XXL Nutrition

Van UB/LB > PPL

Bezoekers in dit topic

MaxFit

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2016
Berichten
362
Waardering
98
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Beste mensen,

Ik wil gaan switchen van trainingsschema. Ik train op dit moment 4 dagen in de week en dat wil ik ook minimaal blijven doen. Ik ben een persoon die alles perfekt moet hebben daarom vraag ik jullie mening. Ik zat eerst te denken een een fullbody schema omdat ik dan 3x per week mijn spieren aanspreek. Het enige nadeel is dat ik dan maar 3x in de week kan sporten en ik moet tussen de trainingen minimaal 1 dag rust wat niet zo goed uitkomt. 1 dag ''verspillen'' aan cardio is voor mij ''not done''. Toen dacht ik PPL, alleen het nadeel daarvan is als ik mijn spieren minimaal 2x in de week wil aanspreken ik 6x pw moet gaan. Nu denk ik dat ik het heb gevonden. Aangezien mijn benen best wel voorlopen op mijn bovenlichaam heb ik besloten een combi te doen. Ik wil 4x pw blijven sporten maar alleen benen 1x pw aan te spreken en bovenlichaam 2x. Dit is wat ik dacht:

Week 1:
Ma: Push
Di: Pull
Vr: Push
Za: Legs

Week 2:
Ma: Pull
Di: Push
Vr: Pull
Za: Legs

Zo doe ik dus de ene week 2x push en de andere week 2x pull.

Ik zou graag jullie mening over dit willen horen.

Mvg :)
 
Waarom 2x push en 2x pull maar maar 1x legs? Hier ga je al diep de fout in. Zelfs al lopen je benen voor (wat ik betwijfel)
 
Waarom 2x push en 2x pull maar maar 1x legs? Hier ga je al diep de fout in. Zelfs al lopen je benen voor (wat ik betwijfel)
Nee mijn benen lopen echt voor. Ik weet dat dit vaak gezegd word omdat mensen benen trainen niet leuk vinden. In tegenstelling tot mij vind ik dit wel leuk. Alleen telkens als ik in de spiegel kijk, zie ik dat mijn benen teveel massa hebben in tegenstelling tot mijn bovenlichaam wat ik zelf niet mooi vind. Vandaar.
 
Nee mijn benen lopen echt voor. Ik weet dat dit vaak gezegd word omdat mensen benen trainen niet leuk vinden. In tegenstelling tot mij vind ik dit wel leuk. Alleen telkens als ik in de spiegel kijk, zie ik dat mijn benen teveel massa hebben in tegenstelling tot mijn bovenlichaam wat ik zelf niet mooi vind. Vandaar.
En dan nog moet je je benen even vaak trainen als de rest van je lichaam. Er zijn geen excuses om het niet te doen. Voor lopend of niet, lekker of niet...
 
Back
Naar boven