XXL Nutrition

Van Vet naar Fit (1jaar) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mcemow

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2008
Berichten
52
Waardering
0
Hallo allemaal,

Dit is wat ik heb bereikt na een jaartje gezond eten en veel trainen (4x in de week waarvan 3 krachttraining).
Ik heb een video gemaakt van toen en nu.

Dit is een periode van ongeveer een jaar (misschien iets meer). Ik ga langzaam maar zie wel duidelijk verschil. zoals je misschien is opgevallen heb ik last van lichte gyno en een wat losse huid (van 96kg naar 68kg).


Ben nu bezig om spiermassa te kweken.
Hierbij de video: (Links 18-20%vet ong, rechts 11%vet)

http://www.youtube.com/watch?v=pjLspbnrMNA



Groeten,
Emre
 
Hoe lang ben je?
 
ik zie echt niet waar die 28kg zit...
 
ik ben 175cm...

die 28kg zit niet hier hoor haha... dit is van een jaar geleden...
Ik ben 2-3 jaar geleden erg dik geweest (96kg) dat was me startpunt zeg maar. Heb daar helaas geen fotos of iets van...

Op de video (linkerhelft) woog ik 80-85kg....
 
chemokuurtje gehad?
 
chemokuur?? wat is dat dan?
 
Respect dat je het vet verloren hebt. Maar je hebt er wel erg lang over gedaan en hebt amper/geen spiermassa gewonnen, of zie ik dat verkeerd? ???

Ben benieuwt naar je voeding- en trainingsschema!
 
Deed je alleen Cardio ofzo?
 
Respect dat je het vet verloren hebt. Maar je hebt er wel erg lang over gedaan en hebt amper/geen spiermassa gewonnen, of zie ik dat verkeerd? ???

Ben benieuwt naar je voeding- en trainingsschema!

lang???

fk ik denk echt dat ik hulp nodig heb :(

ik train nu 1 jaar en ben van 92 naar 76 gegaan (heb ook wel veel spiermassa gekregen)

maar ik krijg het laatste van men buikje toch ook niet weg
 
Knap dat je zo erg bent afgevallen, alleen nu zie je er mager uit zonder echt veel spiermassa of zo. Niet om je af te branden hoor, respect dat je zover bent gekomen. Maar ik had wel spieren verwacht :$
 
badum.jpg
 
Back
Naar boven