd binnen was..

Lat pull
8 x 23
8 x 27
8 x 32
8 x 36

Seated row
8 x 18
8 x 23
8 x 27
8 x 32

Back extension
8 x 50
8 x 54
8 x 59
8 x 64

Seated dips
8 x 32
8 x 36
8 x 41
8 x 45

Shrugs db
3 x 14

20 minuten loopband
 
Gewicht vanmorgen 68,1 : da's 0,9 minder dan vorige week (mag ook wel na 6 trainingen en 1500 kcal..). Zit dus nog wel iets boven het startgewicht, maar als ik in de spiegel kijk, denk ik dat het vp wél lager is dan de start.
Voor komende week laat ik de voeding ook nog even zo staan; is goed vol te houden.

Zodadelijk benen + buik :)
 
Eerste training van de week:

Squat, ass to the grass en slowmotion
6 x 30
6 x 40
6 x 50
6 x 60

Calf raises, one leg bw
4 x 2 x 10

Ss incline crunch
4 x 10

Glute bridge bw
4 x 10

Schuine crunch met bal 2kg
4 x 10

Kettle bell swing, 12 kg
3 x 25

Misschien straks nog wandelen met dochterlief..
 
Geen idee hoe ik dit hansiger kan weergeven, maar hier een idee van mijn voeding de komende weken. Tips altijd welkom!Bekijk bijlage 498591

Is die 99% een beetje weg te werken? Haal zelf altijd 85%. Ik ga ook maar eens volgen overigens! Succes op die lage cals.
 
Gewicht vanmorgen 68,1 : da's 0,9 minder dan vorige week (mag ook wel na 6 trainingen en 1500 kcal..). Zit dus nog wel iets boven het startgewicht, maar als ik in de spiegel kijk, denk ik dat het vp wél lager is dan de start.
Voor komende week laat ik de voeding ook nog even zo staan; is goed vol te houden.

Zodadelijk benen + buik :)
Goed bezig! Succes met het laatste stukje. Ben benieuwd naar het resultaat!
 
Is die 99% een beetje weg te werken? Haal zelf altijd 85%. Ik ga ook maar eens volgen overigens! Succes op die lage cals.

Welkom! Als kind snoepte ik al van de cacao, dus 99% vind ik heerlijk ;) Wel heel droog, dus wel met thee of koffie.
Gaat overigens prima met de kcal zolang ik in de ochtend train en mijn macro's goed verdeel.
 
Welkom! Als kind snoepte ik al van de cacao, dus 99% vind ik heerlijk ;) Wel heel droog, dus wel met thee of koffie.
Gaat overigens prima met de kcal zolang ik in de ochtend train en mijn macro's goed verdeel.

's Ochtends ook al beginnen met eten of train je op een lege maag?
 
Goed bezig! Succes met het laatste stukje. Ben benieuwd naar het resultaat!

Thnx! Mijn motivatie is nu wel dik 100% ; ik baal ervan dat die twee maanden weggezakt was... Maar ook los van de contest heb ik er enorm veel lol in dat ik progressie maak: ik zie mezelf van de 94 kg die ik ooit was naar nu en had nooit gedacht dat ik de discipline voor het sporten en eten vrijwillig zou gaan hebben.
 
Thnx! Mijn motivatie is nu wel dik 100% ; ik baal ervan dat die twee maanden weggezakt was... Maar ook los van de contest heb ik er enorm veel lol in dat ik progressie maak: ik zie mezelf van de 94 kg die ik ooit was naar nu en had nooit gedacht dat ik de discipline voor het sporten en eten vrijwillig zou gaan hebben.
Met deze houding en dat lang genoeg volhouden kun je in bijna alles in het leven succesvol zijn.
 
je hebt een doel om naar toe te werken, dat maakt echt een wereld van verschil
en ook zie je dat het haalbaar is

Ik ben trots op jou :heart:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven