XXL Nutrition

van sub naar pro ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kenjie

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2005
Berichten
1.663
Waardering
0
Hay p,

Ik ben renner en zou graag kracht bij winnen. Ik ben net terug begonnen aan de opbouw van mijn trainingen . Dwz 6 weken 10 á 12 uur trainen, dan iets meer tot nov. Tot nov. zal ik veel in de fitness trainen om wa power te winnen. Vanaf Dec. zal er terug meer aan duurtrainingen gedaan worden en dan opbouwend tot feb. naar extensief en dan intensief. de fitness zal dan wa af nemen en in maart waarschijnlijk stoppen. April zijn mij eerste echte wedstrijden. Nu aangezien ik niet een heel jaar schema kan plaatsten en ik toch wel graag wil weten waar ik net het best kuur. Hoop ik dat iemand me met genoeg kennis kan helpen.

Kwa kuur wilde ik nemen ,4 weken anavar plus 500 mg Testosterone Enanthate Aburaihan en 400 mg deca gs . MAAR deca blijft veel te lang in het bloed kan ik iets anders nemen of zou die testo genoeg zijn ? testo is wel 8 weken dus 20 ml . En ik wil maar een goei 5 kg bij . Moet wel zo droog mogelijk blijven dus welke nakuur beste ? of beter tijdens ? Ik zou vooral kracht willen minder massa !



Is er iemand die me nog meer nuttige info kan geven :)

Grtz kenjie !! :p
 
Laatst bewerkt:
Kenjie zei:
Hay p,

Ik ben triathleet en zou graag kracht bij winnen. Ik ben net terug begonnen aan de opbouw van mijn trainingen . Dwz 6 weken 10 á 12 uur trainen, dan iets meer tot nov. Tot nov. zal ik veel in de fitness trainen om wa power te winnen. Vanaf Dec. zal er terug meer aan duurtrainingen gedaan worden en dan opbouwend tot feb. naar extensief en dan intensief. de fitness zal dan wa af nemen en in maart waarschijnlijk stoppen. April zijn mij eerste echte wedstrijden. Nu aangezien ik niet een heel jaar schema kan plaatsten en ik toch wel graag wil weten waar ik net het best kuur. Hoop ik dat iemand me met genoeg kennis kan helpen.

Kwa kuur wilde ik nemen ,4 weken anavar plus 500 mg Testosterone Enanthate Aburaihan en 400 mg deca gs . MAAR deca blijft veel te lang in het bloed kan ik iets anders nemen of zou die testo genoeg zijn ? testo is wel 8 weken dus 20 ml . En ik wil maar een goei 5 kg bij . Moet wel zo droog mogelijk blijven dus welke nakuur beste ? of beter tijdens ?

Nu naar het seizoen toe ga ik ook aranesp nemen, hoe, waar en wanneer weet ik perfect . En mij hema ,lactaat en toestande zullen dan ook perfect geweten zijn . Die van nu maken daar voor geen verschil .

Is er iemand die me nog meer nuttige info kan geven :)

Grtz kenjie !! :p


Welkom.

De search-knop kan je heel veel nuttige info opleveren;)

En dan zal je er ook achter komen dat wanneer je droog wil blijven je geen deca met testo moet nemen.

En nee mensen begin nu nie over een anti-e :p
 
hey bro, als je deca wilt gebruiken kan je voor de kortwerkende kiezen (op de markt gebracht door mrp, wel underground dus), nandrolone phenylpropionaat dus :)
verder zou ik ook geen test enanthaat nemen want dat is ook vrij lang opspoorbaar, ik zou eerder propionaat gebruiken (wel eod injecties).
edit: maar als je droog wilt blijven is deca inderdaad niet meteen de beste keus, dan kan je misschien beter tren acetaat nemen maar dat is dan weer erg heftig voor iemands eerste kuur...
en nog een edit:D: ik zie dat je slechts 4 weken wilt kuren? dan moet je je sowieso beperken tot kortwerkende middelen en dan is deca en test enanthaat een nono aangezien die pas deftig beginnen werken na 3-4 weken ;)

grtz :)
 
Ty for welkom i

En ik heb idd al veel kunnen lezen hier maar er staat zoveel dooreen dat ik er niet erg wijs uit word. Dan heb je de voor en tegen ... met nog wa moeilijke woorden bij.
Ik ben beetje specefiek en zoek al lang naar wat ik nu het beste doe als triathleet .
Vandaar mijn post ! :p

grtz Kenjie :D
 
Wil je droge spiermassa ga dan voor middelen die zo min mogelijk aromatiseren..
Kies hiervoor bv uit;
Winstrol Trenbolone Test.prop Anavar etc..
 
Infinity... ?
Wil je droge spiermassa ga dan voor middelen die zo min mogelijk aromatiseren..
Kies hiervoor bv uit;
Winstrol Trenbolone Test.prop Anavar etc..
__________________
Blijf je van deze middelen je kracht behouden ? Mij gaat het minder om de massa .
Ik wil gewoon extra power beetje spiermassa mag maar vooral prestatie gericht meer kracht !
 
Een triathlon die gericht is op uithoudingsvermogen (95% zeker) wil jij beslissen door meer kracht op te doen. Daar heb je mijn inziens geen AAS voor nodig, dat volstaat met een paar goede maanden krachtsessies in de gym. Ik weet niet op welk niveau je wedstrijden draait, maar het enige middel dat inderdaad effect zal hebben is Aranesp. Ook al moet je dan wel goed weten waar je mee bezig bent, beetje prijzig om te gebruiken terwijl andere factoren niet optimaal zijn.

Extra kracht betekent extra massa meestal, iets wat je juist wilt voorkomen in een triathlon. Ken in ieder geval weinig top triathleten met massa, dat zijn zelfs op de Olympische afstand personen die een fysiek hebben die bijna gelijk is aan een marathonloper.
 
Bel anders eens een keertje met Rutger Beeke , die zal er niet blij mee zijn ....


Doping in zo'n sporten :thumbd:
 
Little Me zei:
Bel anders eens een keertje met Rutger Beeke , die zal er niet blij mee zijn ....


Doping in zo'n sporten :thumbd:

Als je denkt dat er sporten bestaan die doping vrij zijn ben je naif.
 
Ik krijg de indruk dat je nog niet zo lang aan fitness doet....
In dat geval heb je helemaal niets nodig.

Je begrijpt dat je om 5 kg aan te komen, flink meer moet gaan eten? Ongeacht AAS.

Maar goed, je test-deca combo lijkt me ook niet de ideale combo voor je doel.

Winstrol of anavar aromatiseren niet tot nauwelijks en geven een kleine massa toename in combinatie met een redelijke krachttoename. Erg geschikt lijkt me dus.
Trenbolone geeft een behoorlijke krachttoename, maar dit is echt een extreem zwaar middel om als beginner te nemen. Dit zou ik niet doen.

Wanneer je stopt met krachttraining (zoals je zegt dat je rond maart 2006 zult doen) zul je je spiermassa gewoon weer kwijtraken.
Het heeft dus mijns insziens niet echt veel zin om een ingewikkelde combo van middelen te nemen voor massa opbouw.

Ik zou me gewoon orienteren op inderdaad een middel wat een paar kilo spiermassa geeft en vooral voor krachttoename zorgt.
Misschien kun je winstrol of anavar combineren met creatine?

Kracht en massa vasthouden is jouw geval (ver van je genetische grens af) volledig afhankelijk van een goede nakuur in combinatie met goed vreten.
Wat had je zelf gedacht als nakuur?
 
ben zelf wielrenner geweest dus heb wel een klein beetje ervaring opgebouwd ook door hier te vragen oa maar beter kun je dingen nemen waardoor je sneller herstelt oa stanozolol tabs, heb ik wel gehad en goede ervaringen mee want dan kan je naast je kracht ook nog aan duurtrainingen doen, want als je in de top wilt meedraaien dan moet je in nov al deftige duurtrainingen doen. voor dingen als deca doe je gewoon dan al te veel cardio is zonde van het spul
 
BIG_R !

Ik doe nix anders dan fitness alleen op bepaalde tijden in het jaar . ik draai nu 5 jaar en daarvoor was ik Bclass in Muy tai en BKBMO . Heb zeker al 2 potten crea van 2 kg in die 5 jaar . heb glutamine , amino-gro ,l-carnettine, bcaa-s en al doe toestanden met hopen als sub genomen . ik eet al 5 jaar strikt 6 maal per dag beginnend om 07 00 want om 08 15 lig ik int water . ik weet wel wat ik zeg en wat ik wil doen . Alleen weet ik zelf ni perfect wat er best is voor mij , en als ik mijn kracht zou kwijtraken door nimeer te fitnessen . Dn blijf ik da gewoon combineren maar in mindere maten . Int het water of op de fiets worden ook kracht oef. gedaan .
 
Laatst bewerkt:
Hi kerel,

ik ken heel veel wielrenners die gebruiken...ze zijn allemaal bang voor de doping testen dus nemen spullen die kort traceerbaar zijn..ook spullen als GH en vooral veel test. propionate, suspension en anavar, winstrol..

verdiep je even in de materie en als je dan nog vragen hebt..stel ze gerust!

grt. en succes!

Rico
 
denk dat test deca helemaal niet geschikt is voor jouw doel!!

als renner moet je echte droge kwaliteits massa winnnen.... en je kunt waarschijnlijk niet echt gaan bulken aangezien je dan vet en dus nutteloos gewicht bijkomt...

die anavar is e.v.t wel een geschikte optie geloof ik ... weet wel dat duursporters en sprinters vaak winstrol nemen... maat goed winstrol en anavar hebben veel gemeen...

grt eddy
 
Renner of triathleet? Wat is het nou?
 
Ik zou voor anavar gaan, relatief veel kracht ten opzichte van de massa die je er bij krijgt. De kuur die jezelf voorstelde lijkt me niet geschikt omdat je daar dusdanig mee in massa zou winnen dat je de nodige kilos meer te fietsen krijgt, ik weet niet of het als fietser ideaal om zoveel massa te moeten fietsen?
 
Back
Naar boven