XXL Nutrition

Contest Log Van speklap naar ossenhaas

Bezoekers in dit topic

wovano

Super Moderator
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Coach
Waardering
49.088
Lengte
1m86
Ik had begrepen dat niemand er problemen mee had als ik ook zou meedoen en aangezien we nog deelnemers tekort komen doe ik maar mee.

Vorig jaar april ben ik vader geworden en sindsdien alles op een lager pitje staan wat betreft bodybuilding. Toen ik rond mijn verjaardag in maart boven de 120 kg zat, besloot ik het gaspedaal wat harder in te trappen wat me heeft gebracht tot deze shape op 28 april bij 110,5 kg.
Screenshot_20240428-121039_Instagram.jpg

Dat is meteen mijn startshape voor de contest.

Deze week zijn we een paar dagen weg en vanaf morgen zal mijn voeding 100% volgens schema zijn tot mijn doel behaald is: wedstrijd waardige shape.

Voedingsschema en trainingsschema post ik later nog.

Succes, staat er wel al goed bij. Heb je pics van 120kg of deel je die liever niet?

Je Guns zijn wel huge geworden

Succes!

Elke ub training (dus push, pull en arms) start ik met 3 sets machine crunches en 3 sets hanging leg raises.
Je zegt dat je je abbs als eerst pakt en daarna pas je volledige workout?

Ik ben nieuwsgierig of dit effectiever is. Kun je uitleggen waarom je dit doet?

Ziet er goed uit Wouter! Veel succes met de contest!

Succes!!

Indrukwekkend! Ben benieuwd naar de weg die je aflegt. Succes!

Is een stuk handiger, buik schiet er zo makkelijk bij in

Indrukwekkend! Ben benieuwd naar de weg die je aflegt. Succes!

Is een stuk handiger, buik schiet er zo makkelijk bij in
Ik heb dat echt nog nooit in die volgorde gedaan. Maar ik ga het maandag meteen oppakken. Misschien brengt het wel iets positiefs mee in de workout die er op volgt.

wovano hoe zit dat met creatine in de laatste week/weken. Blijf je dat nemen of stop je er mee om droger te tonen?

Abs zijn een van mijn zwakke punten samen met armen. Als je die aan het begin van de training pakt heb je er verder met andere oefeningen geen last van. Maar aan het einde van de training ben je meer vermoeid dus kun je ze minder goed doen dan bij de start.
wovano hoe zit dat met creatine in de laatste week/weken. Blijf je dat nemen of stop je er mee om droger te tonen?
Laatste wedstrijd heb ik dat gewoon doorgenomen. Met de diuretica die je dan neemt raak je al het overtollig vocht wel kwijt.

Back
Naar boven